Zajištění údržby, havarijní služby a provádění oprav na vojenských zařízeních
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zajištění údržby, havarijní služby a provádění oprav na vojenských zařízeních
Systémové číslo NEN
N006/18/V00015500
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P18V00015500
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na stavební práce
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
1 950 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
15. 08. 2018 14:39
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
27. 08. 2018 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Elena
Příjmení
Nečasová
Funkce/pracovní pozice
referent obchodu - oblast Morava
elena.necasova@as-po.cz
Telefon 1
+420 541162632
Telefon 2
+420 602358128
Fax
+420 585162627
Předmět
Popis předmětu
Vymezení plnění veřejné zakázky: Odstraňování havarijních stavů, provádění oprav a běžné údržby vojenských ubytovacích zařízení (dále „VUZ“) a objektů v logistickém areálu včetně zajištění materiálu, dopravy, práce a náhradních dílů. Zajištění havarijní služby a odstraňování poruch ohrožující provoz VUZ a logistického areálu. Rozsah požadovaných prací: Odstraňování havarijních stavů, provádění oprav, běžné údržby a zajištění havarijní služby pro potřeby vojenských ubytovacích zařízení a objektů v logistickém areálu AS-PO v lokalitách dle přílohy ZD. o Zajištění oprav a údržby VUZ - opravy neohrožující chod VUZ. Práce budou zahájeny do 48 hodiny od e-mailového nebo telefonického nahlášení závady odpovědnému pracovníkovi dodavatele. O kvalifikaci poruchy rozhodně objednatel. o Zajištění havarijní služby - opravy při význačných poruchách ohrožující provoz VUZ (například výpadky dodávky el. energie, havárie na vodovodním řádu, závady na střechách a kanalizaci bránící řádné užívání atd.). Práce budou zahájeny do 4 hodin od e-mailového nahlášení závady odpovědnému pracovníkovi dodavatele, případně v termínu po vzájemné dohodě odpovědných osob objednatele a dodavatele. Práce budou provedeny při zajištění veškeré nezbytné přepravy, vyložení, svislé dopravy, zabudování, ochrany, bezpečnostních opatření v rámci BOZP a PO, potřebných pracovních sil, materiálů a náhradních dílů, řízení prací, lešení, výrobních prostor a jiných dočasných prací, které jsou zapotřebí k řádnému provedení a předání předmětu díla, provedení všech předepsaných zkoušek a revizí. Součástí plnění je i zajištění vytýčení inženýrských sítí. Součástí plnění veřejné zakázky je průběžný a závěrečný úklid komunikací a dotčených ploch, odvoz a ekologická likvidace demontovaného materiálu včetně uložení na řízenou skládku, doklad o likvidaci odpadu. Původcem odpadu vzniklého při realizaci je zhotovitel. Veškeré požadované práce budou realizovány za dodržení platných bezpečnostních a hygienických norem a předpisů, předepsaných technologických postupů a technických norem, které jsou pro uvedený předmět díla závazné. Dílo bude provedeno v nejvyšší kvalitě a dodávky materiálu budou v první jakostní třídě doloženy certifikáty a prohlášení o shodě, musí být jasně a zřetelně znám výrobce dodávaného výrobku či materiálu.
Kód z číselníku NIPEZ
45300000-0
Název z číselníku NIPEZ
Stavební montážní práce
Kód z číselníku CPV
45300000-0
Název z číselníku CPV
Stavební montážní práce
Textové pole pro popis místa plnění
Vojenská ubytovací zařízení oblast Morava, provoz Olomouc
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Stavební montážní práce | 45300000-0 | Stavební montážní práce |
Místo plnění
CZ071 | Olomoucký kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
30. 01. 2020 12:49 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
30. 01. 2020 12:44 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
12. 03. 2019 11:26 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
20. 02. 2019 11:01 | Došlo k uveřejnění dokumentu U-299-00-18.pdf. | |||
10. 10. 2018 10:28 | Uveřejnění účastníků | |||
10. 10. 2018 10:27 | Uveřejnění výsledku | |||
17. 09. 2018 08:55 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
15. 08. 2018 14:39 | Uveřejnění zadávacích podmínek |