Detail

Details of Published Information


Date of publication

24. 11. 2020 12:29

Publications

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text of the Explanation of the Procurement Documents


Show detail
Text of the Explanation of the Procurement Documents
DetailOdpověď zadavatele bod 1.): Zadavatel zamýšlel připojení všech lokalit uvedenými rychlostmi do jedné sítě formou buď připojení do ústředí a odtud do internetu na bázi připojení úrovně L2 nebo společné připojení všech lokalit do jednoho centrálního bodu uchazeče na bázi MPLS s bezpečnostními prvky firewallu uchazeče s možností řízení zadavatelem. 2. v části Lokality: u lokality b) Kryštofovy Hamry 15 požadujete Internetové připojení minimálně 50/5 Mbps. Předpokládáme správně, že se jedná o připojení technologií VDSL s agregací 1:50 ? Odpověď zadavatele bod 2.): Ano, zadavatel vychází ze současných technických možností v dané lokalitě. Uchazeč může nabídnout lepší a rychlejší spojení, může -li tak učinit. 3. v části Lokality: u lokality Sokolov, Komenského 759 požadujete záložní internetové připojení: Internetové připojení 100/10 Mbps - Garantovaná rychlost připojení, agregace 1:1 Podle uvedené asymetrické kapacity 100/10 Mbps požadavek na záložní linku vypadá, že se jedná o záložní VDSL přípojení, které ale nemá agregaci 1:1. Prosím o potvrzení, že je opravdu požadován záložní připojení o kapacitě 100/10 Mbps s agregací 1:1, případně o potvrzení, že se jedná o VDSL s agregací 1:50 Odpověď zadavatele bod 3.): Zadavatel v současné době nedisponuje informacemi o technických možnostech datového připojení do uvedené lokality. Záložní připojení může být realizováno technologií VDSL2 100/10 s agregací 1:50 4. v části Požadavky na migraci služeb a přenesení telefonních čísel: požadujete: Přechod od stávajícího poskytovatele služeb musí být bez výpadku veškerých služeb, které jsou předmětem plnění této veřejné zakázky. Rád bych upozornil, že při portaci telefonních čísel nový poskytovatel je schopen zajistit zřízení SIP Trunku a směrování odchozích hovorů. Není schopen 100% garantovat směrování příchozích hovorů od ostatních operátorů. Může dojít k cca hodinovému časovému oknu, kdy ostatní operátoři směřují hovory ještě na původního poskytovatele. Proto doporučujeme dočasné ponechat v PBX v souběhu oba SIP Trunky. Můžeme předpokládát, že zadavatel bude akceptovat toto řešení (postup)? Odpověď zadavatele bod 4.): Zadavatel s drobnými výpadky v řádu minut (nejvýše však hodin) počítá a předpokládá přechod v době slabého či víkendového provozu. Zadavatel předpokládá technickou spolupráci s uchazečem. 5. v části Výpisy služeb a fakturace: Zadavatel požaduje: měsíční vyúčtování služeb - faktury v tištěné listinné (papírové) a elektronické formě, bezplatně poskytování podrobného výpisu všech odchozích hovorů za každé telefonní číslo v elektronické formě s tím, že každý výpis za ten který měsíc bude umístěn nejméně po dobu 2 měsíců na serveru uchazeče V dokumentu Zadávací dokumentace uvádíte požadavek, že každý výpis za ten každý měsíc bude umístěn nejméně pod dobu 2 let na severu ÚzŘ. Prosím o informaci, která varianta je správná? Odpověď zadavatele bod 5.): Zadavatel těsně před vyhlášením VŘ provedl změnu ve znění, které se ne všude korektně přepsala. Zadavatel požaduje tyto podrobné výpisy uložené po dobu trvání smlouvy na 24 měsíců na serveru uchazeče a přístup po dobu trvání smlouvy a přístup po dobu 2 měsíců od ukončení smlouvy. (Vše tedy na serverech uchazeče)

Published Documents


Show detail
DetailVZD-1Vysvětlení zadávací dokumentace24. 11. 2020 12:29Dokument není zavirovaný