Zajištění údržby, havarijní služby a provádění oprav na vojenských zařízeních

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění údržby, havarijní služby a provádění oprav na vojenských zařízeních

Systémové číslo NEN

N006/18/V00015500

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00015500

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na stavební práce

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 950 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

15. 08. 2018 14:39

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

27. 08. 2018 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Elena

Příjmení

Nečasová

Funkce/pracovní pozice

referent obchodu - oblast Morava

E-mail

elena.necasova@as-po.cz

Telefon 1

+420 541162632

Telefon 2

+420 602358128

Fax

+420 585162627

Předmět


Popis předmětu

Vymezení plnění veřejné zakázky: Odstraňování havarijních stavů, provádění oprav a běžné údržby vojenských ubytovacích zařízení (dále „VUZ“) a objektů v logistickém areálu včetně zajištění materiálu, dopravy, práce a náhradních dílů. Zajištění havarijní služby a odstraňování poruch ohrožující provoz VUZ a logistického areálu. Rozsah požadovaných prací: Odstraňování havarijních stavů, provádění oprav, běžné údržby a zajištění havarijní služby pro potřeby vojenských ubytovacích zařízení a objektů v logistickém areálu AS-PO v lokalitách dle přílohy ZD. o Zajištění oprav a údržby VUZ - opravy neohrožující chod VUZ. Práce budou zahájeny do 48 hodiny od e-mailového nebo telefonického nahlášení závady odpovědnému pracovníkovi dodavatele. O kvalifikaci poruchy rozhodně objednatel. o Zajištění havarijní služby - opravy při význačných poruchách ohrožující provoz VUZ (například výpadky dodávky el. energie, havárie na vodovodním řádu, závady na střechách a kanalizaci bránící řádné užívání atd.). Práce budou zahájeny do 4 hodin od e-mailového nahlášení závady odpovědnému pracovníkovi dodavatele, případně v termínu po vzájemné dohodě odpovědných osob objednatele a dodavatele. Práce budou provedeny při zajištění veškeré nezbytné přepravy, vyložení, svislé dopravy, zabudování, ochrany, bezpečnostních opatření v rámci BOZP a PO, potřebných pracovních sil, materiálů a náhradních dílů, řízení prací, lešení, výrobních prostor a jiných dočasných prací, které jsou zapotřebí k řádnému provedení a předání předmětu díla, provedení všech předepsaných zkoušek a revizí. Součástí plnění je i zajištění vytýčení inženýrských sítí. Součástí plnění veřejné zakázky je průběžný a závěrečný úklid komunikací a dotčených ploch, odvoz a ekologická likvidace demontovaného materiálu včetně uložení na řízenou skládku, doklad o likvidaci odpadu. Původcem odpadu vzniklého při realizaci je zhotovitel. Veškeré požadované práce budou realizovány za dodržení platných bezpečnostních a hygienických norem a předpisů, předepsaných technologických postupů a technických norem, které jsou pro uvedený předmět díla závazné. Dílo bude provedeno v nejvyšší kvalitě a dodávky materiálu budou v první jakostní třídě doloženy certifikáty a prohlášení o shodě, musí být jasně a zřetelně znám výrobce dodávaného výrobku či materiálu.

Kód z číselníku NIPEZ

45300000-0

Název z číselníku NIPEZ

Stavební montážní práce

Kód z číselníku CPV

45300000-0

Název z číselníku CPV

Stavební montážní práce

Textové pole pro popis místa plnění

Vojenská ubytovací zařízení oblast Morava, provoz Olomouc

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailStavební montážní práce45300000-0Stavební montážní práce

Místo plnění


CZ071Olomoucký kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail30. 01. 2020 12:49Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail30. 01. 2020 12:44Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail12. 03. 2019 11:26Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 02. 2019 11:01Došlo k uveřejnění dokumentu U-299-00-18.pdf.
Detail10. 10. 2018 10:28Uveřejnění účastníků
Detail10. 10. 2018 10:27Uveřejnění výsledku
Detail17. 09. 2018 08:55Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail15. 08. 2018 14:39Uveřejnění zadávacích podmínek