Dodání licencí a služeb antivirové ochrany emailů v systému IBM Domino

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání licencí a služeb antivirové ochrany emailů v systému IBM Domino

Systémové číslo NEN

N006/22/V00005859

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00005859

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

15. 03. 2022 13:40

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

23. 03. 2022 23:59

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Jiří

Příjmení

Palivec

Předmět


Popis předmětu

Dodání licencí a služeb antivirové ochrany emailů v systému IBM (HCL)Domino Poskytovatel zajistí dodání a implementaci antivirové ochrany mailů poštovního systému IBM Domino antivirového systému ScanMail Suite for IBM (HCL) Domino společnosti Trend Micro na dobu od 1. 4. 2022 do 31. 3. 2023. Instalace produktu bude provedena na šesti (6) IBM Domino serverech s celkovým počtem 2600 uživatelských účtů. Poskytovatel bude udržovat v provozu stávající dokumentaci nastavení antivirové ochrany emailů v systému IBM Domino, Dokumentaci předá objednateli ve lhůtě 1 (jednoho) měsíce od data instalace produktů. Poskytovatel zajišťuje služby v rozsahu a) Konzultační služby b) Řeší problémy související se stahováním antivirových definic a upgrade na vyšší verze c) Zajišťuje obornou podporu garantovanou výrobcem programů na úrovni 5x8 (5 pracovních dní v týdnu, 8 hodin denně) v době od 8:00 do 16.00 hod. na dodané a provozované komponenty, reakční doba poskytovatele je 60 minut od okamžiku nahlášení požadavku objednatele v uvedené době. Rozsah poskytování služeb je stanoven na maximálně 50 hodin po dobu účinnosti smlouvy. Poskytované služby jsou účtovány hodinovou sazbou (odst. 4.4. smlouvy). V případě potřeby většího počtu hodin lze služby realizovat pouze po dohodě s objednatelem a na základě samostatné písemně vystavené objednávky, fakturované samostatně.

Kód z číselníku NIPEZ

48761000-0

Název z číselníku NIPEZ

Balík antivirových programů

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

48761000-0

Název z číselníku CPV

Balík antivirových programů

Název předmětu

Balík antivirových programů

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailBalík antivirových programů48761000-0Balík antivirových programů

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail09. 06. 2023 08:58Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail09. 12. 2022 12:32Uveřejnění účastníků
Detail09. 12. 2022 12:31Uveřejnění výsledku
Detail28. 03. 2022 12:04Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail17. 03. 2022 13:51Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail15. 03. 2022 13:40Uveřejnění zadávacích podmínek