Dodání stolních a nástěnných kalendářů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání stolních a nástěnných kalendářů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo NEN

N006/20/V00032376

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00032376

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

01. 12. 2020 14:08

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

07. 12. 2020 08:30

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

E-mail

krpa.ovz.podatelna@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823253

Telefon 2

+420 731195516

Předmět


Popis předmětu

Položka Označení zboží Počet kusů 1 Kalendář stolní pracovní 2021 2 670 2 Kalendář 3 - měsíční pracovní 2021 650 Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku - dodání předmětu plnění ihned po obdržení písemné objednávky nejpozději do 20. 12. 2020 - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Pavla Moravcová, tečl.: 974 823 425; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr. cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

Kód z číselníku NIPEZ

30199793-5

Název z číselníku NIPEZ

Podstavce na diáře

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

30199793-5

Název z číselníku CPV

Podstavce na diáře

Textové pole pro popis místa plnění

Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, Josef Matourek -731553015; 974 823 404)

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailPodstavce na diáře30199793-5Podstavce na diářeKalendář stolní pracovní 2021 Kalendář 3 - měsíční pracovní 2021

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail03. 05. 2021 13:35Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail21. 04. 2021 12:02Uveřejnění účastníků
Detail21. 04. 2021 12:02Uveřejnění výsledku
Detail01. 12. 2020 14:08Uveřejnění zadávacích podmínek