Dodání hygienických potřeb pro policejní cely
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání hygienických potřeb pro policejní cely
Systémové číslo NEN
N006/21/V00007694
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00007694
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
30. 03. 2021 10:14
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
12. 04. 2021 08:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
Popis předmětu plnění: Zubní kartáček 600 ks Zubní pasta, objem 75 ml 600 ks Hotelové mýdlo - gramáž min. 15 g 2 100 ks Dámské hygienické vložky - balení min. 10 ks 100 ks Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Pavla Moravcová referent majetkové správy OMTZ odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel.: 974 823425 e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
Kód z číselníku NIPEZ
39830000-9
Název z číselníku NIPEZ
Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
39830000-9
Název z číselníku CPV
Čistící prostředky
Textové pole pro popis místa plnění
KŘ policie hl. m. Prahy, pohotovostní a eskortní oddělení OSPP, Kongresová 2/1666, 140 00 Praha 4 kontaktní osoba: npor. Bc. Petr Musil; tel.: 731 553 070
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Čistící prostředky | 39830000-9 | Čistící prostředky | hygienické potřeby |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
07. 02. 2022 11:48 | Uveřejnění účastníků | |||
07. 02. 2022 11:48 | Uveřejnění výsledku | |||
30. 03. 2021 10:14 | Uveřejnění zadávacích podmínek |