Propagace eGovernmentu - Část 2 - Nákup mediálního prostoru pro kampaně v roce 2020
Základní informace
Název zadávacího postupu
Propagace eGovernmentu - Část 2 - Nákup mediálního prostoru pro kampaně v roce 2020
Zadavatel
Ministerstvo vnitraSystémové číslo NEN
N006/20/V00016572
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2020-030711
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P20V00016572
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
04. 09. 2020 09:16
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
06. 10. 2020 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Irena
Příjmení
Herainová
irena.herainova@mvcr.cz
Telefon 1
+420 974816725
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění části 2 je nákup mediálního prostoru pro kampaně v roce 2020 a související služby: • Vyjednání nejlepších dosažitelných cen a zajištění nákupu mediálního prostoru v televizi, na Internetu a v dalších umístěních v souladu se schváleným plánem a podle požadavků zadavatele; • Správa a průběžná optimalizace výkonových kampaní v RTB systémech typu Adform a obdobných, včetně průběžného monitoringu výkonu kampaní, nasazování konverzních a remarketingových kódů, tvorba lookalike audiencí a využití dalších moderních metod měření a cílení kampaní; • Zajištění nákupu mediálního prostoru ad hoc, který bude vyplývat z okamžitých potřeb zadavatele a který nelze v čase vypsání tohoto zadávacího řízení předvídat a detailně specifikovat a bude poptáván na základě vyhrazené změny závazku v souladu s ustanovením § 100 odst. 1 ZZVZ; • Spolupráce a koordinace s agenturou pro kreativní práce a agenturou pro plánování médii a případně dalšími subjekty s cílem hladké a bezproblémové realizace kampaní, zejména při přípravě technických specifikací jednotlivých objednaných reklamních formátů a při předávání hotových podkladů příslušným médiím; • Průběžná a závěrečná kontrola průběhu kampaní a vyřizování případných vad a reklamací. V případě vadného uveřejnění reklamy nebo v případě, že reklama nebude Stránka 4 z 20 v objednaném termínu uveřejněna vůbec, navrhne dodavatel ve spolupráci se zadavatelem a příslušným médiem nejlepší možný způsob odstranění vady (náhradní uveřejnění, sleva nebo jiná kompenzace apod.), který bude nejvýhodnější pro zadavatele a v souladu s nejlepší praxí na trhu a po odsouhlasení ze strany zadavatele toto řešení realizuje; • Vypracování hodnotících reportů (měsíčně, případně po skončení dílčí části kampaně), obsahující shrnutí výsledků kampaně a případná doporučení pro další období; • Zajištění kompletní fakturace kampaní včetně podrobného dokladování podle možností daných mediatypů (výpisy spotů, dokladové výtisky, fotografie ploch apod.); • Závěrečná prezentace před koncem smluvního období - zhodnocení celkového průběhu kampaní, doporučení pro další kampaně zadavatele a předání veškerých materiálů potřebných pro případné navazující kampaně v dalších obdobích.
Kód z číselníku NIPEZ
79342200-5
Název z číselníku NIPEZ
Propagační služby
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
79342200-5
Název z číselníku CPV
Propagační služby
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Propagační služby | 79342200-5 | Propagační služby |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 11. 2020 14:18 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
29. 09. 2020 14:52 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
04. 09. 2020 09:18 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
04. 09. 2020 09:16 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Evidence uveřejnění ve VVZ
01. 09. 2020 00:00 | 04. 09. 2020 00:00 | F2020-030711 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |