Servis kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů v roce 2019
Základní informace
Název zadávacího postupu
Servis kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů v roce 2019
Zadavatel
Česká republika - Kancelář SenátuSystémové číslo NEN
N006/18/V00027986
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P18V00027986
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Uzavřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
11. 12. 2018 19:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Vladimír
Příjmení
Pešek
pesekv@senat.cz
Telefon 1
+420 257072645
Předmět
Popis předmětu
Pozáruční servis faxů a kopírovacích strojů RICOH a skartovacích strojů v majetku zadavatele formou dílčích objednávek. Vítěz soutěže se zavazuje poskytnout záruku na provedené opravy v délce 3 měsíců a na dodané náhradní díly v délce 12 měsíců. Příjezd servisního technika je vyžadován nejdéle do 24 hodin (v pracovní dny) od nahlášení poruchy, dokončení opravy nejdéle 24 hodin od nahlášení poruchy (v pracovní dny). V případě nemožnosti dodržení termínu opravy se vítěz soutěže zaváže po dohodě s odběratelem poskytnout náhradní řešení (zápůjčka stroje). V mimořádných a odůvodněných situacích se vítěz soutěže zavazuje zkrátit dobu příjezdu servisního technika na minimum (cca 2 hodiny) - např. porucha při probíhající schůzi Senátu. Jediným hodnotícím kritériem bude výsledná předpokládaná cena plnění, která bude vypočtena dle vzorce C=D*40+HSS*120, kde - C je celková předpokládaná cena plnění (= vaše soutěžní nabídková cena - položka Celková cena s DPH), - D je paušální cena dopravy (jeden výjezd), - HSS je hodinová sazba servisu stroje (vše včetně DPH). Součástí poptávkového řízení je návrh kupní smlouvy v konečném znění (v příloze), kterou uzavře vítěz poptávkového řízení po vyhlášení výsledků (žlutě vyznačená pole je ve smlouvě nutno doplnit). V případě, pokud bude ve smlouvě změněna/upravena jiná část než žlutě vyznačená, je zadavatel oprávněn nabídku vyřadit z dalšího hodnocení. V příloze č. 2 smlouvy je uveden seznam strojů instalovaných v Kanceláři Senátu. Zadavatel požaduje doručení nabídky pouze prostřednictvím elektronického tržiště. Zadavatel si vyhrazuje právo poptávku zrušit bez udání důvodu. Veškeré náklady se zpracováním nabídky k této poptávce jdou k tíži uchazeče.
Kód z číselníku NIPEZ
50313100-3
Název z číselníku NIPEZ
Opravy kopírovacích strojů
Kód z číselníku CPV
50313100-3
Název z číselníku CPV
Opravy kopírovacích strojů
Textové pole pro popis místa plnění
Valdštejnské náměstí 17/4, Praha 1
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Servis kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů | 50313100-3 | Opravy kopírovacích strojů | Popis položky je uveden v popisu předmětu zakázky a v návrhu smlouvy o zajištění servisu kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů. |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
31. 01. 2020 12:25 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
31. 01. 2020 12:24 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
20. 12. 2018 16:25 | Uveřejnění účastníků | |||
20. 12. 2018 16:25 | Uveřejnění výsledku | |||
11. 12. 2018 19:00 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele |