Servis kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů v roce 2020

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Servis kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů v roce 2020

NEN system number

N006/19/V00031459

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00031459

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Uzavřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

20. 11. 2019 14:49

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

15. 11. 2019 11:11

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Vladimír

Surname

Pešek

EMAIL

pesekv@senat.cz

Phone 1

+420 257072645

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Pozáruční servis faxů a kopírovacích strojů RICOH a skartovacích strojů v majetku zadavatele formou dílčích objednávek. Vítěz soutěže se zavazuje poskytnout záruku na provedené opravy v délce 3 měsíců a na dodané náhradní díly v délce 12 měsíců. Příjezd servisního technika je vyžadován nejdéle do 24 hodin (v pracovní dny) od nahlášení poruchy, dokončení opravy nejdéle 24 hodin od nahlášení poruchy (v pracovní dny). V případě nemožnosti dodržení termínu opravy se vítěz soutěže zaváže po dohodě s odběratelem poskytnout náhradní řešení (zápůjčka stroje). V mimořádných a odůvodněných situacích se vítěz soutěže zavazuje zkrátit dobu příjezdu servisního technika na minimum (cca 2 hodiny) - např. porucha při probíhající schůzi Senátu. Jediným hodnotícím kritériem bude výsledná předpokládaná cena plnění, která bude vypočtena dle vzorce C=D*40+HSS*120, kde - C je celková předpokládaná cena plnění (= vaše soutěžní nabídková cena - položka Celková cena s DPH), - D je paušální cena dopravy (jeden výjezd), - HSS je hodinová sazba servisu stroje (vše včetně DPH). Součástí poptávkového řízení je návrh kupní smlouvy v konečném znění (v příloze), kterou uzavře vítěz poptávkového řízení po vyhlášení výsledků (žlutě vyznačená pole je ve smlouvě nutno doplnit). V případě, pokud bude ve smlouvě změněna/upravena jiná část než žlutě vyznačená, je zadavatel oprávněn nabídku vyřadit z dalšího hodnocení. V příloze č. 1 smlouvy je uveden seznam strojů instalovaných v Kanceláři Senátu. Zadavatel požaduje doručení nabídky pouze prostřednictvím elektronického tržiště. Zadavatel si vyhrazuje právo poptávku zrušit bez udání důvodu. Veškeré náklady se zpracováním nabídky k této poptávce jdou k tíži uchazeče.

Code from the NIPEZ code list

50313100-3

Name from the NIPEZ code list

Opravy kopírovacích strojů

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

50313100-3

Name from the CPV code list

Opravy kopírovacích strojů

Text field for describing the place of performance

Valdštejnské náměstí 17/4, Praha 1, PSČ 128 00

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailServis kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů50313100-3Opravy kopírovacích strojůPopis položky je uveden v popisu předmětu zakázky a v návrhu smlouvy o zajištění servisu kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail13. 03. 2023 12:32Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail01. 04. 2022 15:56Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail01. 04. 2022 15:16Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail29. 03. 2021 15:34Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail15. 01. 2021 15:14Uveřejnění dodatku smlouvy
Detail11. 12. 2019 14:36Uveřejnění účastníků
Detail11. 12. 2019 14:35Uveřejnění výsledku
Detail11. 12. 2019 14:35Uveřejnění účastníků
Detail11. 12. 2019 14:34Uveřejnění výsledku
Detail20. 11. 2019 14:49Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele