Dodání plastových taburetů pro Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání plastových taburetů pro Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
Systémové číslo NEN
N006/21/V00016126
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00016126
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
06/21/2021, 03:46 PM
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
06/29/2021, 08:30 AM
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
Plastový taburet (zahradní stohovatelný taburet Ratan) • Výrobce: Megaplast • Rozměr: 45 x 35,5 x 35,5 cm • Barva: béžová • Hloubka: 35,5 cm • Hmotnost: 1,2 kg • Materiál: plast • Nosnost: 100 kg • Šířka: 35,5 cm • Výška: 45 cm¨ Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaného typu a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) dodání předmětu plnění ihned po obdržení písemné objednávky nejpozději do 03. 07. 2021- zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Ing. Aneta Jungová OMTZ odboru správy majetku Krajského ředitelství policie h. m. Prahy tel.: 974 823 432 - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
Kód z číselníku NIPEZ
39142000-9
Název z číselníku NIPEZ
Zahradní nábytek
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
39142000-9
Název z číselníku CPV
Zahradní nábytek
Textové pole pro popis místa plnění
Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, Josef Matourek -731 553 015; 974 823 404)
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Zahradní nábytek | 39142000-9 | Zahradní nábytek | Plastový taburet (zahradní stohovatelný taburet Ratan) |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
01/27/2022, 02:10 PM | Uveřejnění účastníků | |||
01/27/2022, 02:10 PM | Uveřejnění výsledku | |||
06/21/2021, 03:46 PM | Uveřejnění zadávacích podmínek |