ÚP ÚL - Výkon TDS nad prováděním stavby a výkon funkce koordinátora BOZP při realizaci akce "Stavební úpravy kuchyně a zasedací místnosti na kancelářské prostory" Liberec

Základní informace


Název zadávacího postupu

ÚP ÚL - Výkon TDS nad prováděním stavby a výkon funkce koordinátora BOZP při realizaci akce "Stavební úpravy kuchyně a zasedací místnosti na kancelářské prostory" Liberec

Systémové číslo NEN

N006/19/V00023017

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00023017

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

16. 08. 2019 11:43

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

19. 09. 2019 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Zlata

Příjmení

Medáčková

E-mail

Zlata.Medackova@uzsvm.cz

Telefon 1

+420 416921412

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění výkonu technického dozoru stavebníka nad prováděním stavby (dále jen „TDS“) a výkonu koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen „koordinátor BOZP“) při realizaci stavby „Stavební úpravy prostor bývalé kuchyně a zasedací místnosti na kancelářské prostory“ pro účely odboru cizinecké policie Krajského ředitelství policie Libereckého kraje, na náměstí Dr. Edvarda Beneše č. p. 585, Liberec podle projektové dokumentace zpracované společností AGORA - architektonický a stavební atelier, spol. s r.o., se sídlem U Soudu 536/6a, 460 01 Liberec 2, IČO: 40230155. Stavba zahrnuje stavební úpravy části objektu č.p. 585 na pozemku p.č. 525 v katastrálním území Liberec, obec a okres Liberec. Pozemek je zapsán na LV 60000 pro ČR – Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových. Stavební úpravy budou probíhat v části administrativní budovy označované jako 2. NP a 2. PP, kde ze stávající kuchyně a zasedací místnosti budou vytvořeny prostory pro odbor cizinecké policie Krajského ředitelství policie Libereckého kraje (kanceláře, šatny, sociální zařízení – WC, sprchy, kuchyňka, skladové prostory, zbrojní sklad, cela, technologická místnost a prostory pro veřejnost – hala, WC, technické a komunikační prostory s bezbariérovým přístupem pro osoby se sníženou schopností pohybu). Předpokládaná cena stavebních úprav je 14 655 tis. Kč bez DPH. Podrobná specifikace výkonu TDS a koordinátora BOZP je uvedena v závazném návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 3). Plnění této veřejné zakázky bude zahájeno po nabytí účinnosti smlouvy o dílo, a to na základě písemné výzvy zadavatele k zahájení plnění této zakázky. Předpokládaná délka stavby je 15 měsíců. Ukončení se předpokládá do 31. 12. 2020. Bližší podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 3). Místem plnění této veřejné zakázky je budova sídla ÚZSVM odboru Odloučené pracoviště Liberec, nám. Dr. Edvarda Beneše 585/26, Liberec. a dále viz. výzva

Kód z číselníku NIPEZ

71317200-5

Název z číselníku NIPEZ

Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví (BOZP)

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

71317200-5

Název z číselníku CPV

Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví

Textové pole pro popis místa plnění

Místem plnění této veřejné zakázky je budova sídla ÚZSVM odboru Odloučené pracoviště Liberec, nám. Dr. Edvarda Beneše 585/26, Liberec.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
Detailslužby v oblasti bezpečnosti a zdraví71317200-5Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví
Detailstavební dozor71315400-3Stavební dozor

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail15. 01. 2021 09:24Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail15. 01. 2021 09:24Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail11. 01. 2021 12:20Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail11. 01. 2021 11:08Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail11. 01. 2021 11:06Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail02. 09. 2020 11:24Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail02. 09. 2020 11:21Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail16. 07. 2020 14:17Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail19. 02. 2020 13:23Uveřejnění účastníků
Detail19. 02. 2020 13:23Uveřejnění výsledku