ÚP ČR - Oprava bezpečnostních přepážek 1. patro – KrP České Budějovice

Základní informace


Název zadávacího postupu

ÚP ČR - Oprava bezpečnostních přepážek 1. patro – KrP České Budějovice

Systémové číslo NEN

N006/20/V00022312

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00022312

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

03. 09. 2020 10:12

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

14. 09. 2020 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Petr

Příjmení

Schuster

E-mail

petr.schuster@cb.mpsv.cz

Telefon 1

+420 950109424

Předmět


Popis předmětu

Popis předmětu plnění veřejné zakázky a požadavky na plnění Uchazeč se v rámci akce s názvem „ÚP ČR- Oprava bezpečnostních přepážek 1. patro – KrP České Budějovice“ zavazuje pro zadavatele opravit a vyměnit části bezpečnostních přepážek v prvním patře budovy. Jedná se o provedení opravy v jedenácti kancelářích, respektive oprava dvacetidvou jednotlivých přepážkových pracovišť. Dosavadní přepážky již vykazují velkou známku opotřebovanosti, některé části jsou poškozené a zastaralé. U všech částí přepážek se jedná o opravu vadných, nefunkčních dílů a to opravou, nebo výměnou za nové díly stejné kvality. Jedná se o opravu výplňových vitráží v dřevěných stěnách tvořených rámy. Průhledné výplně musí splňovat normy ČSN EN 15755-1 a ČSN EN 15752-1 . Dále je nutné přesunout a upravit el. rozvody v původních dřevěných příčkách (zásuvky a vypínače). Toto el. vedení bude nově umístěno na pozicích v okrajové části vřevěných přepážek, nebo ve zděných příčkách co nejblíže původnímu osazení. Zadavatel si tímto vyhrazuje právo vytvoření a zaslání objednávky vítěznému uchazeči, z tohoto důvodu uchazeč jako součást své nabídky nepřikládá žádný návrh smlouvy. Předmět plnění této veřejné zakázky zahrnuje především: - Opravu, dodání a montáž předmětných částí (vitráží) přepážek - Průhledné výplně musí splňovat normy ČSN EN 15755-1 a ČSN EN 15752-1 - Nutnost přesného zaměření jednotlivých dílů vitráží před započetím výroby nových dílů - Přesunutí el. vedení v původních dřevěných příčkách do nejbližších zděných konstrukcí, nebo na okraj dřevěných částí - činnosti a práce, které zde nejsou uvedeny, ale o kterých uchazeč věděl, nebo podle svých odborných znalostí vědět mohl a měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení předmětu plnění veřejné zakázky třeba. Zvláštní upozornění: Celková maximální cena tedy nesmí překročit 423 500 Kč vč. DPH. Konkrétní finální vzhled jednotlivých přepážek musí být schválen zadavatelem této VZ. S vítězným uchazečem bude domluven přesný harmonogram prací, aby činosti spojené s opravou přepážek co nejméně zasahovaly do provozu Úřadu práce (odpolední činosti, popřípadě prace o víkendech). Práce i činnosti uchazeče, nesmí žádným způsobem poškodit či zničit majetek zadavatele nebo třetích osob. Za v tomto odstavci konstatované nese uchazeč plnou odpovědnost. Zadavatel požaduje po zhotoviteli pojištění odpovědnosti za škody způsobené výkonem pracovní činnosti a to do výše minimálně 400 000 Kč. Termín dokončení veškerých prací nejpozději do: 30.10.2020.

Kód z číselníku NIPEZ

45421150-0

Název z číselníku NIPEZ

Instalace a montáž nekovových truhlářských předmětů

Hlavní místo plnění

Jihočeský kraj

Kód z číselníku CPV

45421150-0

Název z číselníku CPV

Instalace a montáž nekovových truhlářských předmětů

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailInstalace a montáž nekovových truhlářských předmětů45421150-0Instalace a montáž nekovových truhlářských předmětů
DetailInstalace a montáž kovových truhlářských výrobků kromě dveří a oken45421150-0Instalace a montáž nekovových truhlářských předmětů

Místo plnění


CZ031Jihočeský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail16. 09. 2020 08:56Uveřejnění účastníků
Detail16. 09. 2020 08:55Uveřejnění výsledku
Detail03. 09. 2020 10:12Uveřejnění zadávacích podmínek