OP/18/2024/Z-Raduň-Tes
Základní informace
Název zadávacího postupu
OP/18/2024/Z-Raduň-Tes
Systémové číslo NEN
N006/24/V00014044
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00014044
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda s obnovením soutěže
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
27. 08. 2024 11:31
Kontaktní osoba zadavatele
Předmět
Popis předmětu
Na základě uzavřené Rámcové dohody na oceňování majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny v místě a čase obvyklé pro prodej formou elektronické aukce níže uvedené nemovité věci. Předmětem ocenění pro účely prodeje je pozemek - parc. č. 274, výměra 189 m2, vodní plocha, koryto vodního toku přirozené nebo upravené zapsaný v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Katastrální pracoviště Opava, na listu vlastnictví 60000 pro obec Raduň, k.ú. Raduň, včetně všech součástí, kterými jsou trvalé porosty, zpevněná plocha (ve smyslu ustanovení §§ 505 až 513 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Předmětem ocenění není veškeré oplocení včetně bran, krytý vodní náhod a zakopané květináče s trvalými porosty. V případě zjištění dalších součástí a příslušenství, které nejsou výše uvedené, nás kontaktujte. Popis oceňovaného majetku Pozemek je součástí oplocené zahrady a je užívaný fyzickými osobami k soukromým účelům. Na pozemku se nachází zpevněná štěrková plocha, zeleň a trvalé porosty. Pozemek je v KN vedený jako vodní plocha, koryto vodního toku přirozené nebo upravené. Dle sdělení Odboru životního prostředí Magistrátu města Opavy č.j. MMOP 129401/2023, jako vodoprávního úřadu se na pozemku vodní plocha nenachází. Vjezdová brána a zakopané květináče s trvalými porosty jsou ve vlastnictví fyzické osoby. Na předmětném majetku se nachází technická infrastruktura v podobě krytého vodního náhonu. Na předmětném majetku nebo v jeho blízkosti se nachází tyto inženýrské sítě nebo jejich ochranná pásma - SEK společnosti CETIN, a.s. - PZ ve vlastnictví nebo správě GasNet s.r.o. Dle Vyjádření z hlediska územního a regulačního polánu zn. 287/2023 je předmětný pozemek veden v ploše vodní a vodohospodářské - VV. Jedná se o pozemek, který není součástí plánované výstavby veřejně prospěšných staveb. Pozemek se nenachází v záplavovém území. Do části pozemku v jižní části zasahuje hranice ochranného pásma 50 m od okraje pozemků určených k plnění funkce lesa. Pro dohodnutí termínu místního šetření a zpřístupnění pozemku bude potřebné předem kontaktovat zaměstnance ÚZSVM paní Pavlu Tesařovou, tel. 553 690 104 nebo emailem: pavla.tesarova@uzsvm.cz. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM, ilustrativní fotografie, vyjádření k územnímu plánu, vyjádření k inženýrským sítím, záplavová území, surovinový informační systém a krycí list nabídky. Současně požadujeme dodání znaleckého posudku v elektronické podobě ve formátu pdf. Lhůta pro zpracování znaleckého posudku je do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky. Místem plnění je odbor Odloučené pracoviště Opava. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ nabídkový list dílčí zakázky s doplněnými údaji identifikace uchazeče, příslušné kontaktní osoby a závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Termín zaslání závazné cenové nabídky je stanoven do 21.5.2024 do 22:00 hodin. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Kontaktní osoby: Bc. Pavla Tesařová tel: 553 690 104 e-mail: kristyna.fickova@uzsvm.cz Oprávněné osoby objednatele: Mgr. Bc. Stanislav Muráň tel: 553 690 100 e-mail: stanislav.muran@uzsvm.cz Mgr. Tomáš Uvíra tel: 553 690 115 e-mail: tomas.uvira@uzsvm.cz Bc. Barbora Dostálová, DiS. tel: 553 690 107, 730 581 595 e-mail: barbora.dostálova@uzsvm.cz
Kód z číselníku NIPEZ
71319000-7
Název z číselníku NIPEZ
Služby soudních znalců
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
71319000-7
Název z číselníku CPV
Služby soudních znalců
Název předmětu
Služby soudních znalců
Položky předmětu
Místo plnění
| CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P23V00033845
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
| Zobrazit detail | ||||
|---|---|---|---|---|
| 27. 08. 2024 11:32 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
| 27. 08. 2024 11:31 | Uveřejnění účastníků | |||
| 27. 08. 2024 11:31 | Uveřejnění výsledku |