Provozní podpora a úpravy aplikace Interní akty řízení

Základní informace


Název zadávacího postupu

Provozní podpora a úpravy aplikace Interní akty řízení

Systémové číslo NEN

N006/22/V00020301

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2022-036516

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00020301

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

15. 09. 2022 08:49

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

13. 10. 2022 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Bc.

Jméno

Monika

Příjmení

Košťáková

E-mail

Monika.Kostakova@fs.mfcr.cz

Telefon 1

+420 296854947

Předmět


Popis předmětu

Předmětem této veřejné zakázky jsou služby provozní podpory a úprav aplikace Interní akty řízení (dále jen „aplikace IAŘ“). Aplikací IAŘ se rozumí platforma pro správu interních aktů řízení, která zajišťuje řízenou distribuci dokumentů (interních aktů řízení) a prokazatelné seznámení pracovníků zadavatele s nimi. Služby provozní podpory aplikace IAŘ a služby úprav aplikace IAŘ a rovněž způsob jejich poskytování jsou blíže specifikovány ve Smlouvě o poskytování služeb, která tvoří přílohu č. 2 zadávací dokumentace. V rámci provozní podpory bude dodavatel pro zadavatele vykonávat následující činnosti: a) zajištění služby Service Desk v režimu 5x8 (tj. v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod.), která bude dostupná a provozuschopná v internetovém prohlížeči za čelem zadávání a sledování požadavků ze strany zadavatele, b) řešení havarijních stavů, incidentů, problémů či selhání v požadovaných termínech a režimech dle příslušné kategorie vady, c) konzultační podpora pro pracovníky zadavatele v režimu 5x8 (tj. v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod.), d) zajištění pravidelné profylaxe a optimalizace provozního prostředí. V rámci úprav aplikace IAŘ bude dodavatel pro zadavatele provádět úpravy aplikace IAŘ v celkovém maximálním rozsahu prací 150 MD, kdy jeden MD představuje 8 hodin práce jednoho pracovníka dodavatele. Maximální počet MD nepřesáhne 150 MD, přičemž zadavatel není povinen odebrat celý počet MD, ukáže-li se v průběhu poskytování služeb úprav aplikace IAŘ, že je lze pořídit s menšími kapacitními nároky

Kód z číselníku NIPEZ

72261000-2

Název z číselníku NIPEZ

Podpora programového vybavení

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72261000-2

Název z číselníku CPV

Podpora programového vybavení

Název předmětu

Podpora programového vybavení

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail26. 03. 2025 13:51Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail04. 03. 2024 14:41Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail14. 12. 2022 18:21Uveřejnění účastníků
Detail14. 12. 2022 18:21Uveřejnění výsledku
Detail14. 12. 2022 18:20Uveřejnění písemné zprávy
Detail15. 09. 2022 08:49Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


12. 09. 2022 00:0015. 09. 2022 00:00Oznámení o zahájení zadávacího řízení