Dodání licencí a služeb antivirové ochrany emailů v systému IBM Domino
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání licencí a služeb antivirové ochrany emailů v systému IBM Domino
Zadavatel
Ministerstvo zahraničních věcíSystémové číslo NEN
N006/22/V00005859
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P22V00005859
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
15. 03. 2022 13:40
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
23. 03. 2022 23:59
Kontaktní osoba zadavatele
Předmět
Popis předmětu
Dodání licencí a služeb antivirové ochrany emailů v systému IBM (HCL)Domino Poskytovatel zajistí dodání a implementaci antivirové ochrany mailů poštovního systému IBM Domino antivirového systému ScanMail Suite for IBM (HCL) Domino společnosti Trend Micro na dobu od 1. 4. 2022 do 31. 3. 2023. Instalace produktu bude provedena na šesti (6) IBM Domino serverech s celkovým počtem 2600 uživatelských účtů. Poskytovatel bude udržovat v provozu stávající dokumentaci nastavení antivirové ochrany emailů v systému IBM Domino, Dokumentaci předá objednateli ve lhůtě 1 (jednoho) měsíce od data instalace produktů. Poskytovatel zajišťuje služby v rozsahu a) Konzultační služby b) Řeší problémy související se stahováním antivirových definic a upgrade na vyšší verze c) Zajišťuje obornou podporu garantovanou výrobcem programů na úrovni 5x8 (5 pracovních dní v týdnu, 8 hodin denně) v době od 8:00 do 16.00 hod. na dodané a provozované komponenty, reakční doba poskytovatele je 60 minut od okamžiku nahlášení požadavku objednatele v uvedené době. Rozsah poskytování služeb je stanoven na maximálně 50 hodin po dobu účinnosti smlouvy. Poskytované služby jsou účtovány hodinovou sazbou (odst. 4.4. smlouvy). V případě potřeby většího počtu hodin lze služby realizovat pouze po dohodě s objednatelem a na základě samostatné písemně vystavené objednávky, fakturované samostatně.
Kód z číselníku NIPEZ
48761000-0
Název z číselníku NIPEZ
Balík antivirových programů
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
48761000-0
Název z číselníku CPV
Balík antivirových programů
Název předmětu
Balík antivirových programů
Položky předmětu
| Zobrazit detail | Popis položky | |||
|---|---|---|---|---|
| Balík antivirových programů | 48761000-0 | Balík antivirových programů |
Místo plnění
| CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
| Zobrazit detail | ||||
|---|---|---|---|---|
| 09. 06. 2023 08:58 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
| 09. 12. 2022 12:32 | Uveřejnění účastníků | |||
| 09. 12. 2022 12:31 | Uveřejnění výsledku | |||
| 28. 03. 2022 12:04 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
| 17. 03. 2022 13:51 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
| 15. 03. 2022 13:40 | Uveřejnění zadávacích podmínek |