Dohled a správa produktů HCL

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dohled a správa produktů HCL

Systémové číslo NEN

N006/22/V00022595

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00022595

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 487 603,31

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

05. 09. 2022 18:45

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

14. 09. 2022 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Veronika

Příjmení

Nevyjelová

Předmět


Popis předmětu

Předmětem VZ je poskytování služeb spojených s dohledem a správou systém HCL Notes/Domino, HCL Sametime, HCL Notes Traveler a HCL Volt. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 50 HCL Domino serverů v režimu 8x5; b) dohled a správa HCL Sametime server a klientů v režimu 8x5; c) dohled a správa HCL Notes Traveler server a mobilních klientů v režimu 8x5; d) správa 700 klientů HCL Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) dohled a správa HCL Volt serverů v režimu 8x5; f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí HCL Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí HCL Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí HCL Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí HCL Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí HCL Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů HCL - havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem. p) odstraňování problémů s výše uvedenými systémy HCL – jde zejména o problémy týkající se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.).

Kód z číselníku NIPEZ

72253200-5

Název z číselníku NIPEZ

Systémová podpora

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72253200-5

Název z číselníku CPV

Systémová podpora

Název předmětu

Systémová podpora

Textové pole pro popis místa plnění

viz ust. ve Smlouvě

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail18. 03. 2025 10:07Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail18. 03. 2025 10:06Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 03. 2024 14:18Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail27. 02. 2023 12:58Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail17. 10. 2022 15:23Uveřejnění účastníků
Detail17. 10. 2022 15:23Uveřejnění výsledku
Detail05. 09. 2022 18:45Uveřejnění zadávacích podmínek