Kancelářské potřeby a drogistické zboží

Základní informace


Název zadávacího postupu

Kancelářské potřeby a drogistické zboží

Systémové číslo NEN

N006/19/V00003854

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ano

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2019-007740

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00003854

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

14 600 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

11. 03. 2019 10:15

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

08. 04. 2019 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Martin

Příjmení

Bláha

E-mail

blaham@psp.cz

Telefon 1

+420 257174067

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je dodávka tonerů, kancelářských potřeb a drogistického zboží (dále jen „zboží“) a konfigurace stávajícího programového vybavení účastníka zadávacího řízení pro potřeby realizace nákupů přes e-shop. Zadavatel bude na základě uzavřené smlouvy pořizovat zboží pro zajištění svého provozu. Zadavatel stanovil pro účely zadávacího řízení seznam položek nejčastěji pořizovaných, které uvedl v tabulce „Nabídkový formulář“. Těmito položkami specifikuje zadavatel předmět plnění veřejné zakázky tak, aby byl shodný pro všechny účastníky zadávacího řízení a umožňoval předložení vzájemně porovnatelných nabídek. V tabulce „Nabídkový formulář“ je uveden seznam položek nejčastěji nakupovaných tonerů, kancelářských potřeb a drogistického zboží pro každou část VZ, jednotlivé položky obsahují popis balení. Zadavatel požaduje, aby všechny nabízené položky zboží v rámci „Nabídkového formuláře“ byly v souladu s technickou specifikací uvedenou zadavatelem, jednotková cena každé položky musí odpovídat specifikaci balení. Pokud účastník zadávacího řízení běžně dodává jiné balení, než je uvedeno v „Nabídkovém formuláři“, je třeba, aby jednotkovou cenu upravil (přepočítal) na velikost balení, které je uvedeno v „Nabídkovém formuláři“, a to proto, aby byla zajištěna vzájemná porovnatelnost jednotkových cen v jednotlivých nabídkách. Zadavatel může u vybraného dodavatele nakupovat i jiné obdobné položky, než jsou uvedeny v „Nabídkovém formuláři“. K tomu účelu bude zadavatel využívat internetový katalog účastníka zadávacího řízení v rámci jeho e-shopu. Požadavek zadavatele na nákup přes e-shop se považuje za objednávku zboží. Smlouvou uzavřenou s vybraným dodavatelem budou sjednány jednotkové ceny vybraného zboží podle tabulky „Nabídkový formulář“. Úprava jednotkových cen uvedených v tabulce „Nabídkový formulář“ je možná pouze za splnění podmínek podle odst. 11. těchto Zadávacích podmínek.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail05. 12. 2022 14:09Došlo k uveřejnění dokumentu Dodatek č. 1 - MEFISTO - el. podpis_an.pdf.
Detail27. 05. 2019 11:48Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail27. 03. 2019 09:46Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail19. 03. 2019 09:47Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail11. 03. 2019 10:17Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail11. 03. 2019 10:16Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Evidence uveřejnění ve VVZ


27. 05. 2019 00:0029. 05. 2019 00:00F2019-017701Oznámení o výsledku zadávacího řízení
07. 03. 2019 00:0011. 03. 2019 00:00F2019-007740Oznámení o zahájení zadávacího řízení