Dodání hygienických potřeb pro policejní cely

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání hygienických potřeb pro policejní cely

Systémové číslo NEN

N006/21/V00007694

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00007694

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

30. 03. 2021 10:14

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

12. 04. 2021 08:30

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

E-mail

krpa.ovz.podatelna@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823253

Telefon 2

+420 731195516

Předmět


Popis předmětu

Popis předmětu plnění: Zubní kartáček 600 ks Zubní pasta, objem 75 ml 600 ks Hotelové mýdlo - gramáž min. 15 g 2 100 ks Dámské hygienické vložky - balení min. 10 ks 100 ks Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Pavla Moravcová referent majetkové správy OMTZ odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel.: 974 823425 e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

Kód z číselníku NIPEZ

39830000-9

Název z číselníku NIPEZ

Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

39830000-9

Název z číselníku CPV

Čistící prostředky

Textové pole pro popis místa plnění

KŘ policie hl. m. Prahy, pohotovostní a eskortní oddělení OSPP, Kongresová 2/1666, 140 00 Praha 4 kontaktní osoba: npor. Bc. Petr Musil; tel.: 731 553 070

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailČistící prostředky39830000-9Čistící prostředkyhygienické potřeby

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail07. 02. 2022 11:48Uveřejnění účastníků
Detail07. 02. 2022 11:48Uveřejnění výsledku
Detail30. 03. 2021 10:14Uveřejnění zadávacích podmínek