Detail

Basic Information


Contracting authority

Statutární město Přerov

Details of Published Information


Date of publication

10. 06. 2019 13:38

Publications

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text of the Explanation of the Procurement Documents


Show detail
Text of the Explanation of the Procurement Documents
Detail1.) Otázka č. 1: Kolik docházkových terminálů je předmětem zakázky? Odpověď č. 1: Příloha č. 1 – Požadavky na funkcionalitu, čl. I. Dodávka docházkového systému zahrnuje, písm. b) tedy 10 ks HW terminálů. 2.) Otázka č. 2: Jsou na fyzické docházkové terminály kladeny nějaké požadavky v oblastech: Odpověď č. 2: a. Rozlišení displeje, Odpověď a): Bez pevného určení, min. LCD panel s podsvitem, čitelný na přímém slunci. b. velikost displeje, Odpověď b): Aspoň 4 x 20 znaků c. počet důvodů, Odpověď c): Možnost zadat stiskem tlačítka, kombinací tlačítek, dotekem, případně kombinací doteků (pokud bude součástí terminálu dotekový panel) nejméně 12 důvodů (Příchod, Odchod, Přestávka, Služební cesta, Služební pochůzka, Dovolená, Nemoc, Lékař, Placený paragraf, Náhradní volno, Matka-dítě, Obecný zájem) včetně jejich logických kombinací (Př.: Odchod Lékař x Příchod Lékař, Odchod Přestávka x Příchod Přestávka, Odchod Služební pochůzka x Příchod Služební pochůzka apod.) d. funkce online dotazů (saldo, dovolená apod.) Odpověď d): ANO: aspoň momentální saldo e. režim online/offline, Odpověď e): ANO f. kapacita paměti pro offline záznamy, Odpověď f): Kapacita by měla být dostatečná pro záznam standardního počtu průchodů, aby pokryla nepřetržitý provoz 24 hod., tj. do max. 4 dnů (96 hodin) při průměrném počtu průchodů cca 700 za den, tak kapacita paměti pro offline záznamy musí splnit zápis cca. 1000 průchodů. g. pořizování fotografií při identifikaci osob, Odpověď g): Zadavatel toto nepožaduje. h. řízení přístupů, Odpověď h): Zadavatel toto nepožaduje. i. otevírání dveří/turniketů? Odpověď i): Zadavatel toto nepožaduje. 3.) Otázka č. 3: Dokument „Funkční požadavky na systém_posouzení splnění požadavků zadavatele.xlsx“, kapitola „I“, bod h) – pro kolik osob je školení požadováno? Odpověď č. 3: Určitě školení administrátorů, věcných správců i klíčových uživatelů, tj. max. 70 osob. Koncoví uživatelé musí být proškoleni prostřednictvím e-learningu, nebo alespoň elektronickou uživatelskou příručkou. 4.) Otázka č. 4: ad předchozí bod – školicí místnost a techniku zajistí objednatel? Odpověď č. 4: ANO, zajistíme školící místnost i běžnou prezentační techniku (plátno, data projektor, ozvučení). 5.) Otázka č. 5: V dokumentu „Funkční požadavky na systém_posouzení splnění požadavků zadavatele.xlsx“, kapitola „II“, je v bodu „Z“ požadavek „min.stejné funkce“. Fyzické docházkové terminály obsahují řadu funkcí, které není možné ve webovém terminálu realizovat (RFID čtečka, relé, digitální vstupy, dveřní kontakt, řízení připojených HW zařízení, atd.). Prosíme o upřesnění, které funkce jsou požadovány pro webový terminál? Odpověď č. 5: viz. odpověď č. 2) písmeno c) 6.) Otázka č. 6: dokument Funkční požadavky na systém_posouzení splnění požadavků zadavatele.xlsx“, kapitola „III“, bod b.) – zadavatel požaduje zahájení opravy do 48 hodin od nahlášení. Prosíme o upřesnění, jak postupovat v případě nahlášení závady v pátek, kdy interval 48 hodin vyprší v neděli? Oproti tomu bod c) umožňuje opravu provést do dvou pracovních dnů. Odpověď č. 6: V případě, že lhůta stanovená pro zahájení opravy, tj. 48 hodin od nahlášení závady vyprší v den pracovního klidu, podmínka bude splněna, jestliže bude oprava zahájena nejpozději následující pracovní den. 7.) Dotaz č. 7: Příloha č. 1 zadávací dokumentace - II. Systém splňující funkční požadavky y) – „V případě využití virtuálního docházkového terminálu tolerance příchodu (administrátorsky nastavitelná)“ - Jedná se o nastavení možnosti zadání příchodu do práce na virtuálním terminálu i pro zahájení pracovního výkonu mimo pracoviště (bez terminálu) zaměstnanci, případně v určeném / nastaveném časovém rozmezí? Odpověď č. 7: Požadavkem je míněno: Systém umožní zadat průchod uživateli kdykoli místo fyzického terminálu ve virtuálním terminálu na PC, pokud je uživatel v počítači přihlášen svými přihlašovacími údaji. Příchodu a odchodu bude (každému samostatně) možno nastavit kladnou nebo zápornou hodnotu v minutách, ta se uplatní jako korekce aktuálního času a uloží jako čas průchodu. Tj. například při příchodu 7:52 a nastavené korekci příchodu -5 min bude jako příchod zaznamenán čas 7:47. Analogicky, když bude korekce odchodu nastavena +5 minut, uživatel průchod zaznamená 14:45, zapsán bude čas odchodu 14:50." 8.) Dotaz č. 8: Součást technických požadavků na systém uvádí zadavatel mimo jiné následující: I. Informační systém musí být provozovatelný v prostředí: - provoz webových služeb nad webovým serverem IIS. Připouští zadavatel využití jiného aplikačního serveru, například Apache Tomcat, za předpokladu, že uchazeč v rámci dodávky zajistí licenci pro tento aplikační server? Odpověď č. 8: Zadavatel trvá na uvedených technických požadavcích na informační systém, tedy webové služby musí být postaveny nad webovým serverem IIS. Zadavatel nepřipouští využití jiného aplikačního serveru.

Published Documents


Show detail
DetailVysvětlení č. 4Vysvětlení zadávací dokumentace10. 06. 2019 13:38Dokument není zavirovaný