Dohled a správa produktů HCL
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dohled a správa produktů HCL
Systémové číslo NEN
N006/22/V00022595
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P22V00022595
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
1 487 603,31
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
05. 09. 2022 18:45
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
14. 09. 2022 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Předmět
Popis předmětu
Předmětem VZ je poskytování služeb spojených s dohledem a správou systém HCL Notes/Domino, HCL Sametime, HCL Notes Traveler a HCL Volt. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 50 HCL Domino serverů v režimu 8x5; b) dohled a správa HCL Sametime server a klientů v režimu 8x5; c) dohled a správa HCL Notes Traveler server a mobilních klientů v režimu 8x5; d) správa 700 klientů HCL Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) dohled a správa HCL Volt serverů v režimu 8x5; f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí HCL Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí HCL Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí HCL Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí HCL Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí HCL Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů HCL - havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem. p) odstraňování problémů s výše uvedenými systémy HCL – jde zejména o problémy týkající se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.).
Kód z číselníku NIPEZ
72253200-5
Název z číselníku NIPEZ
Systémová podpora
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72253200-5
Název z číselníku CPV
Systémová podpora
Název předmětu
Systémová podpora
Textové pole pro popis místa plnění
viz ust. ve Smlouvě
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
18. 03. 2025 10:07 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
18. 03. 2025 10:06 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
20. 03. 2024 14:18 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
27. 02. 2023 12:58 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
17. 10. 2022 15:23 | Uveřejnění účastníků | |||
17. 10. 2022 15:23 | Uveřejnění výsledku | |||
05. 09. 2022 18:45 | Uveřejnění zadávacích podmínek |