Zajištění poradenských, kontrolních a organizačních služeb
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zajištění poradenských, kontrolních a organizačních služeb
Zadavatel
Česká agentura na podporu obchoduSystémové číslo NEN
N006/19/V00030865
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00030865
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
24. 10. 2019 08:46
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
11. 11. 2019 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Lenka
Příjmení
Sokoltová
lenka.sokoltova@czechtrade.cz
Telefon 1
+420 224907564
Předmět
Popis předmětu
Zajištění organizačních, kontrolních a poradenských služeb v rámci projektu portálu BusinessInfo.cz a poskytování organizačních služeb v rámci projektového a finančního řízení u projektů původně financovaných ze Strukturálních fondů EU, tj. do roku 2019 ve státní příspěvkové organizaci – České agentuře na podporu obchodu/CzechTrade (dále jen „zadavatel“). Dále organizační a administrativní zajištění údajů a informační podpora klientům zadavatele v rámci Adresáře exportérů/Klientské zóny, event. dalších elektronických služeb zadavatele. Specifikace předmětu zakázky: Poskytovatel bude pro zadavatele zajišťovat níže uvedené služby související s rozvojem portálu BusinessInfo.cz především v následujících oblastech: poradenství s administrativou projektu, plánováním, rozpočtováním a kontrolou výdajů a nákladů a dále služby související s administrací elektronických produktů zadavatele: Základní oblasti poskytovaných služeb a poradenství v rámci projektu: - poradenství a organizační služby při finančním plánování a tvorbě rozpočtu, - evidence cash-flow rozpočtu, evidence a kontrola objednávek a výdajů, dokumentace, - poradenské a kontrolní služby v oblasti finančního řízení projektu v souvislosti s nutností archivace veškerých dat a dokumentů k projektu „Rozvoj oficiálního portálu pro podnikání a export ve vazbě na PVS a ostatní IS VS“, reg. Číslo 1.06/1.1.00/07.06380, spolufinancovaného z Integrovaného operačního programu (dále také jen „IOP“) v souladu s odpovídajícími předpisy EU, - průběžné rešerše a identifikace potenciálních příležitostí pro rozvoj portálu v rámci dotačních programů ESI fondů, - administrativní, organizační a kontrolní činnost související s vedením projektu portálu BusinessInfo.cz mezi Informačními systémy státní správy (IS VS) dle zákona 365/2000 a souvisejícími předpisy a metodikami, - organizační a administrativní služby při zajištění údajů v informačním systému a informační podpora klientům Adresáře exportérů/Klientské zóny, - koordinace obsahových prací na rozvoji dílčích projektů s MPO (především databáze formulářů, Jednotná kontaktní místa, Single digital gateway), - příprava podkladů pro komunikaci s vybranými partnery projektu (především Portál veřejné správy, ministerstva, Svaz průmyslu a dopravy ČR, Hospodářská komora, aj.), - poradenství při řízení a koordinaci vybraných dodavatelů pro portál BusinessInfo.cz (především administrativa spojená s dodavatelem obsahu, správy a realizace SW, překladů a dodavateli analytických materiálů), - kontrola finančních dokladů dodavatelů, kontrola evidence redakčních prací a vykazovaných dokladů a předávacích protokolů, publikovaných článků v daném období. Předpoklad rozsahu prací může být mezi 30-35 hod. týdně (resp. cca 125 hod/měsíc) v závislosti na potřebách zadavatele v rámci celého předmětu zakázky pokrývající všechny poptávané a provázané činnosti a předpokládáme min. 1 osobu, která by se předmětu zakázky věnovala.
Kód z číselníku NIPEZ
79400000-8
Název z číselníku NIPEZ
Podnikatelské a manažerské poradenství a související služby
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
79400000-8
Název z číselníku CPV
Podnikatelské a manažerské poradenství a související služby
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Daňové poradenství | 79221000-9 | Daňové poradenství |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 03. 2022 15:20 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
25. 03. 2022 15:19 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
08. 04. 2021 11:07 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
19. 11. 2019 17:33 | Uveřejnění účastníků | |||
19. 11. 2019 17:33 | Uveřejnění výsledku | |||
24. 10. 2019 08:57 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
24. 10. 2019 08:46 | Uveřejnění zadávacích podmínek |