Elektronizace jednacích síní

Základní informace


Název zadávacího postupu

Elektronizace jednacích síní

Systémové číslo NEN

N006/18/V00006101

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

014395

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00006101

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

07. 05. 2018 10:52

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

24. 08. 2018 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr. Ing.

Jméno

Bohdan

Příjmení

Görcs

Funkce/pracovní pozice

vedoucí oddělení veřejných zakázek

E-mail

bgorcs@msp.justice.cz

Telefon 1

+420 221997239

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky komplexního řešení pro nahrávání jednání (pořizování audio záznamu) v jednací síni sestaveného Dodavatelem z komponent uvedených v Rámcové dohodě (dále též „nahrávací zařízení“) za podmínek specifikovaných v zadávací dokumentací (dále jen „ZD“). Z hlediska rozsahu se jedná o elektronizaci (dodávku nahrávacích zařízení) cca. 1 200 jednacích síní rozmístěných na všech úrovních soudů v ČR. Přehled soudů je uveden v Příloze č. 1 návrhu Rámcové dohody o poskytování plnění, která tvoří příloha č. 1 ZD (dále jen „Rámcová dohoda“). Kromě dodávek nahrávacího zařízení zahrnuje předmět veřejné zakázky i jeho instalaci do určených míst plnění (viz Příloha č. 1 Rámcové dohody) a další služby dle návrhu Rámcové dohody (viz Příloha č. 1 ZD) a Servisní smlouvy, která tvoří přílohu č. 2 ZD (dále jen „Servisní smlouva“). V souladu s § 131 a násl. zákona, bude uzavřena Rámcová dohoda a Servisní smlouva jednoho zadavatele (Česká republika – Ministerstvo spravedlnosti), s jedním účastníkem zadávacího řízení. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 4 let, Servisní smlouva bude uzavřena na dobu 10 let. Předmět plnění veřejné zakázky je rozdělen na dva okruhy: 1. Dodávka nahrávacího řešení. Tento okruh bude realizován na základě Rámcové dohody uzavřené s jedním dodavatelem průběžně po dobu 48 měsíců od účinnosti Rámcové dohody. 2. Zajištění podpory dodanému řešení. Tento okruh bude realizován na základě Servisní smlouvy uzavřené s jedním dodavatelem na dobu 10 let.

Kód z číselníku NIPEZ

32331500-7

Název z číselníku NIPEZ

Přístroje pro nahrávání, rekordéry

Kód z číselníku CPV

32331500-7

Název z číselníku CPV

Přístroje pro nahrávání, rekordéry

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailPřístroje pro nahrávání, rekordéry32331500-7Přístroje pro nahrávání, rekordéry

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail30. 03. 2023 16:45Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail07. 06. 2019 09:40Uveřejnění účastníků
Detail07. 06. 2019 09:40Uveřejnění výsledku
Detail06. 06. 2019 16:02Uveřejnění písemné zprávy
Detail23. 08. 2018 12:05Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail16. 08. 2018 16:39Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail10. 08. 2018 15:59Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail03. 08. 2018 16:29Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail24. 07. 2018 16:40Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail24. 07. 2018 16:29Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Evidence uveřejnění ve VVZ


04. 05. 2018 00:0007. 05. 2018 00:00Oznámení o zahájení zadávacího řízení