ÚPB OHSP - Ořezy a kácení stromů ÚP Brno 2020
Základní informace
Název zadávacího postupu
ÚPB OHSP - Ořezy a kácení stromů ÚP Brno 2020
Systémové číslo NEN
N006/20/V00006282
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P20V00006282
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
12. 03. 2020 14:01
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
06. 04. 2020 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Jana
Příjmení
Opletalová
Jana.Opletalova@uzsvm.cz
Telefon 1
+420 542163482
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění zakázky jsou ořezy a rizikové kácení stromů v lokalitách Brno – město a Brno - venkov, mýcení keřových porostů, případné frézování pařezů po kácení a likvidace vzniklé odpadní dřevní hmoty. Ořezem se rozumí provedení zdravotních a redukčních řezů u vybraných stromů. Dřevní hmotu z pokácených stromů – palivové dříví je vybraný dodavatel povinen odkoupit od Úřadu za cenu uvedenou ve své cenové nabídce. Pokud bude dřevní hmota z pokáceného stromu shnilá apod., považuje se za odpad. Rozhodnutí o tom, zda jde o využitelnou dřevní hmotu nebo odpad, je zcela vyhrazeno zadavateli, vybraný dodavatel bude muset takové stanovisko zadavatele respektovat. V případech, kdy to bude vyžadovat bezpečnost práce, ochrana života, zdraví a majetku bude vybraný dodavatel povinen před zahájením realizace jednotlivé dílčí objednávky zajistit veškeré potřebné úkony, např. zvláštní užívání komunikace, uzavření komunikace, zábor veřejného prostranství apod. (poplatky s tímto spojené budou zaplaceny vybranému dodavateli v konečné faktuře za objednané práce s tím, že nezbytnou přílohou faktury musí být vždy doklad o zaplacení takových poplatků dodavatelem). Vzhledem k tomu, že zadavatel ve většině případů řeší naléhavé a havarijní stavy dřevin, budou muset být tyto práce, pokud nebude v dílčí objednávce stanoveno jinak, dokončeny vybraným dodavatelem takto: Kácení a ořezy stromů - do 21 kalendářních dnů ode dne obdržení objednávky. Kácení a ořezy stromů - havarijní stavy - do 48 hodin ode dne obdržení telefonické objednávky (souběžně bude objednávka odeslána e-mailem). Lhůty výše uvedené může zástupce zadavatele v odůvodněných případech na žádost dodavatele prodloužit (toto odůvodnění bude přiloženo k faktuře).
Kód z číselníku NIPEZ
77200000-2
Název z číselníku NIPEZ
Služby v oblasti lesnictví
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
77200000-2
Název z číselníku CPV
Služby v oblasti lesnictví
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Kácení stromů | 77211400-6 | Kácení stromů | ||
Prořezávání stromů | 77341000-2 | Prořezávání stromů | ||
Služby v oblasti lesnictví | 77200000-2 | Služby v oblasti lesnictví |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
07. 02. 2022 12:31 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
03. 02. 2022 11:22 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
09. 03. 2021 08:22 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
08. 01. 2021 12:14 | Uveřejnění účastníků | |||
08. 01. 2021 12:14 | Uveřejnění výsledku | |||
09. 04. 2020 10:41 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení zadavatele o výběru dodavatele. | |||
31. 03. 2020 07:42 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
12. 03. 2020 14:01 | Uveřejnění zadávacích podmínek |