1. výzva na opravu potápěčské výstroje a vybavení

Základní informace


Název zadávacího postupu

1. výzva na opravu potápěčské výstroje a vybavení

Systémové číslo NEN

N006/24/V00021659

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00021659

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)

Specifikace zadávacího řízení

rámcová dohoda bez obnovení soutěže

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

22. 07. 2024 15:07

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jiří

Příjmení

Král

Fax

+420 973 307 030

Předmět


Popis předmětu

Účelem VZ je zabezpečení výcviku potápěčů u 15. ženijního pluku. Předmětem díla je provedení servisu, oprav a revizí potápěčského vybavení a výstroje podle technických podmínek výrobce v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů. Objednatel si vyhrazuje právo změny počtu a evidenčních čísel v závislosti na organizačních změnách v rezortu MO – seznam vybavení a výstroje viz příloha č. 1.. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku (žádáme o kontrolu správnosti výpočtu) a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 12 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy, nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.

Kód z číselníku NIPEZ

37412000-9

Název z číselníku NIPEZ

Potřeby pro vodní sporty

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

37412000-9

Název z číselníku CPV

Potřeby pro vodní sporty

Název předmětu

Potřeby pro vodní sporty

Textové pole pro popis místa plnění

provozovna zhotovitele

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ano

Rámcová smlouva/dohoda

P24V00012828

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail31. 10. 2024 13:51Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail22. 07. 2024 15:07Uveřejnění účastníků
Detail22. 07. 2024 15:07Uveřejnění výsledku