Služba technického řešení kontaktního informačního centra (tzv. Call centra) 2021+

Základní informace


Název zadávacího postupu

Služba technického řešení kontaktního informačního centra (tzv. Call centra) 2021+

Systémové číslo NEN

N006/21/V00008926

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00008926

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1,000,000.00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

04/14/2021, 01:39 PM

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

04/23/2021, 10:00 AM

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Petra

Příjmení

Marešová

E-mail

petra.maresova@fs.mfcr.cz

Telefon 1

+420 296852568

Telefon 2

+420 724292446

Předmět


Popis předmětu

Předmětem VZ je poskytnutí technických prostředků pro zajištění fungování kontaktního centra formou služby. Jedná o zajištění informační inbound linky, včetně realizace backcall, interaktivní hlasové odezvy, průběžného reportingu, průběžného hodnocení příslušné kampaně ve spolupráci se zadavatelem a také dalších činností a funkcionalit s tím souvisejících. Jde o službu virtuálního kontaktního místa řešenou formou hostování služby externím subjektem s využitím přesměrování hovorů (po zpracování hlasovým automatem - IVR) na kontaktní čísla pracovníků finanční správy (dále jen FS) prostřednictvím přepojením do veřejné telefonní sítě (VTS). IVR umožňuje číselné provolby, následně je hovor přesměrován na operátora FS (před spojením hovoru je operátor automatem upozorněn na přepojení hovoru z infolinky). Tím se odliší běžný hovor od hovoru z infolinky. Operátor je pro systém aktivní, pokud je zaregistrován na webovém portále poskytovatele a zároveň je zalogován. Okamžikem přihlášení na něj IVR směruje hovory. Podrobná Specifikace předmětu plnění je uvedena v Příloze č. 5.

Kód z číselníku NIPEZ

64210000-1

Název z číselníku NIPEZ

Telefonní služby a přenos dat

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

64210000-1

Název z číselníku CPV

Telefonní služby a přenos dat

Textové pole pro popis místa plnění

Generální finanční ředitelství, Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailTelefonní služby a přenos dat64210000-1Telefonní služby a přenos dat

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail05/17/2021, 01:38 PMUveřejnění účastníků
Detail05/17/2021, 01:38 PMUveřejnění výsledku
Detail04/28/2021, 09:53 AMUveřejnění písemné zprávy
Detail04/21/2021, 02:40 PMUveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail04/14/2021, 01:39 PMUveřejnění zadávacích podmínek