ÚP ÚL - Výkon TDS nad prováděním stavby a výkon funkce koordinátora BOZP při realizaci akce "Stavební úpravy kuchyně a zasedací místnosti na kancelářské prostory" Liberec
Základní informace
Název zadávacího postupu
ÚP ÚL - Výkon TDS nad prováděním stavby a výkon funkce koordinátora BOZP při realizaci akce "Stavební úpravy kuchyně a zasedací místnosti na kancelářské prostory" Liberec
Systémové číslo NEN
N006/19/V00023017
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00023017
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
16. 08. 2019 11:43
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
19. 09. 2019 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Zlata
Příjmení
Medáčková
Zlata.Medackova@uzsvm.cz
Telefon 1
+420 416921412
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění výkonu technického dozoru stavebníka nad prováděním stavby (dále jen „TDS“) a výkonu koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen „koordinátor BOZP“) při realizaci stavby „Stavební úpravy prostor bývalé kuchyně a zasedací místnosti na kancelářské prostory“ pro účely odboru cizinecké policie Krajského ředitelství policie Libereckého kraje, na náměstí Dr. Edvarda Beneše č. p. 585, Liberec podle projektové dokumentace zpracované společností AGORA - architektonický a stavební atelier, spol. s r.o., se sídlem U Soudu 536/6a, 460 01 Liberec 2, IČO: 40230155. Stavba zahrnuje stavební úpravy části objektu č.p. 585 na pozemku p.č. 525 v katastrálním území Liberec, obec a okres Liberec. Pozemek je zapsán na LV 60000 pro ČR – Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových. Stavební úpravy budou probíhat v části administrativní budovy označované jako 2. NP a 2. PP, kde ze stávající kuchyně a zasedací místnosti budou vytvořeny prostory pro odbor cizinecké policie Krajského ředitelství policie Libereckého kraje (kanceláře, šatny, sociální zařízení – WC, sprchy, kuchyňka, skladové prostory, zbrojní sklad, cela, technologická místnost a prostory pro veřejnost – hala, WC, technické a komunikační prostory s bezbariérovým přístupem pro osoby se sníženou schopností pohybu). Předpokládaná cena stavebních úprav je 14 655 tis. Kč bez DPH. Podrobná specifikace výkonu TDS a koordinátora BOZP je uvedena v závazném návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 3). Plnění této veřejné zakázky bude zahájeno po nabytí účinnosti smlouvy o dílo, a to na základě písemné výzvy zadavatele k zahájení plnění této zakázky. Předpokládaná délka stavby je 15 měsíců. Ukončení se předpokládá do 31. 12. 2020. Bližší podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 3). Místem plnění této veřejné zakázky je budova sídla ÚZSVM odboru Odloučené pracoviště Liberec, nám. Dr. Edvarda Beneše 585/26, Liberec. a dále viz. výzva
Kód z číselníku NIPEZ
71317200-5
Název z číselníku NIPEZ
Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví (BOZP)
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
71317200-5
Název z číselníku CPV
Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví
Textové pole pro popis místa plnění
Místem plnění této veřejné zakázky je budova sídla ÚZSVM odboru Odloučené pracoviště Liberec, nám. Dr. Edvarda Beneše 585/26, Liberec.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
služby v oblasti bezpečnosti a zdraví | 71317200-5 | Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví | ||
stavební dozor | 71315400-3 | Stavební dozor |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 01. 2021 09:24 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
15. 01. 2021 09:24 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
11. 01. 2021 12:20 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
11. 01. 2021 11:08 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
11. 01. 2021 11:06 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
02. 09. 2020 11:24 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
02. 09. 2020 11:21 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
16. 07. 2020 14:17 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
19. 02. 2020 13:23 | Uveřejnění účastníků | |||
19. 02. 2020 13:23 | Uveřejnění výsledku |