Propagace eGovernmentu - Část 2 - Nákup mediálního prostoru pro kampaně v roce 2020

Základní informace


Název zadávacího postupu

Propagace eGovernmentu - Část 2 - Nákup mediálního prostoru pro kampaně v roce 2020

Systémové číslo NEN

N006/20/V00016572

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2020-030711

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00016572

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

04. 09. 2020 09:16

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

06. 10. 2020 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Irena

Příjmení

Herainová

E-mail

irena.herainova@mvcr.cz

Telefon 1

+420 974816725

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění části 2 je nákup mediálního prostoru pro kampaně v roce 2020 a související služby: • Vyjednání nejlepších dosažitelných cen a zajištění nákupu mediálního prostoru v televizi, na Internetu a v dalších umístěních v souladu se schváleným plánem a podle požadavků zadavatele; • Správa a průběžná optimalizace výkonových kampaní v RTB systémech typu Adform a obdobných, včetně průběžného monitoringu výkonu kampaní, nasazování konverzních a remarketingových kódů, tvorba lookalike audiencí a využití dalších moderních metod měření a cílení kampaní; • Zajištění nákupu mediálního prostoru ad hoc, který bude vyplývat z okamžitých potřeb zadavatele a který nelze v čase vypsání tohoto zadávacího řízení předvídat a detailně specifikovat a bude poptáván na základě vyhrazené změny závazku v souladu s ustanovením § 100 odst. 1 ZZVZ; • Spolupráce a koordinace s agenturou pro kreativní práce a agenturou pro plánování médii a případně dalšími subjekty s cílem hladké a bezproblémové realizace kampaní, zejména při přípravě technických specifikací jednotlivých objednaných reklamních formátů a při předávání hotových podkladů příslušným médiím; • Průběžná a závěrečná kontrola průběhu kampaní a vyřizování případných vad a reklamací. V případě vadného uveřejnění reklamy nebo v případě, že reklama nebude Stránka 4 z 20 v objednaném termínu uveřejněna vůbec, navrhne dodavatel ve spolupráci se zadavatelem a příslušným médiem nejlepší možný způsob odstranění vady (náhradní uveřejnění, sleva nebo jiná kompenzace apod.), který bude nejvýhodnější pro zadavatele a v souladu s nejlepší praxí na trhu a po odsouhlasení ze strany zadavatele toto řešení realizuje; • Vypracování hodnotících reportů (měsíčně, případně po skončení dílčí části kampaně), obsahující shrnutí výsledků kampaně a případná doporučení pro další období; • Zajištění kompletní fakturace kampaní včetně podrobného dokladování podle možností daných mediatypů (výpisy spotů, dokladové výtisky, fotografie ploch apod.); • Závěrečná prezentace před koncem smluvního období - zhodnocení celkového průběhu kampaní, doporučení pro další kampaně zadavatele a předání veškerých materiálů potřebných pro případné navazující kampaně v dalších obdobích.

Kód z číselníku NIPEZ

79342200-5

Název z číselníku NIPEZ

Propagační služby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

79342200-5

Název z číselníku CPV

Propagační služby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailPropagační služby79342200-5Propagační služby

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail04. 11. 2020 14:18Uveřejnění písemné zprávy
Detail29. 09. 2020 14:52Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail04. 09. 2020 09:18Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail04. 09. 2020 09:16Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Evidence uveřejnění ve VVZ


01. 09. 2020 00:0004. 09. 2020 00:00F2020-030711Oznámení o zahájení zadávacího řízení