Zajištění servisní a technické podpory softwarových produktů Microsoft

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění servisní a technické podpory softwarových produktů Microsoft

Systémové číslo NEN

N006/21/V00033391

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00033391

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 783 500,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

15. 12. 2021 12:30

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

23. 12. 2021 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Monika

Příjmení

Bernatíková

E-mail

monika.bernatikova@msk.cz

Telefon 1

+420 595622903

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění servisní a technické podpory softwarových produktů Microsoft (dle seznamu uvedeného v příloze č. 1 Obchodních podmínek), která zahrnuje poradenské služby, konzultace, řešení technických problémů, instalace, konfigurace a další práce spojené s provozováním těchto produktů v prostředí Krajského úřadu Moravskoslezského kraje. Poskytované služby se dělí na služby reaktivní a proaktivní podpory: a) Reaktivní podpora představuje služby s garantovanou odezvou dle priority požadavku a spočívá v poskytování technické podpory, která bude poskytnuta na základě nahlášení požadavku oprávněnou osobou objednatele a jeho přijetí poskytovatelem. Parametry reaktivní podpory jsou uvedeny v příloze č. 1 obchodních podmínek. Cílem reaktivní podpory je: • řešení požadavků vedoucí k obnovení provozu softwarových produktů Microsoft, • řešení požadavků vedoucí k odstranění chyb softwarových produktů Microsoft, Předpoklad čerpání služeb reaktivní podpory je 40 hodin za rok. Paušální cena reaktivní podpory bude zahrnovat náklady poskytovatele zejména na zajištění personálních a provozních kapacit k poskytování služeb reaktivní podpory. Tato paušální cena bude poskytovateli uhrazena vždy za příslušný měsíc poskytování služeb bez ohledu na to, zda bude reaktivní podpory reálně poskytnuta. b) Proaktivní podpora zahrnuje zejména odborné konzultace, technické práce (např. konfigurace) a ostatní služby nespadající do reaktivní podpory, které jsou poskytovány na základě nahlášení požadavku oprávněnou osobou objednatele a jeho přijetí poskytovatelem. Parametry proaktivní podpory jsou uvedeny v příloze č. 1 obchodních podmínek. Cílem proaktivní podpory je: • optimalizace provozu softwarových produktů Microsoft, • plánování změn a rozvoje softwarových produktů Microsoft, • řešení požadavků na zvýšení dostupnosti a bezpečnosti služeb postavených na softwarových produktech Microsoft. Předpoklad čerpání služeb proaktivní podpory je 160 hodin za rok. Služby budou poskytovány ode dne nabytí účinnosti smlouvy a následně budou poskytovány na dobu neurčitou. Poskytování služeb bude ukončeno vyčerpáním finančního limitu ceny za služby dle čl. V odst. 6 obchodních podmínek. Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v obchodních podmínkách a v jejich přílohách (viz Zadávací dokumentace).

Kód z číselníku NIPEZ

72000000-5

Název z číselníku NIPEZ

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

72000000-5

Název z číselníku CPV

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailInformační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora72000000-5Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail23. 02. 2022 11:47Uveřejnění účastníků
Detail23. 02. 2022 11:47Uveřejnění výsledku
Detail24. 01. 2022 16:53Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru.pdf.
Detail15. 12. 2021 12:30Uveřejnění zadávacích podmínek