Dodávky osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodávky osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť

NEN system number

N006/20/V00009376

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P20V00009376

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

1 990 000,00

Currency

koruna česká

Date of cancellation

05. 10. 2020 09:43

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

28. 04. 2020 15:24

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

19. 05. 2020 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Martina

Surname

Procházková

EMAIL

martina.prochazkova@nature.cz

Phone 1

+420 283069169

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Cílem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody mezi zadavatelem a jedním dodavatelem. Dodávky obuvi budou realizovány na základě dílčích objednávek zaslaných elektronicky (e-mailem) za podmínek stanovených rámcovou dohodou. Zadavatel si dle rámcové dohody dále vyhrazuje právo požadovat po vítězném dodavateli následující: • objednávky mohou být ze strany kupujícího vystaveny až 4x ročně, přičemž dodací lhůta bude činit 6 měsíců (více informací viz čl. 4.2 rámcové dohody); • vytvoření skladových zásob pro účely pokrytí aktuálních potřeb zadavatele (více informací viz čl. 4.3 rámcové dohody); • doručení vzorků velikostí obuvi za účelem provedení zkoušky (více informací viz čl. 6.1 rámcové dohody). Počet kusů jednotlivých položek zboží uvedený v příloze č. 2 rámcové dohody (Ceník zboží) je pouze orientační a nepředstavuje pro kupujícího povinnost odebrat uvedený počet kusů dané položky zboží ani nestanovuje povolený maximální odběr dané položky zboží. Skutečně odebraný počet položek zboží bude odpovídat aktuálním potřebám kupujícího. Pro více informací viz rámcová dohoda včetně příloh. Vzhledem k povaze veřejné zakázky se prohlídka místa plnění neuskuteční.

Code from the NIPEZ code list

18800000-7

Name from the NIPEZ code list

Obuv

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

18800000-7

Name from the CPV code list

Obuv

Text field for describing the place of performance

Místem plnění jsou jednotlivá odběrná místa uvedená v příloze č. 3 rámcové dohody.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailObuv18800000-7Obuv

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 01. 2021 13:21Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail28. 07. 2020 15:12Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele
Detail06. 05. 2020 12:29Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail06. 05. 2020 12:18Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail06. 05. 2020 12:09Došlo k uveřejnění dokumentu Nové znění výzvy k podání nabídek včetně zadávací dokumentace.pdf.
Detail29. 04. 2020 13:44Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail29. 04. 2020 13:40Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail28. 04. 2020 15:24Uveřejnění zadávacích podmínek