Brno, Chodská 17 A, B – rekonstrukce VUZ – výkon TDS a koordinátora BOZP
Základní informace
Název zadávacího postupu
Brno, Chodská 17 A, B – rekonstrukce VUZ – výkon TDS a koordinátora BOZP
Systémové číslo NEN
N006/18/V00018839
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P18V00018839
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
17. 09. 2018 12:22
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
25. 09. 2018 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Elena
Příjmení
Nečasová
Funkce/pracovní pozice
referent obchodu - oblast Morava
elena.necasova@as-po.cz
Telefon 1
+420 541162632
Telefon 2
+420 602358128
Fax
+420 585162627
Předmět
Popis předmětu
Předmětem zakázky je výkon odborného technického dozoru stavebníka a koordinátora BOZP při realizaci stavebních prací týkajících se v kompozitním zesílení železobetonových stěn všech spojovacích krčků mezi objekty A i B včetně injektáže podloží a sanace všech povrchů výztužnou reprofilací ve vojenském ubytovacím zařízení Chodská Brno (dále jen „stavba“). Rozsah požadovaných prací: • kompletní výkon odborného technického dozoru stavebníka (dle Přílohy č. 10 – Sazebník UNIKA r. 2018) a koordinátora BOZP (možno zajistit subdodávkou) dle příloh č. 1 a 2 Příkazní smlouvy a dále činnosti: • účast na předání staveniště a následných kontrolních dnech (dále jen „KD“) – jejich vedení, koordinace jednotlivých subjektů, provádění a rozesílání zápisů, atp.; četnost kontrolních dnů – týdně případně dle dohody, pravidelná kontrola stavby TDS – je požadováno minimálně každý pracovní den po dobu 6 hodin; kontrola stavby nesmí probíhat ve dnech po sobě následujících (toto ustanovení nevylučuje každodenní přítomnost TDS na stavbě), pravidelná kontrola stavby BOZP – je požadováno minimálně 3x4 hodin týdně; kontrola stavby nesmí probíhat ve dnech po sobě následujících (toto ustanovení nevylučuje každodenní přítomnost BOZP na stavbě), • kontrola použitých materiálů, technologií, postupů zhotovitele, jeho subdodavatelů, atp., • zajištění a organizace kontroly dotčených orgánů, vypracování zápisu z jednání, • přítomnost při pasportizaci výchozího stavu zhotovitelem, • zajištění pravidelné fotodokumentace změn z každé kontroly stavby, • kontrola provádění stavby dle předložené dokumentace, • kontrola podkladů a odsouhlasování fakturace a plnění z jednotlivých rozpočtů (průběžné a finální), • součinnost při přípravě realizace stavby – spolupráce při plnění povinností, uložených příkazci ve stavebním povolení v souvislosti se zahájením stavby, • předjednávání dodatků a změn projektu, které nezvyšují náklady stavebního objektu nebo provozního souboru, neprodlužují lhůtu výstavby, nezhoršují parametry stavby; všechny změny předkládat s vlastním vyjádřením příkazci, • o všech závažných okolnostech bez ohledu informovat investora, • uplatňování námětů, směřujících ke zhospodárnění budoucího provozu (užívání) stavby, • účast na zkušebním provozu jednotlivých částí stavby, • kontrola dodržování standardů materiálů dodávaných zhotovitelem podle DPS, • kontrola dodržování technologických postupů předepsaných výrobci materiálů a výrobků použitých při realizaci díla, • pravidelné kontroly a vyhodnocování přijatých opatření zhotovitele k zajištění ochrany životního prostředí, • kompletace podkladů a dokladů, nezbytných pro kolaudační řízení, včetně zajištění kontroly MO odborem státního dozoru, ověření jejich úplnosti dle podmínek stavebního povolení a požadavků stavebního úřadu, vypracování a podání návrhu na vydání kolaudačního rozhodnutí, účast na kolaudačním řízení, obstarání kolaudačního rozhodnutí, zajištění opatření spojených s vydáním kolaudačního rozhodnutí, • zabezpečení činnosti a spolupráce s pověřenými geodety (zákon č. 200/1994 Sb. a jeho prováděcí předpisy), • spolupráce s projektantem - průběžná kontrola předávaných podkladů pro dokumentaci skutečného provedení stavby, zvláště u technického vybavení a jiných konstrukcí, které se stanou nepřístupnými po jejich zakrytí, souhlas se zakrytím těchto konstrukcí zápisem ve stavebním deníku, • kontrola průběžné likvidace odpadů a materiálů ze stavby, • kontrola dodržování harmonogramu zhotovitele, v případě zpoždění prací o více jak 2 týdny sankční upozornění zhotoviteli a investorovi, • příprava, kontrola a kompletace oznámení změn a změnových listů, včetně analýzy navržených cenových parametrů změny. V celkové nabídkové ceně (hodinové sazbě) budou zahrnuty veškeré náklady spojené s realizací veřejné zakázky v plném rozsahu (tj. včetně všech dalších výloh spojených s vykonávanou činností jako náklady na dopravu, ztráta času na cestě, atd.).
Kód z číselníku NIPEZ
71317200-5
Název z číselníku NIPEZ
Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví (BOZP)
Kód z číselníku CPV
71317200-5
Název z číselníku CPV
Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví
Textové pole pro popis místa plnění
Chodská 17 A, B
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
výkon TDS a koordinátora BOZP | 71317200-5 | Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví |
Místo plnění
CZ064 | Jihomoravský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
27. 01. 2020 10:14 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
24. 01. 2020 14:13 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
24. 01. 2020 13:30 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
12. 03. 2019 16:37 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
20. 02. 2019 11:24 | Došlo k uveřejnění dokumentu Příkazní smlouva.pdf. | |||
18. 10. 2018 11:59 | Uveřejnění účastníků | |||
18. 10. 2018 11:59 | Uveřejnění výsledku | |||
01. 10. 2018 14:53 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
17. 09. 2018 12:22 | Uveřejnění zadávacích podmínek |