Dodání stolních a nástěnných kalendářů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání stolních a nástěnných kalendářů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Systémové číslo NEN
N006/20/V00032376
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P20V00032376
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
01. 12. 2020 14:08
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
07. 12. 2020 08:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
Položka Označení zboží Počet kusů 1 Kalendář stolní pracovní 2021 2 670 2 Kalendář 3 - měsíční pracovní 2021 650 Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku - dodání předmětu plnění ihned po obdržení písemné objednávky nejpozději do 20. 12. 2020 - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Pavla Moravcová, tečl.: 974 823 425; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr. cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
Kód z číselníku NIPEZ
30199793-5
Název z číselníku NIPEZ
Podstavce na diáře
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
30199793-5
Název z číselníku CPV
Podstavce na diáře
Textové pole pro popis místa plnění
Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, Josef Matourek -731553015; 974 823 404)
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Podstavce na diáře | 30199793-5 | Podstavce na diáře | Kalendář stolní pracovní 2021 Kalendář 3 - měsíční pracovní 2021 |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
03. 05. 2021 13:35 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
21. 04. 2021 12:02 | Uveřejnění účastníků | |||
21. 04. 2021 12:02 | Uveřejnění výsledku | |||
01. 12. 2020 14:08 | Uveřejnění zadávacích podmínek |