Dodávky osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dodávky osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť
Contracting authority
Agentura ochrany přírody a krajiny České republikyNEN system number
N006/20/V00009376
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00009376
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
1 990 000,00
Currency
koruna česká
Date of cancellation
05. 10. 2020 09:43
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
28. 04. 2020 15:24
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
19. 05. 2020 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Martina
Surname
Procházková
martina.prochazkova@nature.cz
Phone 1
+420 283069169
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Cílem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody mezi zadavatelem a jedním dodavatelem. Dodávky obuvi budou realizovány na základě dílčích objednávek zaslaných elektronicky (e-mailem) za podmínek stanovených rámcovou dohodou. Zadavatel si dle rámcové dohody dále vyhrazuje právo požadovat po vítězném dodavateli následující: • objednávky mohou být ze strany kupujícího vystaveny až 4x ročně, přičemž dodací lhůta bude činit 6 měsíců (více informací viz čl. 4.2 rámcové dohody); • vytvoření skladových zásob pro účely pokrytí aktuálních potřeb zadavatele (více informací viz čl. 4.3 rámcové dohody); • doručení vzorků velikostí obuvi za účelem provedení zkoušky (více informací viz čl. 6.1 rámcové dohody). Počet kusů jednotlivých položek zboží uvedený v příloze č. 2 rámcové dohody (Ceník zboží) je pouze orientační a nepředstavuje pro kupujícího povinnost odebrat uvedený počet kusů dané položky zboží ani nestanovuje povolený maximální odběr dané položky zboží. Skutečně odebraný počet položek zboží bude odpovídat aktuálním potřebám kupujícího. Pro více informací viz rámcová dohoda včetně příloh. Vzhledem k povaze veřejné zakázky se prohlídka místa plnění neuskuteční.
Code from the NIPEZ code list
18800000-7
Name from the NIPEZ code list
Obuv
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
18800000-7
Name from the CPV code list
Obuv
Text field for describing the place of performance
Místem plnění jsou jednotlivá odběrná místa uvedená v příloze č. 3 rámcové dohody.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Obuv | 18800000-7 | Obuv |
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 01. 2021 13:21 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
28. 07. 2020 15:12 | Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele | |||
06. 05. 2020 12:29 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
06. 05. 2020 12:18 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
06. 05. 2020 12:09 | Došlo k uveřejnění dokumentu Nové znění výzvy k podání nabídek včetně zadávací dokumentace.pdf. | |||
29. 04. 2020 13:44 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
29. 04. 2020 13:40 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
28. 04. 2020 15:24 | Uveřejnění zadávacích podmínek |