výkon technického dozoru stavebníka při stavebních úpravách objektu muničního skladu (Prachárny) v areálu NPÚ ÚOP v Josefově v r. 2018
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
výkon technického dozoru stavebníka při stavebních úpravách objektu muničního skladu (Prachárny) v areálu NPÚ ÚOP v Josefově v r. 2018
Contracting authority
Národní památkový ústavNEN system number
N006/18/V00014210
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00014210
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Přímé zadání
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
19. 09. 2018 06:20
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Jana
Surname
Kalferstová
Function/job position
Archeolog
kalferstova.jana@npu.cz
Phone 1
+420 491509534
Phone 2
+420 606481399
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Článek II. Předmět Smlouvy 1. Předmětem Smlouvy je úplatné obstarání záležitosti Příkazce Příkazníkem, které spočívá ve výkonu technického dozoru stavebníka při stavebních úpravách budovy bez č. p. (bývalý muniční sklad, též tzv. „Prachárna“) na nemovitosti parc. č. 361/5 v k. ú. Josefov u Jaroměře, a to v souladu s ustanovením § 152 odst. 4 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění. 2. V rámci obstarávání záležitosti Příkazce Příkazník 2.1. zastupuje Příkazce při všech technických jednáních ve věci realizace stavebních úprav objektu muničního skladu (Prachárny), 2.2. spolupracuje se Zhotovitelem stavebních prací, s koordinátorem BOZP a s autorským dozorem projektanta, 2.3. organizačně a administrativně zajišťuje 2.3.1. předání Staveniště Zhotoviteli stavebních prací a vyklizení Staveniště (po ukončení stavebních prací), 2.3.2. kontrolní dny; kontrolní dny budou probíhat dle potřeby, minimálně 1x týdně, přičemž Příkazník o průběhu každého z nich pořídí zápis, který nejpozději do 2 (dvou) dnů ode dne konání příslušného kontrolního dne rozešle prostřednictvím elektronické pošty všem oprávněným osobám, tj. zejména 2.3.2.1. osobě jednající za Objednavatele ve věcech smluvních (Ing. Jiří Balský, tel. +420 602 746 233, mailto: balsky.jiri@npu.cz), 2.3.2.2. památkovému dozoru Příkazce (Ing. Jiří Slavík, tel. +420 724 663 675, mailto: slavik.jiri@npu.cz), 2.3.2.3. autorskému dozoru projektanta (Ing. Pavel Tschiedel, tel. +420 728 241 736, mailto: p.tschiedel@tiscali.cz), 2.3.2.4. osobě oprávněné jednat za Zhotovitele stavebních prací, 2.3.2.5. koordinátorovi BOZP, 2.3.2.6. určeným zástupcům oprávněných orgánů a organizací, pokud tato potřeba vyplyne z povahy řešených skutečností. 2.4. pořizuje písemné záznamy - protokoly vztahující se k předání Staveniště, k předání a převzetí stavebního Díla, k odstranění vad a nedodělků, k předání vyklizeného Staveniště atd., 2.5. provádí průběžnou kontrolu 2.5.1. způsobu plnění návrhů, úkolů a opatření předložených, přidělených či sjednaných na kontrolních dnech, 2.5.2. úplnosti záznamů uvedených ve Stavebním deníku a zaznamenává do něho všechny potřebné skutečnosti, 2.5.3. způsobu provádění stavebního Díla ve vztahu ke smluvně požadovanému rozsahu plnění, k časovému harmonogramu prací, ke stavebnímu povolení a závaznému stanovisku orgánu státní památkové péče, k souvisejícím právním předpisům a normám, k připomínkám a podnětům dotčených orgánů, organizací a oprávněných osob a k případným nápravným opatřením, 2.5.4. kvality částí stavebního Díla, které budou následnými pracemi zakryty nebo znepřístupněny, 2.5.5. způsobu provádění fotodokumentace, případně též videodokumentace průběhu plnění Díla ze strany Zhotovitele stavebních prací, 2.6. projednává a odsouhlasuje 2.6.1. změny projektové dokumentace, technologických postupů, použitých materiálů a dodávek, 2.6.2. změny množství realizovaných prací, dodávek a materiálů, 2.7. zajišťuje plnění ohlašovacích a informačních povinností Příkazce vůči dotčeným orgánům a organizacím, 2.8. provádí kontrolní fotodokumentaci průběhu stavebních prací, 2.9. přebírá od Zhotovitele dokončené části Díla a podílí se na pořízení soupisu případných vad a nedodělků, 2.10. kontroluje a odsouhlasuje zjišťovací protokoly a oceněné soupisy provedených prací, dodávek a služeb předkládané Zhotovitelem pro účely následné fakturace provedeného Díla, přičemž je povinen se písemně vyjádřit k jejich obsahu, tj. potvrdit jejich správnost, nebo uvést důvody nesouhlasu s jejich obsahem, a to ve lhůtě 5 dní od jejich obdržení, 2.11. v rámci předávacího řízení stavebního Díla provede kontrolu věcné a formální správnosti a úplnosti dokumentů dle čl. XIV. odst. 9 až odst. 11 smlouvy o dílo uzavřené mezi Příkazcem a Zhotovitelem stavebních prací, 2.12. připravuje podklady a následně i žádost o vydání kolaudačního souhlasu a zastupuje Příkazce v kolaudačním řízení, bude-li stavebním úřadem vedeno. (dále jen „Záležitost“).
Code from the NIPEZ code list
71520000-9
Name from the NIPEZ code list
Stavební dozor
Code from the CPV code list
71520000-9
Name from the CPV code list
Stavební dohled
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Stavební dozor | 71520000-9 | Stavební dohled |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
26. 11. 2019 13:11 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
03. 12. 2018 15:17 | Došlo k uveřejnění dokumentu faktura - výkon profese TDS, 7.500,00 Kč. | |||
03. 12. 2018 15:14 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
19. 09. 2018 06:20 | Uveřejnění výsledku |