Twinningová mise č. 12/24 v oblasti zdravotnictví

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Twinningová mise č. 12/24 v oblasti zdravotnictví

NEN system number

N006/24/V00027264

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED

N006/23/V00033782

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00027264

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

800,000.00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

10/10/2024, 01:02 PM

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jan

Surname

Sixta

EMAIL

sixta@mpo.cz

Phone 1

+420 224852094

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise ukrajinských zřizovatelů a ředitelů nemocnic, primářů oddělení a technických pracovníků, kteří navštíví nemocnice, firmy a zúčastní se řady jednání. Celkem se mise během tří týdnů zúčastní 25-27 hostů ve třech turnusech po třech skupinách. Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování v Praze (oblast Dejvice) Skupina 1: V termínovém rozpětí 29.9. až 3.10., přičemž je požadován 5x či 6x jednolůžkový pokoj pro celkem 5-6 osob. Minimální úroveň hotelu 3* se snídaní. Skupina 2: V termínovém rozpětí 6.10. až 10.10. přičemž je požadován 15x-17x jednolůžkový pokoj pro celkem 15-17 osob. Minimální úroveň hotelu 3* se snídaní. Skupina 3: V termínovém rozpětí 13.10. až 17.10., přičemž je požadován 5x či 6x jednolůžkový pokoj pro celkem 5-6 osob. Minimální úroveň hotelu 3* se snídaní. Přesný počet osob bude upřesněn ze strany žadatele (AVDZP) před začátkem mise. - Fixní příspěvek na cestovné do ČR Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 8 000 Kč na osobu, celkem pro 25-27 osob. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď fakturu vystavenou účastníkem, nebo v hotovosti na místě. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. Položka zahrnuje dopravu na trase Ukrajina-Praha, přičemž z Ukrajiny se hosté budou sjíždět z několika lokací (Termopil, Charkov a jiné). Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. - Doprava po ČR Zajištění dopravy pro účastníky + doprovod dle turnusů: Skupina 1: Na všechny dny programu (tedy 30.9., 1.10. a 2.10.) zajištění dopravního prostředku pro 10 osob (5-6 hostů + doprovod) na návštěvy firem. Trasy po Praze, cca 8 hodin/den, řidič a auto po celý den k dispozici kvůli převážení mezi podniky. Skupina 2: 7.10. celý den (cca 8 h) vozidlo + řidič na cesty po Praze pro cca 22 osob (15-17 hostů + doprovod) 8.10. celý den (cca 8-10 h) řidič + vozidlo na exkurzi z Prahy do Berouna, poté do Plzně a poté zpět do Prahy. 9.10. celý den (cca 8 h) exkurzi z Prahy do LINET + nemocnice v Kladně a zpět do Prahy Skupina 3: Na všechny dny programu (tedy 14.10, 15.10. a 16.10.) zajištění dopravního prostředku pro 10 osob (5-6 hostů + doprovod) na návštěvy firem. Trasy po Středočeském kraji (např. 14.10. cesta do Netvořic), cca 8 hodin/den, řidič a auto po celý den k dispozici kvůli převážení mezi podniky. - Stravné Všem 27 účastníkům mise budou proplaceny diety se sazbou 500 Kč/den pouze na 3 dny jejich turnusu. - Tlumočení Jeden tlumočník ukrajinština-čeština na plných 9 dní mise (30.9.-2.10., 7.10.-9.10., 14.10.-16.10.) v časovém rozmezí cca 9:00-18:00. Časy budou ještě upřesněny projektovým manažerem MPO. K těmto termínům zajistit tlumočení na společné večeře 29.9., 6.10. a 13.10. na cca 3 hodiny. - Společenská akce Večeře v dny příjezdu každého turnusu, tedy 29.9., 6.10. a 13.10. Sjednání menu v podniku v centru Prahy (polévka, hlavní chod, dezert + 2 nápoje, i vegetariánská verze). 29.9. se zúčastní 10-11 osob, 6.10. 20-21 osob a 13.10. 10-11 osob. - Marketingové předměty Zajištění marketingových a dárkových předmětů s logem (poznámkové bloky 100 ks, psací tužky 200 ks, papírové tašky 100 ks). Dodavatel po domluvě s žadatelem uhradí buď pouze náklady na výrobu či zajistí výrobu sám. Žadatel tuto položku odhadl na 15.000 Kč bez DPH. - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Text field for describing the place of performance

Praha, ČR

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZZZZExtra-Regio

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail01/15/2025, 12:54 PMUveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail01/15/2025, 12:53 PMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail10/10/2024, 01:02 PMUveřejnění účastníků
Detail10/10/2024, 01:02 PMUveřejnění výsledku