Zajištění komplexního komunikačního servisu pro období únor 2021 - leden 2022
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zajištění komplexního komunikačního servisu pro období únor 2021 - leden 2022
Zadavatel
Česká agentura na podporu obchoduSystémové číslo NEN
N006/20/V00033905
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P20V00033905
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
23. 12. 2020 15:01
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
18. 01. 2021 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Lenka
Příjmení
Sokoltová
lenka.sokoltova@czechtrade.cz
Telefon 1
+420 224907564
Předmět
Popis předmětu
Zajištění komplexního komunikačního servisu České agentury na podporu obchodu / CzechTrade (dále jen „zadavatel“) na období únor 2021 až leden 2022 s cílem budování expertní pozice zadavatele, posílení a řízení dobré pověsti zadavatele v prostředí off-line a on-line a posílení akvizice nových klientů na trhu České republiky. Specifikace předmětu zakázky: Následuje detailní specifikace zakázky ve struktuře: 1. Koncept jednoho místa; 2. PR služby a aktivity; 3. Správa a komunikace CzechTrade na sociálních sítích; 4. Kampaně; 5. Reporting efektivnosti komunikační kampaně. Zajištěním výše uvedených služeb bude účastník budovat a zlepšovat povědomí o zadavateli, jeho aktivitách, službách a projektech mezi širokou podnikatelskou veřejností, stejně jako bude podporovat budování image značky CzechTrade jako spolehlivého a zkušeného partnera pro podporu českých firem při vstupu na nové zahraniční trhy a získávání nových klientů ve světě. Poskytované služby budou naplňovat navržený marketingový plán a komunikační aktivity zadavatele a budou v souladu s dlouhodobými cíli agentury CzechTrade. Vybraný dodavatel bude průběžně měřit efektivnost realizovaných služeb a na základě jejich vyhodnocení upravovat aktivity k řádnému plnění předmětu této zakázky ke spokojenosti zadavatele. Hodnoty značky CzechTrade: • Exportní know-how, excelentní znalosti a dlouhodobé zkušenosti díky působení pracovníků přímo v teritoriích → expert na váš export (claim); • Schopnost dosáhnout konkrétních úspěchů našich klientů; • Spolehlivost, důvěryhodnost, nadšení a pozitivní energie; • Inovativnost a schopnost rychle reagovat na změny; • Stabilita a integrita v dlouhém čase; • Klientský přístup → klientův úspěch je úspěchem i pro celou agenturu. Komplexní služby od jednoho dodavatele a cíle zakázky: Cílem zakázky je zajištění komplexního servisu v oblasti Public Relations a digitální komunikace, propojení prostředí offline a online komunikace. Intenzivní komunikace agentury v roce 2021, kdy bude agentura procházet významnými změnami jako plánovaná změna sídla, nastavení synergických procesů s dalšími agenturami státní správy, naplňování strategických cílů zřizovatele (tj. Ministerstva průmyslu a obchodu), launch nových služeb pro exportéry, pokračování v poskytování bezplatných služeb v souvislosti s COVID-19 a návrat k placeným službám (min. do 1. 4. 2021). Komunikace směrem k podnikatelské veřejnosti bude zásadní i z hlediska udržení a řízení dobré pověsti agentury a vztahů se stávajícími i potenciálními klienty CzechTrade, partnerskými organizacemi a médii. Jaký je zásadní požadovaný přínos dodavatele v této zakázce: • Koncept jednoho místa = provázání komunikovaných témat v PR oblasti a v digitálním prostředí, vnitřní koordinace a organizace týmů pro využití obsahu / témat / kampaní ve více komunikačních kanálech a úprava formátu nutná pro danou publikaci, propojení a tím i nastavení efektivnějších procesu pro komunikaci; • Strategické poradenství v oblasti PR a digitální komunikace; • Vlastní silná síť kontaktů na média a novináře; • Flexibilita, časová disponibilita, rychlost řešení zadání i zpracování (cca 80 % z objemu zakázky je realizováno nárazově), dále pak preciznost, kvalita výstupu a dotahování projektů; • Upevňování image značky CzechTrade pomocí symbolů a v souladu se stanovenými cíli a hodnotami značky, včetně jasného propojení „CzechTrade a export“ v rámci státní podpory a eliminace toho, aby byla agentura zaměňována s jinou státní institucí; • V oblasti akvizice nových klientů je potřeba přesvědčit potenciální zákazníky, kteří nedůvěřují možnostem agentury nebo neznají rozsah potenciální státní podpory exportu, o přidané hodnotě služeb agentury CzechTrade; • Pomocí správně zacílených kampaní a promovaných příspěvků navýšení objednávek zvláště u služeb, které lze objednat online (např. webináře, semináře, Adresář exportérů, Adresář designérů nebo newsletter CzechTrade denně), dále pak konkrétní akce (veletrhy, výstavy, konference, organizované konzultace). Stávající aktivity CzechTrade v oblasti Public relations a digitální komunikace: a) PR aktivity v roce 2020: Služby dodavatele jsou především využívány pro komunikaci s novináři, tvorbu tiskových zpráv, tvorbu PR článků a rozhovorů včetně komunikace s vybranými ekonomickými médii, organizaci tiskových konferencí a přidružených stream diskuzí, krizovou komunikaci a strategické PR poradenství, správu profilu CzechTrade na twitter (příspěvky na twitter profilu CzechTrade nejsou finančně podporovány), reporty mediálních výstupů doplněné o budoucí doporučení. CzechTrade je partnerem celostátní přílohy magazínů Euro a Profit s titulem Český export a podnikání (2019/2020), vč. článků na zpravodajském webu vydavatele magazínu. Dále přispívá do magazínu Trade News. Během roku CzechTrade pořádá nebo spolupořádá zpravidla 3 tiskové konference (únor, červen a listopad), vydává v průměru 2-3 tiskové zprávy měsíčně. b) Digitální komunikace v roce 2020: Služby dodavatele jsou především využívány pro správu profilů na sociálních sítích CzechTrade, konkrétně LinkedIn a facebook. V rámci správy se jedná o branding, redakční zpracování příspěvků, propagace příspěvků, community management, strategické poradenství a budoucí rozvoj nejen pro komunikaci v ČR, ale i v zahraničí prostřednictvím sítě zahraničních kanceláří CzechTrade, poradenství a školení pro zaměstnance. Součástí služeb jsou rovněž měsíční reporty doplněné o budoucí doporučení. Napřímo CzechTrade kontroluje notifikace, propojení s relevantními stránkami, částečně community management, lajkování a komentování partnerům a klientům CzechTrade, kontrolu komunikace zaměstnanců po etické i brandové stránce. • Od roku 2019 CzechTrade finančně podporuje většinu příspěvků na facebook profilu CzechTrade; • Od roku 2020 CzechTrade finančně podporuje vybrané příspěvky na LinkedIn profilu CzechTrade; • Ročně CzechTrade realizuje zpravidla až 6 digitálních kampaní směřovaných obvykle na stránky www.czechtrade.cz, konkrétně pak dle komunikovaného tématu. Digitální kampaně jsou často propojené s PR (podle tématu) a tvoří jeden koncept. Přehled hlavních komunikačních nástrojů CzechTrade: - webové stránky www.czechtrade.cz - komunikují směrem k českým firmám a představují agenturu, služby a projekty, zahraniční síť včetně některých obchodních informací související s daným teritoriem, kalendář akcí, novinky z teritoria zpracovávané zahraniční sítí CzechTrade, projekty z fondů EU a kontakty. Podstránku „Exportní úspěchy“ bereme jako výkladní skříň aktivit CzechTrade a úspěchů a informací pro klienty. Na tuto podstránku jsou vkládány dílčí články z magazínu Český export a podnikání, články zpracované redakcí BusinessInfo.cz, nově některé online semináře, reference od našich klientů; https://www.czechtrade.cz/reference. Sem je pak směřována většina příspěvků na SoMe. Ostatní příspěvky pak do kalendáře akcí na konkrétní připravované/akce. Digitální kampaně jsou rovněž směřovány na jednotlivé stránky podle tématu; - Sociální sítě, profily na facebook (cílovou skupinou je široká veřejnost), LinkedIn (cílovou skupinou jsou podnikatelé), Twitter (cílovou skupinou jsou organizace, instituce a média) – brandované příspěvky s vlastním obsahem komunikují aktivity CzechTrade a informace, které jsou pro klienty CzechTrade zpracovávány; - Časopis Český export a podnikání – měsíční magazín, který vychází vždy jako příloha ekonomického časopisu (podle vydavatelského domu na základě veřejné zakázky). Magazín je určený především vývozcům a dalším podnikatelům působícím v oblasti přeshraničního obchodu. Každé číslo je zacíleno na určitou zemi nebo region, který je zajímavou destinací pro české podniky. Měsíčník přináší doporučení stran toho, o které výrobky nebo služby je v dané zemi aktuálně zájem, jaké jsou kulturní odlišnosti při jednání s místními partnery nebo jakou lze pro obchod získat pomoc u českých veřejných institucí. Magazín také zprostředkovává zkušenosti konkrétních vývozců, kteří už na zahraničních trzích uspěli; https://www.businessinfo.cz/clanky/cesky-export-a-podnikani-2; Parametry nastavené pro rok 2020 a garantované dodavatelem: minimálně 17 000 jako vkládaná příloha týdeníku Euro minimálně 50 000 ks jako příloha měsíčníku Profit 500 ks pro MPO / CzechTrade / CzechInvest - vlastní distribuce mailing 20 000 odběratelů - Trade News – dvouměsíčník pro MSP, kam CzechTrade přispívá odbornými články a rozhovory; - webové stránky www.businessinfo.cz - portál pro podnikatele a exportéry do kterého přispívá více než 30 státních a nestátních organizací a institucí. Publikované informace jsou aktuální a ověřené. CzechTrade zde komunikuje: informace z teritorií, zahraniční poptávky, akce, úspěchy klientů apod.; https://www.businessinfo.cz/clanky/?q=czechtrade&pg=1&in=content; - kanály youtube – video reportáže a videa z kampaně „12 úspěšných“ jsou umístěna na youtube kanále CzechTrade official https://www.youtube.com/channel/UCTX1njeCWSNt_95xLC9kWGw. Videa natáčená redakcí Businessinfo.cz jsou umístěná na stejnojmenném kanále https://www.youtube.com/user/BusinessInfoCZ v kapitole Úspěšní exportéři a v kapitole Agentura CzechTrade; - Newsletter CzechTrade denně – souhrn informací, které si klient pomocí filtru nastavuje sám a které denně dostává do svého emailu (akce, zahraniční poptávky, novinky ze zahraničí atd.).
Kód z číselníku NIPEZ
79342200-5
Název z číselníku NIPEZ
Propagační služby
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
79342200-5
Název z číselníku CPV
Propagační služby
Název předmětu
Propagační služby
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Grafické pracovní stanice | 42962300-0 | Grafické pracovní stanice | ||
Propagační služby | 79342200-5 | Propagační služby |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
30. 03. 2023 13:34 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
30. 03. 2023 13:34 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
02. 02. 2021 15:51 | Uveřejnění účastníků | |||
02. 02. 2021 15:51 | Uveřejnění výsledku | |||
15. 01. 2021 12:05 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
13. 01. 2021 07:48 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
07. 01. 2021 15:59 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
23. 12. 2020 15:01 | Uveřejnění zadávacích podmínek |