Zajištění grafických a DTP prací 2020/2021

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění grafických a DTP prací 2020/2021

Systémové číslo NEN

N006/20/V00013279

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00013279

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

01. 06. 2020 15:54

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

15. 06. 2020 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Lenka

Příjmení

Sokoltová

E-mail

lenka.sokoltova@czechtrade.cz

Telefon 1

+420 224907564

Předmět


Popis předmětu

Česká agentura na podporu obchodu / CzechTrade (dále jen „zadavatel“) zadává veřejnou zakázku na zajištění grafických a DTP prací. Specifikace předmětu zakázky: Grafické práce, DTP práce, předtisková příprava při tvorbě propagačních materiálů CzechTrade, zahrnující jak tiskovou formu, tak formu pro elektronické využití a současně služby copywritera, tvoří převážně: • Grafické a DTP zpracování nových propagačních materiálů dle předem daného jednotného vizuálního stylu CzechTrade (dále jen manuál JVS) - zalamování textů, využívání grafických prvků/stylu CzechTrade, ilustračních fotografií a vektorové grafiky (výběr, retuš, úprava barevnosti a jiné související změny) • Zalamování již existující grafiky do jiných formátů (například image inzerce) • Zpracování nových layoutů image inzerce dle již schváleného konceptu • Zpracování produktových inzercí • Zpracování pozvánek na veletrhy do word přelohy • Grafické návrhy pro tvorbu některých reklamních předmětů • Zpracování A4 katalogů na veletrhy dle předem dané grafické předlohy • Předtisková příprava: sazba, zlom, příprava grafů a tabulek, úpravy textů, jazykové korektury textů (pouze v případě češtiny), hypertextové odkazy, příprava tiskových dat • Služby copywritera – stylistická úprava textů dodaných zadavatelem u vybraných projektů Dodavatel bude dodržovat schválený jednotný vizuální styl agentury – viz Manuál JVS, který vznikl v roce 2016 a je k nahlédnutí viz Priloha 5_Manual JVS CzechTrade. Grafika, která se dnes používá se vyvinula a lehce upravila, snahou bylo zvláště u tištěných materiálů a grafik na veletrhy. Cílem bylo, aby grafika pomáhala k lepší čitelnosti a orientaci v komunikovaných informacích. Dále používání CzechTrade bodů v minimální míře. Základní prvky jsou zachovány a ty jsou požadovány, aby účastník při tvorbě návrhů pro toto výběrové řízení dodržoval - logo, ochranné zóny, barvy, fonty, stylistika, stylistika fotografií, tone of voice. Grafika používaná pro komunikaci na sociálních sítích je odlišná – použitím jiného vhodnějšího fontu, zabarvování fotografií, používání barevných pruhů - dá se říci, že je to směr, kterým bychom chtěli jít do budoucna a lze tedy s ním pracovat i pro účely zpracování návrhů tohoto výběrového řízení. Zadavatel používá fotografie z fotobanky https://www.shutterstock.com. Fotografie používané v grafice CzechTrade jsou a budou z velké míry z této fotobanky, případně doplněny o autorské fotografie. Požadovaným výstupem bude většinou tiskové PDF, ai, psd, word nebo jiná předem dohodnutá forma výstupu (např. výstup pro elektronické použití). U materiálů, které budou v českém jazyce, bude dodavatelem garantována jazyková korektura před odevzdáním dat, výjimka je možná pouze v případě, kdy zadavatel nebude korekturu požadovat. U cizojazyčných materiálů bude korektura realizována až na základě požadavku objednavatele. Předmětem zakázky budou výše vyjmenované grafické a DTP práce na např. těchto nejčastěji používaných propagačních materiálech zadavatele a dalších materiálech vyžadující grafické a DTP zpracování vyplývající z aktuálních potřeb agentury. V závorce uvedené předpokládané (negarantované) druhy a množství těchto materiálů za rok (příklady materiálů): > Propagační letáky (15 druhů z toho 5 druhů v dalších 6 jazykových mutacích – překlady dodává zadavatel), > Zpráva o činnosti agentury CzechTrade, rozsah 40 – 52 stran, rozměr čtverce 210x210 (1 druh) > Katalogy pro zahraniční veletrhy z (projekty EU – Novumm, Novumm Ket a Design pro konkurenceschopnost, nový projekt), rozsah cca 12 – 32 stran (67 druhů), > Propagační plakáty/roll-ups/bannery/cedule/samolepky/kartičky/pozvánky (60 druhů), > Inzeráty do tištěných médií (20 druhů), > Bannery a grafiky pro on-line využití (15 druhů), > Označení, piktogramy, mapy, komplimentky a další (10 druhů), > Vizitky (pro cca 110 zaměstnanců), > Přebarvení fotografií (60) > Úpravy a tvorba log CzechTrade s dovětkem zahraniční kanceláře (10) > Novoročenka (1 druh), > Certifikáty a diplomy, indexy pro kurzy pořádané CT (5 druhů), > Další merkantilní tiskoviny (3 druhy), > Interní elektronický časopis CINT, rozsah 15 – 25 stran (6 druhů) > Pozvánky ve word šablonách 4 – 6 stran (100 druhů) > Oborové katalogy, rozsah 48 – 56 stran (3 druhy) > Oborové listy (10 druhů) > Aktualizace katalogu Česká republika 24 stran (1 druh) > Grafika pro vybrané reklamní předměty (5 druhů) > a další Zadavatel očekává, že objednávky budou zadávány elektronicky, v některých případech projednávány osobně při jednáních v sídle zadavatele. Je nutné počítat s tím, že se zakázky v mnoha případech realizují ve stejném časovém období (práce na několika zakázkách najednou) a často mají stejný termín dodání. Dodavatel garantuje čestným prohlášením maximální dobu dodání definovaných grafických návrhů a podkladů pro tisk. Viz Priloha 3_Prohlaseni doby a fonty. Výsledkem výběrového řízení bude uzavření smlouvy s jedním dodavatelem grafických a DTP prací na dobu 12 měsíců. Požadované grafické a DTP práce budou specifikovány v dílčích objednávkách zadavatele zasílaných emailem. Cena DTP prací se vždy bude odvíjet od závazné hodinové sazby DTP prací a dalších služeb (bez DPH) uvedených v nabídce. Pozn. 1 - Od dodavatele se očekává operativnost, rychlost a kreativita při tvorbě propagačních materiálů, přičemž dodavatel musí při tvorbě návrhů layoutů vycházet z aktuálního manuálu JVS zadavatele a konceptu schválených aktuálních kampaní. Požadavkem na dodavatele je dodržování grafiky jednotně, napříč konkrétními druhy materiálů, tedy dodržení návaznosti již vzniklého. Zároveň řešení nových potřeb opět v návaznosti na manuál JVS. Od dodavatele se očekává smysl pro detail, profesionální grafická odbornost, zodpovědnost za řádně a bezchybně připravené podklady do tisku. Pozn. 2 – Zadavatel dodavatele upozorňuje, že jednotlivé dílčí objednávky se mohou realizovat ve stejném časovém období a mají stejný termín dodání. Jazykové mutace propagačních materiálů jsou nejčastěji: čeština, angličtina, němčina, francouzština, ruština, italština, španělština, čínština dále dle destinací zahraničního zastoupení (portugalština, polština, švédština, vietnamština, arabština atd.). Dodavatel tak musí disponovat nejen fonty písma zadavatele (viz manuál JVS) se středoevropskými znaky, ale i znaky z čínštiny, arabštiny aj. Účastník doloží toto formou čestného prohlášení, přičemž podepsáno musí být vždy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v případě podpisu nabídky zmocněnou osobou doloží účastník v nabídce originál plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu). Účastník ale překlady nerealizuje, přeložené texty obdrží od zadavatele, pokud není dohodnuto jinak.

Kód z číselníku NIPEZ

79810000-5

Název z číselníku NIPEZ

Tiskařské služby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

79810000-5

Název z číselníku CPV

Tiskařské služby

Název předmětu

Tiskařské služby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailGrafické pracovní stanice42962300-0Grafické pracovní stanice
DetailTiskařské služby79810000-5Tiskařské služby

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha
CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail02. 04. 2023 20:34Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail02. 04. 2023 20:33Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail01. 07. 2020 18:37Uveřejnění účastníků
Detail01. 07. 2020 18:37Uveřejnění výsledku
Detail09. 06. 2020 21:44Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail08. 06. 2020 16:19Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail01. 06. 2020 15:54Uveřejnění zadávacích podmínek