Dodání automatických dávkovačů dezinfekce do objektů KŘP hl. m. Prahy
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání automatických dávkovačů dezinfekce do objektů KŘP hl. m. Prahy
Systémové číslo NEN
N006/20/V00022340
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P20V00022340
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
02. 09. 2020 09:46
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
11. 09. 2020 08:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
Popis předmětu plnění: Automatický dávkovač dezinfekce Objem nádoby: minimálně 700 ml Dávka: 1 ml Rozměry: cca 11 x 10 x 16 cm Rychlost dávkování: 1 s Typ náplně: kapalina / gel (dezinfekční gel/mýdlo) Napájení: AA baterie (více než 15 000 cyklů na jedny baterie) Doplňování: dolévací vymývatelná nádržka Umístění: nástěnný Uzamykatelný klíčkem Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění ihned po obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Mgr. Martin Štverák OMTZ odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, 110 01 Praha 1 tel.: 731 553 418; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
Kód z číselníku NIPEZ
39830000-9
Název z číselníku NIPEZ
Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
39830000-9
Název z číselníku CPV
Čistící prostředky
Textové pole pro popis místa plnění
Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, Josef Matourek -731553015; 974 823 404)
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Čistící prostředky | 39830000-9 | Čistící prostředky | automatické dávkovače dezinfekce |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
28. 05. 2021 11:45 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
14. 04. 2021 12:21 | Uveřejnění účastníků | |||
14. 04. 2021 12:20 | Uveřejnění výsledku | |||
02. 09. 2020 09:46 | Uveřejnění zadávacích podmínek |