Zajištění servisní a technické podpory softwarových produktů Microsoft
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zajištění servisní a technické podpory softwarových produktů Microsoft
Zadavatel
Moravskoslezský krajSystémové číslo NEN
N006/21/V00033391
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00033391
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
1 783 500,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
15. 12. 2021 12:30
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
23. 12. 2021 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Monika
Příjmení
Bernatíková
monika.bernatikova@msk.cz
Telefon 1
+420 595622903
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění servisní a technické podpory softwarových produktů Microsoft (dle seznamu uvedeného v příloze č. 1 Obchodních podmínek), která zahrnuje poradenské služby, konzultace, řešení technických problémů, instalace, konfigurace a další práce spojené s provozováním těchto produktů v prostředí Krajského úřadu Moravskoslezského kraje. Poskytované služby se dělí na služby reaktivní a proaktivní podpory: a) Reaktivní podpora představuje služby s garantovanou odezvou dle priority požadavku a spočívá v poskytování technické podpory, která bude poskytnuta na základě nahlášení požadavku oprávněnou osobou objednatele a jeho přijetí poskytovatelem. Parametry reaktivní podpory jsou uvedeny v příloze č. 1 obchodních podmínek. Cílem reaktivní podpory je: • řešení požadavků vedoucí k obnovení provozu softwarových produktů Microsoft, • řešení požadavků vedoucí k odstranění chyb softwarových produktů Microsoft, Předpoklad čerpání služeb reaktivní podpory je 40 hodin za rok. Paušální cena reaktivní podpory bude zahrnovat náklady poskytovatele zejména na zajištění personálních a provozních kapacit k poskytování služeb reaktivní podpory. Tato paušální cena bude poskytovateli uhrazena vždy za příslušný měsíc poskytování služeb bez ohledu na to, zda bude reaktivní podpory reálně poskytnuta. b) Proaktivní podpora zahrnuje zejména odborné konzultace, technické práce (např. konfigurace) a ostatní služby nespadající do reaktivní podpory, které jsou poskytovány na základě nahlášení požadavku oprávněnou osobou objednatele a jeho přijetí poskytovatelem. Parametry proaktivní podpory jsou uvedeny v příloze č. 1 obchodních podmínek. Cílem proaktivní podpory je: • optimalizace provozu softwarových produktů Microsoft, • plánování změn a rozvoje softwarových produktů Microsoft, • řešení požadavků na zvýšení dostupnosti a bezpečnosti služeb postavených na softwarových produktech Microsoft. Předpoklad čerpání služeb proaktivní podpory je 160 hodin za rok. Služby budou poskytovány ode dne nabytí účinnosti smlouvy a následně budou poskytovány na dobu neurčitou. Poskytování služeb bude ukončeno vyčerpáním finančního limitu ceny za služby dle čl. V odst. 6 obchodních podmínek. Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v obchodních podmínkách a v jejich přílohách (viz Zadávací dokumentace).
Kód z číselníku NIPEZ
72000000-5
Název z číselníku NIPEZ
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
72000000-5
Název z číselníku CPV
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora | 72000000-5 | Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora |
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
23. 02. 2022 11:47 | Uveřejnění účastníků | |||
23. 02. 2022 11:47 | Uveřejnění výsledku | |||
24. 01. 2022 16:53 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru.pdf. | |||
15. 12. 2021 12:30 | Uveřejnění zadávacích podmínek |