Servisní podpora HW diskového pole Hitachi

Základní informace


Název zadávacího postupu

Servisní podpora HW diskového pole Hitachi

Systémové číslo NEN

N006/19/V00029472

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00029472

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

21. 10. 2019 12:08

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

31. 10. 2019 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Vít

Příjmení

Tůma

E-mail

vit.tuma@mfcr.cz

Telefon 1

+420 257042768

Telefon 2

+420 724090308

Předmět


Popis předmětu

Servisní podpora diskového pole Hitachi zahrnuje: - Poskytování servisních a technických služeb na místě plnění dle této Smlouvy v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, a to s reakční dobou 4 hodiny od přijetí požadavku Objednatele Poskytovatelem; v reakční době dojde k započetí řešení požadavku technikem Poskytovatele; - Zásah technika a opravy diskového pole Hitachi výměnou vadných dílů; - Zajištění materiálu potřebného pro opravy diskového pole Hitachi; - Přístup Objednatele na Helpdesk k hlášení závad a sledování postupu řešení a komunikace k řešení problému; - Kompletní podpora pro hardware a integrovaný software (firmware).

Kód z číselníku NIPEZ

50312600-1

Název z číselníku NIPEZ

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

50312600-1

Název z číselníku CPV

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Textové pole pro popis místa plnění

Letenská 525/15, 11800 Praha 1

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailZajištění roční servisní podpory HW diskového pole Hitachi50312600-1Opravy a údržba zařízení pro informační technologie3. Poskytnutí Podpory (roční servisní podpory HW diskového pole Hitachi) spočívá v : 3.1 Poskytování servisních a technických služeb na místě plnění dle této Smlouvy v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, a to s reakční dobou 4 hodiny od přijetí požadavku Objednatele Poskytovatelem; v reakční době dojde k započetí řešení požadavku technikem Poskytovatele; 3.2 Zásahu technika a opravy diskového pole Hitachi a to i případnou výměnu vadných dílů zajištěných Poskytovatelem, cena je zahrnuta ve Smluvní ceně uvedené v čl. V. odst. 1. Smlouvy; 3.3 Zajištění materiálu potřebného pro opravy diskového pole Hitachi; vadné vyměněné pevné disky zůstanou ve vlastnictví objednatele; 3.4 Přístupu Objednatele na Helpdesk Poskytovatele k hlášení závad a sledování postupu řešení a komunikace k řešení problému; 3.5 Zajištění funkčnosti stávajícího SW (firmware) integrovaného do HW Objednatele včetně jeho případné aktualizace v případě výměny vadných dílů dle odst. 3.2 nebo dle čl. 10 odst. 1. návrhu smlouvy Dále podrobněji v návrhu smlouvy, jenž je nedílnou součaástí zadávací dokumentace.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 01. 2022 12:31Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail19. 11. 2019 09:43Uveřejnění účastníků
Detail19. 11. 2019 09:43Uveřejnění výsledku
Detail25. 10. 2019 13:03Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail23. 10. 2019 14:39Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail21. 10. 2019 12:08Uveřejnění zadávacích podmínek