Dodávka kancelářských potřeb pro resort MF

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodávka kancelářských potřeb pro resort MF

Contracting authority

Ministerstvo financí

NEN system number

N006/19/V00009767

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2019-020821

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00009767

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public supply contract

Date of cancellation

06. 08. 2019 00:00

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

24. 06. 2019 11:08

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

23. 07. 2019 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Veronika

Surname

Ramaislová

EMAIL

verejne.zakazky@mfcr.cz

Phone 1

+420 257042502

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem Veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro resort MF s platností smlouvy 36 měsíců. Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním dodavatelem. Katalog kancelářských potřeb s požadovanými parametry je uveden v Příloze č. 2 ZD - Katalog kancelářských potřeb. Centrální zadavatel upozorňuje, že GŘC má v současné době uzavřenou smlouvu na dodávku kancelářských potřeb s tím, že při souběhu platnosti smlouvy a rámcové dohody budou odběry prováděny dle toho smluvního vztahu, ve které budou výhodnější podmínky.

Code from the NIPEZ code list

30192000-1

Name from the NIPEZ code list

Kancelářské potřeby

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

30192000-1

Name from the CPV code list

Kancelářské potřeby

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailDrobné kancelářské vybavení30197000-6Drobné kancelářské vybavení
DetailKancelářské potřeby30192000-1Kancelářské potřeby
DetailKancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží30199000-0Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
DetailKroužkové pořadače a kancelářské sponky30197200-8Kroužkové vazače a kancelářské sponky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailRůzné tištěné výrobky22900000-9Různé tištěné výrobky
DetailSešívací svorky, cvočky, napínáčky30197100-7Sešívací svorky, cvočky, napínáčky
DetailZpracovaný papír a lepenka30197600-2Zpracovaný papír a lepenka

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail22. 08. 2019 15:15Uveřejnění písemné zprávy
Detail24. 06. 2019 11:15Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail24. 06. 2019 11:08Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Publication Records in the VVZ


20. 06. 2019 13:3024. 06. 2019 02:05F2019-020821Oznámení o zahájení zadávacího řízení