Zajištění procesů elektronických výběrových řízení a souvisejících činností

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění procesů elektronických výběrových řízení a souvisejících činností

Systémové číslo NEN

N006/19/V00021034

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00021034

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 639 100,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

24. 07. 2019 08:46

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

05. 08. 2019 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Pavla

Příjmení

Stanková

E-mail

pavla.stankova@msk.cz

Telefon 1

+420 595622188

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu zajištění procesů elektronických výběrových řízení (veřejných zakázek malého rozsahu, elektronických cenových průzkumů) prostřednictvím elektronických aukcí pro Nákupní systém objednatele a jeho organizace (dále jen „eVŘ“) včetně zajištění potřebného aukčního systému (software) pro realizaci elektronických výběrových řízeních a včetně zpracování importního souboru z vyhodnocených elektronických výběrových řízení. Součástí předmětu plnění bude především zajištění přípravy (tzv. specifikace položek vstupujících do aukce zahrnující zbožíznalství), realizace a vyhodnocení elektronických výběrových řízení (veřejných zakázek malého rozsahu, elektronických cenových průzkumů). Další nezanedbatelnou součástí plnění je zpracování importního souboru z každého realizovaného elektronického výběrového řízení v požadovaném formátu a struktuře. Zadavatel v této souvislosti upozorňuje, že tvorba tohoto výstupu je časově náročná (pracnost každé jedné položky vstupující do elektronického výběrového řízení je odhadována na 30 minut). Bližší specifikace je uvedena v obchodních podmínkách (viz zadávací dokumentace). Zadavatel si vyhrazuje, aby část plnění zahrnující zbožíznalství byla vykonávána přímo dodavatelem, který podává nabídku a nikoliv prostřednictvím jiné osoby. Předmět plnění je rozdělen na procesy týkající se (nejedná se o rozdělení VZ na části): a) eVŘ na potraviny (88 eVŘ), b) eVŘ na materiálně technické zabezpečení a služby (min. 6 eVŘ), c) eVŘ na přesoutěžení maximálně 5 položek.

Kód z číselníku NIPEZ

79000000-4

Název z číselníku NIPEZ

Obchodní služby: právní, marketingové, poradenské služby, nábor zaměstnanců, tiskařské a bezpečnostní služby

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

79000000-4

Název z číselníku CPV

Obchodní služby: právní, marketingové, poradenské služby, nábor zaměstnanců, tiskařské a bezpečnostní služby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailObchodní služby: právní, marketingové, poradenské služby, nábor zaměstnanců, tiskařské a bezpečnostní služby79000000-4Obchodní služby: právní, marketingové, poradenské služby, nábor zaměstnanců, tiskařské a bezpečnostní služby

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail25. 01. 2021 16:12Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail11. 09. 2019 10:31Uveřejnění účastníků
Detail11. 09. 2019 10:31Uveřejnění výsledku
Detail28. 08. 2019 08:44Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky.
Detail24. 07. 2019 08:46Uveřejnění zadávacích podmínek