Dodání tiskárny na potisk plastových karet včetně příslušenství pro OTO SKPV KŘP hl. m. Prahy

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání tiskárny na potisk plastových karet včetně příslušenství pro OTO SKPV KŘP hl. m. Prahy

Systémové číslo NEN

N006/20/V00027282

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00027282

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

13. 10. 2020 14:21

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

22. 10. 2020 10:30

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

E-mail

krpa.ovz.podatelna@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823253

Telefon 2

+420 731195516

Předmět


Popis předmětu

Popis předmětu plnění: 1/ PROTO tiskárna pro potisk plastových karet 1 ks 2/ MA300YMCKO Barevná YMCKO páska pro tiskárnu PRONTO 15 ks 3/ Cleaning Kit Pronto čistící sada pro tiskárnu PRONTO 5 ks Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 30. 11. 2020 - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Petr Hanzlík, DiS. (tel.: 974 891 315; e-mail: petr.hanzlik@pcr.cz) pracoviště OTO SKPV Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Kongresová 1666/2, 140 00 Praha 4 - Nusle - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Odbor technické ochrany SKPV Kongresová 1666/2 140 00 Praha 4 - Nusle

Kód z číselníku NIPEZ

30232100-5

Název z číselníku NIPEZ

Tiskárny a kresliče

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

30232100-5

Název z číselníku CPV

Tiskárny a kresliče

Textové pole pro popis místa plnění

Kongresová 1666/2, Praha 4 – Nusle (pracoviště OTO SKPV; Petr Hanzlík, DiS.; tel.: 974 891 315)

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailTiskárny a kresliče30232100-5Tiskárny a kresličePROTO tiskárna pro potisk plastových karet včetně příslušenství

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail06. 05. 2021 09:35Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail20. 04. 2021 13:22Uveřejnění účastníků
Detail20. 04. 2021 13:22Uveřejnění výsledku
Detail13. 10. 2020 14:21Uveřejnění zadávacích podmínek