Nákup poukázek na stravování
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup poukázek na stravování
Contracting authority
Zlínský krajNEN system number
N006/20/V00030018
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00030018
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka zadaná na základě výjimky
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
11/13/2020, 06:52 AM
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
11/26/2020, 09:00 AM
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Martina
Surname
Chovancová
Title after name
DiS.
martina.chovancova@kr-zlinsky.cz
Phone 1
+420 577043874
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky jsou opakující se dodávky stravovacích poukázek pro zaměstnance KÚZK a uvolněným členům Zastupitelstva Zlínského kraje. Předpokládaný objem odběru za dobu účinnosti rámcové smlouvy je 10.000 ks stravovacích poukázek, z toho 2.500 ks v nominální hodnotě 100 Kč/ks a 2.500 ks v nominální hodnotě 110 Kč/ks a 5.000 ks v nominální hodnotě 120 Kč/ks. Uvedený objem je pouze předpokládaný. Skutečný odebraný objem bude závislý na potřebách zadavatele, které se mohou oproti výchozímu stavu vyvíjet či měnit. Výchozí stav uvažovaného odběru je také zobrazen v příloze zadávací dokumentace č. 4 – Tabulka pro hodnocení Kritéria 1 – Kalkulační vzorec. Obchodní a platební podmínky pro nákup poukázek na stravování jsou uvedeny ve smlouvě, která je přílohou č. 1 zadávací dokumentace. Zadavatel uzavře rámcovou smlouvu pouze s jediným dodavatelem. Tento dodavatel bude zavázán zajistit dodávku poukázek na stravování dle nominální hodnoty, jež bude definována ve výzvě k plnění k jednotlivým dodávkám po dobu účinnosti uzavřené rámcové smlouvy. Pod pojmem „poukázka na stravování“ rozumíme ceninu, tištěnou na papíře formátu přibližně A6, opatřenou bezpečnostními prvky proti neoprávněnému kopírování, s označením nominální hodnoty a akceptovanou jako platební prostředek v provozovnách poskytujících veřejné stravování. Vzor poukázky s popisem bezpečnostních prvků bude součástí nabídky. Forma stravenky: papírová verze stravenek Předmětem plnění je také doprava do sídla zadavatele. Předmět plnění je dále specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace – návrhu smlouvy.
Code from the NIPEZ code list
30199770-8
Name from the NIPEZ code list
Stravenky
Main place of performance
Zlínský kraj
Code from the CPV code list
30199770-8
Name from the CPV code list
Stravenky
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Stravenky | 30199770-8 | Stravenky | ||
Stravenky | 30199770-8 | Stravenky |
Place of Performance
CZ072 | Zlínský kraj |
CZ072 | Zlínský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
01/05/2022, 02:03 PM | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
01/05/2022, 12:55 PM | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
01/05/2022, 12:54 PM | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
09/08/2021, 09:17 AM | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
01/07/2021, 12:08 PM | Uveřejnění účastníků | |||
01/07/2021, 12:08 PM | Uveřejnění výsledku | |||
11/23/2020, 04:23 PM | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
11/13/2020, 08:27 AM | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
11/13/2020, 08:26 AM | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
11/13/2020, 06:52 AM | Uveřejnění zadávacích podmínek | 11/13/2020, 08:19 AM | Ing. Ivana Zápecová |