Zajištění grafických a DTP prací 2020/2021
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zajištění grafických a DTP prací 2020/2021
Zadavatel
Česká agentura na podporu obchoduSystémové číslo NEN
N006/20/V00013279
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P20V00013279
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
01. 06. 2020 15:54
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
15. 06. 2020 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Lenka
Příjmení
Sokoltová
lenka.sokoltova@czechtrade.cz
Telefon 1
+420 224907564
Předmět
Popis předmětu
Česká agentura na podporu obchodu / CzechTrade (dále jen „zadavatel“) zadává veřejnou zakázku na zajištění grafických a DTP prací. Specifikace předmětu zakázky: Grafické práce, DTP práce, předtisková příprava při tvorbě propagačních materiálů CzechTrade, zahrnující jak tiskovou formu, tak formu pro elektronické využití a současně služby copywritera, tvoří převážně: • Grafické a DTP zpracování nových propagačních materiálů dle předem daného jednotného vizuálního stylu CzechTrade (dále jen manuál JVS) - zalamování textů, využívání grafických prvků/stylu CzechTrade, ilustračních fotografií a vektorové grafiky (výběr, retuš, úprava barevnosti a jiné související změny) • Zalamování již existující grafiky do jiných formátů (například image inzerce) • Zpracování nových layoutů image inzerce dle již schváleného konceptu • Zpracování produktových inzercí • Zpracování pozvánek na veletrhy do word přelohy • Grafické návrhy pro tvorbu některých reklamních předmětů • Zpracování A4 katalogů na veletrhy dle předem dané grafické předlohy • Předtisková příprava: sazba, zlom, příprava grafů a tabulek, úpravy textů, jazykové korektury textů (pouze v případě češtiny), hypertextové odkazy, příprava tiskových dat • Služby copywritera – stylistická úprava textů dodaných zadavatelem u vybraných projektů Dodavatel bude dodržovat schválený jednotný vizuální styl agentury – viz Manuál JVS, který vznikl v roce 2016 a je k nahlédnutí viz Priloha 5_Manual JVS CzechTrade. Grafika, která se dnes používá se vyvinula a lehce upravila, snahou bylo zvláště u tištěných materiálů a grafik na veletrhy. Cílem bylo, aby grafika pomáhala k lepší čitelnosti a orientaci v komunikovaných informacích. Dále používání CzechTrade bodů v minimální míře. Základní prvky jsou zachovány a ty jsou požadovány, aby účastník při tvorbě návrhů pro toto výběrové řízení dodržoval - logo, ochranné zóny, barvy, fonty, stylistika, stylistika fotografií, tone of voice. Grafika používaná pro komunikaci na sociálních sítích je odlišná – použitím jiného vhodnějšího fontu, zabarvování fotografií, používání barevných pruhů - dá se říci, že je to směr, kterým bychom chtěli jít do budoucna a lze tedy s ním pracovat i pro účely zpracování návrhů tohoto výběrového řízení. Zadavatel používá fotografie z fotobanky https://www.shutterstock.com. Fotografie používané v grafice CzechTrade jsou a budou z velké míry z této fotobanky, případně doplněny o autorské fotografie. Požadovaným výstupem bude většinou tiskové PDF, ai, psd, word nebo jiná předem dohodnutá forma výstupu (např. výstup pro elektronické použití). U materiálů, které budou v českém jazyce, bude dodavatelem garantována jazyková korektura před odevzdáním dat, výjimka je možná pouze v případě, kdy zadavatel nebude korekturu požadovat. U cizojazyčných materiálů bude korektura realizována až na základě požadavku objednavatele. Předmětem zakázky budou výše vyjmenované grafické a DTP práce na např. těchto nejčastěji používaných propagačních materiálech zadavatele a dalších materiálech vyžadující grafické a DTP zpracování vyplývající z aktuálních potřeb agentury. V závorce uvedené předpokládané (negarantované) druhy a množství těchto materiálů za rok (příklady materiálů): > Propagační letáky (15 druhů z toho 5 druhů v dalších 6 jazykových mutacích – překlady dodává zadavatel), > Zpráva o činnosti agentury CzechTrade, rozsah 40 – 52 stran, rozměr čtverce 210x210 (1 druh) > Katalogy pro zahraniční veletrhy z (projekty EU – Novumm, Novumm Ket a Design pro konkurenceschopnost, nový projekt), rozsah cca 12 – 32 stran (67 druhů), > Propagační plakáty/roll-ups/bannery/cedule/samolepky/kartičky/pozvánky (60 druhů), > Inzeráty do tištěných médií (20 druhů), > Bannery a grafiky pro on-line využití (15 druhů), > Označení, piktogramy, mapy, komplimentky a další (10 druhů), > Vizitky (pro cca 110 zaměstnanců), > Přebarvení fotografií (60) > Úpravy a tvorba log CzechTrade s dovětkem zahraniční kanceláře (10) > Novoročenka (1 druh), > Certifikáty a diplomy, indexy pro kurzy pořádané CT (5 druhů), > Další merkantilní tiskoviny (3 druhy), > Interní elektronický časopis CINT, rozsah 15 – 25 stran (6 druhů) > Pozvánky ve word šablonách 4 – 6 stran (100 druhů) > Oborové katalogy, rozsah 48 – 56 stran (3 druhy) > Oborové listy (10 druhů) > Aktualizace katalogu Česká republika 24 stran (1 druh) > Grafika pro vybrané reklamní předměty (5 druhů) > a další Zadavatel očekává, že objednávky budou zadávány elektronicky, v některých případech projednávány osobně při jednáních v sídle zadavatele. Je nutné počítat s tím, že se zakázky v mnoha případech realizují ve stejném časovém období (práce na několika zakázkách najednou) a často mají stejný termín dodání. Dodavatel garantuje čestným prohlášením maximální dobu dodání definovaných grafických návrhů a podkladů pro tisk. Viz Priloha 3_Prohlaseni doby a fonty. Výsledkem výběrového řízení bude uzavření smlouvy s jedním dodavatelem grafických a DTP prací na dobu 12 měsíců. Požadované grafické a DTP práce budou specifikovány v dílčích objednávkách zadavatele zasílaných emailem. Cena DTP prací se vždy bude odvíjet od závazné hodinové sazby DTP prací a dalších služeb (bez DPH) uvedených v nabídce. Pozn. 1 - Od dodavatele se očekává operativnost, rychlost a kreativita při tvorbě propagačních materiálů, přičemž dodavatel musí při tvorbě návrhů layoutů vycházet z aktuálního manuálu JVS zadavatele a konceptu schválených aktuálních kampaní. Požadavkem na dodavatele je dodržování grafiky jednotně, napříč konkrétními druhy materiálů, tedy dodržení návaznosti již vzniklého. Zároveň řešení nových potřeb opět v návaznosti na manuál JVS. Od dodavatele se očekává smysl pro detail, profesionální grafická odbornost, zodpovědnost za řádně a bezchybně připravené podklady do tisku. Pozn. 2 – Zadavatel dodavatele upozorňuje, že jednotlivé dílčí objednávky se mohou realizovat ve stejném časovém období a mají stejný termín dodání. Jazykové mutace propagačních materiálů jsou nejčastěji: čeština, angličtina, němčina, francouzština, ruština, italština, španělština, čínština dále dle destinací zahraničního zastoupení (portugalština, polština, švédština, vietnamština, arabština atd.). Dodavatel tak musí disponovat nejen fonty písma zadavatele (viz manuál JVS) se středoevropskými znaky, ale i znaky z čínštiny, arabštiny aj. Účastník doloží toto formou čestného prohlášení, přičemž podepsáno musí být vždy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v případě podpisu nabídky zmocněnou osobou doloží účastník v nabídce originál plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu). Účastník ale překlady nerealizuje, přeložené texty obdrží od zadavatele, pokud není dohodnuto jinak.
Kód z číselníku NIPEZ
79810000-5
Název z číselníku NIPEZ
Tiskařské služby
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
79810000-5
Název z číselníku CPV
Tiskařské služby
Název předmětu
Tiskařské služby
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Grafické pracovní stanice | 42962300-0 | Grafické pracovní stanice | ||
Tiskařské služby | 79810000-5 | Tiskařské služby |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 04. 2023 20:34 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
02. 04. 2023 20:33 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
01. 07. 2020 18:37 | Uveřejnění účastníků | |||
01. 07. 2020 18:37 | Uveřejnění výsledku | |||
09. 06. 2020 21:44 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
08. 06. 2020 16:19 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
01. 06. 2020 15:54 | Uveřejnění zadávacích podmínek |