Malířské a natěračské práce, včetně oprav, dle hygienických předpisů v roce 2024
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Malířské a natěračské práce, včetně oprav, dle hygienických předpisů v roce 2024
Contracting authority
Krajská nemocnice T. Bati, a. s.NEN system number
N006/24/V00008282
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00008282
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public works contract
Estimated value (excl. VAT)
3 835 950,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
25. 03. 2024 12:46
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
09. 04. 2024 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Barbora
Surname
Števčeková
Barbora.Stevcekova@bnzlin.cz
Phone 1
+420 577553241
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou malířské a natěračské práce, dle aktuálních požadavků jednotlivých oddělení Krajské nemocnice T. Bati, a.s., bližší specifikace požadovaných malířských a natěračských prací, způsob provedení maleb, technologie, barevné členění a předpokládaný rozsah malířských anebo natěračských prací bude vítěznému účastníkovi upřesněn před začátkem zahájení prací při prohlídce příslušných oddělení. • Provádění malířských a natěračských prací musí být přizpůsobeno provozním podmínkám pracovišť zadavatele. (Zadavatel požaduje provádět malířské a natěračské práce pouze ručně, výhradně podle provozních potřeb oddělení při minimalizaci dopadů na omezení provozu oddělení (postupně po jednotlivých pokojích). • Největší objem malířských prací (cca 70 %) bude prováděn v období letních měsíců při celkových uzávěrách jednotlivých oddělení zadavatele, a proto zadavatel požaduje, aby malířské společnosti měly v těchto měsících dostatek kapacity malířských pracovníků. Malířské práce a lakýrnické práce budou prováděny také za provozu oddělení, s minimálními nároky na zábory a uzavření provozu (24 hod. denně, 7 dní v týdnu). Zadavatel je oprávněn požadovat provedení malířských prací a lakýrnických prací i v průběhu mimopracovní doby, tj. v den pracovního volna (sobota), v den pracovního klidu (neděle) nebo státem uznaných státních svátků a v době noční, tj. od 22,00 hod. do 6,00 hod. • Předměty plnění jednotlivých prací mohou být rozdílné, zejména se může lišit poměr škrabacích, malířských a lakýrnických prací nutných ke splnění dílčích realizací, a to s ohledem na stavební a technické vlastnosti jednotlivých míst plnění. Harmonogram prací bude závislý i na aktuální vytíženosti jednotlivých oddělení, struktuře pacientů a počtu realizovaných a plánovaných lékařských zákroků. • Malířské práce, lakýrnické práce, dodávky a služby související s těmito pracemi budou odpovídat požadavkům zákona č. 283/2021 Sb., stavebního zákona, zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, příslušným právním předpisům o zdravotnických zařízeních a příslušným ČSN normám. • Před zahájením prací je účastník povinen zakrýt veškerá zařízení a podlahové krytiny proti znečištění. Při provádění malířských a natěračských prací je účastník povinen udržovat pracoviště zadavatele v čistotě a uklizené. • Součástí předmětu veřejné zakázky jsou i pomocné práce, popř. práce související s prováděním malířských, natěračských prací a úpravou povrchu před zahájením malování (např. oprášení podkladu, omytí podkladu, opálení a broušení starého podkladu, přesun a likvidace odpadu aj.) • Součástí plnění může být i provádění dílčích manipulačních prací při přípravě prostorů k malování a lakování. • V rámci předmětu zakázky je i zakoupení použitého materiálu nutného ke splnění předmětu veřejné zakázky, daný materiál je již v ceně předmětu veřejné zakázky. (Zadavatel požaduje, aby barevné odstíny malířských nátěrů (barvy) byly míchány strojově). • Veškeré malířské a natěračské práce musí být prováděny v maximální kvalitě (např. barevná celistvost povrchu, dobré přilnutí nátěrového systému k připravenému podkladu, atd.) • Plán malování není závazný. Je informativního charakteru. Jednotlivá odd. se budou upřesňovat během 5 pracovních dnů před zahájením malířských prací. Mimo malířské práce uvedené v plánu, bude objednatel požadovat provedení malířských prací dle požadavků jednotlivých oddělení (opravy maleb a nátěrů menšího rozsahu). V termínu malování jednotlivých oddělení je zahrnut i čistý úklid externím dodavatelem objednatele, doba pro malování je tedy oproti samotné odstávce zkrácena.
Code from the NIPEZ code list
45442100-8
Name from the NIPEZ code list
Malířské práce
Main place of performance
Zlínský kraj
Code from the CPV code list
45442100-8
Name from the CPV code list
Malířské práce
SUBJECT-MATTER NAME
Malířské práce
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ072 | Zlínský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
30. 04. 2024 09:19 | Uveřejnění účastníků | |||
30. 04. 2024 09:19 | Uveřejnění výsledku | |||
25. 03. 2024 12:46 | Uveřejnění zadávacích podmínek |