Sdílený informační systém TA ČR - etapa 2

Základní informace


Název zadávacího postupu

Sdílený informační systém TA ČR - etapa 2

Systémové číslo NEN

N006/21/V00025001

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2021-037597

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

30,000,000.00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na Věstník NEN

10/18/2021, 02:12 AM

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

11/15/2021, 10:00 AM

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Jana

Příjmení

Karbanová

E-mail

jana.karbanova@tacr.cz

Telefon 1

+420 234611320

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky je pokračování projektu SISTA formou rámcové dohody s názvem: „Sdílený informační systém TA ČR - etapa 2”. Systém musí být založen na moderních technologiích a principu poskytování mikroslužeb mezi jednotlivými funkčními celky a při současném zohlednění výstupů etapy I. projektu SISTA v otázkách struktury ekosystému služeb, využití technologií a v neposlední řadě také doporučení dodavatelů. Důležitá je inovace stávajících systémů ISTA a IS BETA formou konsolidace nebo postupné náhrady tak, aby bylo významně sníženo riziko “vendor” či ”knowledge locku”. V rámci etapy II. vytvoření softwarového řešení SISTA se plánuje pokračovat v intencích následujících bodů: - Seznámení účastníků rámcové dohody s dosavadními výstupy projektu SISTA formou omezeného přístupu do projektové knihovny projektu SISTA, - Zavedení platformy Kubernetes jako technologického základu budoucího řešení a REST API jako komunikačního rozhraní, - Provádění analýz funkcionalit za účelem jejich zlepšení (zejména efektivity) i případný návrh nových funkcionalit při dodržení dohodnuté technologie, - Analýzy, návrhy a řešení provozu funkčních vzorků a prototypů, - Ověřování předpokladů pro zavedení nových funkcionalit a nových technologií, - Návrh nebo dokončení a vývoj nových funkcionalit a zlepšení na nových technologiích, - Uvedení technologií v produkční provoz a řešení otázek spojených s provozem (vlastní rutinní provoz není součástí rámcové dohody).

Kód z číselníku NIPEZ

72000000-5

Název z číselníku NIPEZ

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72000000-5

Název z číselníku CPV

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailDatabázové služby72320000-4Databázové služby
DetailHelp desk a podpůrné služby72253000-3Help desk a podpůrné služby
DetailImplementace programového vybavení72263000-6Implementace programového vybavení
DetailInformační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora72000000-5Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
DetailSlužby informačních technologií72222300-0Služby informačních technologií
DetailUkládání dat72317000-0Ukládání dat
DetailVývoj programového vybavení pro zpracování transakcí a programového vybavení na zakázku72232000-0Vývoj programového vybavení pro zpracování transakcí a programového vybavení na zakázku

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail02/21/2022, 02:21 AMUveřejnění ve Věstníku veřejných zakázek
Detail02/17/2022, 11:02 AMUveřejnění účastníků
Detail02/17/2022, 11:01 AMUveřejnění výsledku
Detail02/08/2022, 01:13 PMUveřejnění účastníků
Detail02/08/2022, 01:12 PMUveřejnění výsledku
Detail11/10/2021, 12:12 PMDošlo k uveřejnění dokumentu Odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 5. 11. 2021.pdf.
Detail11/08/2021, 10:30 AMUveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail11/08/2021, 10:27 AMDošlo k uveřejnění dokumentu UPRAVENO_00. Zadávací dokumentace - VZ Sdílený informační systém TA ČR - etapa 2.pdf.
Detail11/08/2021, 10:26 AMDošlo k uveřejnění dokumentu Odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 3. 11. 2021.pdf.
Detail11/08/2021, 10:25 AMDošlo k uveřejnění dokumentu Odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 19. 10. 2021.pdf.

Evidence uveřejnění ve VVZ


02/17/2022, 11:12 AM02/21/2022, 02:13 AMF2022-007052Oznámení o výsledku zadávacího řízení
10/13/2021, 03:41 PM10/18/2021, 02:09 AMF2021-037597Oznámení o zahájení zadávacího řízení