Provozní podpora a úpravy aplikace Interní akty řízení
Základní informace
Název zadávacího postupu
Provozní podpora a úpravy aplikace Interní akty řízení
Zadavatel
Generální finanční ředitelstvíSystémové číslo NEN
N006/22/V00020301
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2022-036516
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P22V00020301
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
15. 09. 2022 08:49
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
13. 10. 2022 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Bc.
Jméno
Monika
Příjmení
Košťáková
Monika.Kostakova@fs.mfcr.cz
Telefon 1
+420 296854947
Předmět
Popis předmětu
Předmětem této veřejné zakázky jsou služby provozní podpory a úprav aplikace Interní akty řízení (dále jen „aplikace IAŘ“). Aplikací IAŘ se rozumí platforma pro správu interních aktů řízení, která zajišťuje řízenou distribuci dokumentů (interních aktů řízení) a prokazatelné seznámení pracovníků zadavatele s nimi. Služby provozní podpory aplikace IAŘ a služby úprav aplikace IAŘ a rovněž způsob jejich poskytování jsou blíže specifikovány ve Smlouvě o poskytování služeb, která tvoří přílohu č. 2 zadávací dokumentace. V rámci provozní podpory bude dodavatel pro zadavatele vykonávat následující činnosti: a) zajištění služby Service Desk v režimu 5x8 (tj. v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod.), která bude dostupná a provozuschopná v internetovém prohlížeči za čelem zadávání a sledování požadavků ze strany zadavatele, b) řešení havarijních stavů, incidentů, problémů či selhání v požadovaných termínech a režimech dle příslušné kategorie vady, c) konzultační podpora pro pracovníky zadavatele v režimu 5x8 (tj. v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod.), d) zajištění pravidelné profylaxe a optimalizace provozního prostředí. V rámci úprav aplikace IAŘ bude dodavatel pro zadavatele provádět úpravy aplikace IAŘ v celkovém maximálním rozsahu prací 150 MD, kdy jeden MD představuje 8 hodin práce jednoho pracovníka dodavatele. Maximální počet MD nepřesáhne 150 MD, přičemž zadavatel není povinen odebrat celý počet MD, ukáže-li se v průběhu poskytování služeb úprav aplikace IAŘ, že je lze pořídit s menšími kapacitními nároky
Kód z číselníku NIPEZ
72261000-2
Název z číselníku NIPEZ
Podpora programového vybavení
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72261000-2
Název z číselníku CPV
Podpora programového vybavení
Název předmětu
Podpora programového vybavení
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
26. 03. 2025 13:51 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
04. 03. 2024 14:41 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
14. 12. 2022 18:21 | Uveřejnění účastníků | |||
14. 12. 2022 18:21 | Uveřejnění výsledku | |||
14. 12. 2022 18:20 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
15. 09. 2022 08:49 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
12. 09. 2022 00:00 | 15. 09. 2022 00:00 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |