Servis kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů v roce 2020

Základní informace


Název zadávacího postupu

Servis kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů v roce 2020

Systémové číslo NEN

N006/19/V00031459

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00031459

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Uzavřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

20. 11. 2019 14:49

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

15. 11. 2019 11:11

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Vladimír

Příjmení

Pešek

E-mail

pesekv@senat.cz

Telefon 1

+420 257072645

Předmět


Popis předmětu

Pozáruční servis faxů a kopírovacích strojů RICOH a skartovacích strojů v majetku zadavatele formou dílčích objednávek. Vítěz soutěže se zavazuje poskytnout záruku na provedené opravy v délce 3 měsíců a na dodané náhradní díly v délce 12 měsíců. Příjezd servisního technika je vyžadován nejdéle do 24 hodin (v pracovní dny) od nahlášení poruchy, dokončení opravy nejdéle 24 hodin od nahlášení poruchy (v pracovní dny). V případě nemožnosti dodržení termínu opravy se vítěz soutěže zaváže po dohodě s odběratelem poskytnout náhradní řešení (zápůjčka stroje). V mimořádných a odůvodněných situacích se vítěz soutěže zavazuje zkrátit dobu příjezdu servisního technika na minimum (cca 2 hodiny) - např. porucha při probíhající schůzi Senátu. Jediným hodnotícím kritériem bude výsledná předpokládaná cena plnění, která bude vypočtena dle vzorce C=D*40+HSS*120, kde - C je celková předpokládaná cena plnění (= vaše soutěžní nabídková cena - položka Celková cena s DPH), - D je paušální cena dopravy (jeden výjezd), - HSS je hodinová sazba servisu stroje (vše včetně DPH). Součástí poptávkového řízení je návrh kupní smlouvy v konečném znění (v příloze), kterou uzavře vítěz poptávkového řízení po vyhlášení výsledků (žlutě vyznačená pole je ve smlouvě nutno doplnit). V případě, pokud bude ve smlouvě změněna/upravena jiná část než žlutě vyznačená, je zadavatel oprávněn nabídku vyřadit z dalšího hodnocení. V příloze č. 1 smlouvy je uveden seznam strojů instalovaných v Kanceláři Senátu. Zadavatel požaduje doručení nabídky pouze prostřednictvím elektronického tržiště. Zadavatel si vyhrazuje právo poptávku zrušit bez udání důvodu. Veškeré náklady se zpracováním nabídky k této poptávce jdou k tíži uchazeče.

Kód z číselníku NIPEZ

50313100-3

Název z číselníku NIPEZ

Opravy kopírovacích strojů

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

50313100-3

Název z číselníku CPV

Opravy kopírovacích strojů

Textové pole pro popis místa plnění

Valdštejnské náměstí 17/4, Praha 1, PSČ 128 00

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailServis kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů50313100-3Opravy kopírovacích strojůPopis položky je uveden v popisu předmětu zakázky a v návrhu smlouvy o zajištění servisu kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail13. 03. 2023 12:32Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail01. 04. 2022 15:56Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail01. 04. 2022 15:16Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail29. 03. 2021 15:34Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail15. 01. 2021 15:14Uveřejnění dodatku smlouvy
Detail11. 12. 2019 14:36Uveřejnění účastníků
Detail11. 12. 2019 14:35Uveřejnění výsledku
Detail11. 12. 2019 14:35Uveřejnění účastníků
Detail11. 12. 2019 14:34Uveřejnění výsledku
Detail20. 11. 2019 14:49Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele