Dodání nábytku pro kanceláře oddělení sociální péče
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dodání nábytku pro kanceláře oddělení sociální péče
Contracting authority
Statutární město Jablonec nad NisouNEN system number
N006/20/V00029288
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00029288
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Uzavřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
12. 01. 2021 08:33
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
09. 11. 2020 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Soňa
Surname
Černá
cerna@mestojablonec.cz
Phone 1
+420 483357122
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
• Předmětem zakázky je dodání nábytku do pěti kanceláří v budově Radnice statutárního města Jablonec nad Nisou dle přiloženého položkového rozpočtu. • Podkladem k podání cenové nabídka je v příloze zaslaný položkový rozpočet a půdorys jednotlivých kanceláří. • Předpokládaný termín dodání je od 10. 12. 2020 do 18. 12. 2020, přičemž zadavatel si vyhrazuje možnost bezplatného uskladnění a posunutí termínu montáže ze strany zadavatele do 10. 1. 2021. Uchazeč zadavateli předloží vyplněný rozpočet. Jakékoli zásahy uchazečů do zadavatelem předloženého rozpočtu jsou zcela nepřípustné! Celková nabídková cena bude uvedena v členění bez DPH a celková nabídková cena včetně DPH, přičemž nabídky budou posuzovány dle kritéria nejnižší nabídkové ceny vč. DPH. Nabídka se podává v elektronické podobě prostřednictvím Národního elektronického nástroje NEN nebo na email: cerna@mestojablonec.cz. Požadavky a podmínky pro podání elektronické nabídky prostřednictvím NEN jsou uvedeny na https://nen.nipez.cz v sekci Uživatelské příručky. Nabídky musí být doručeny do konce lhůty pro podání nabídek. Lhůta pro podání nabídek končí dne 9. 11. 2020 v 10:00. Zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče, případně výběrové řízení bez udání důvodu zrušit.
Code from the NIPEZ code list
39130000-2
Name from the NIPEZ code list
Kancelářský nábytek
Main place of performance
Liberecký kraj
Code from the CPV code list
39130000-2
Name from the CPV code list
Kancelářský nábytek
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
nábytek | 39130000-2 | Kancelářský nábytek |
Place of Performance
CZ051 | Liberecký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 02. 2022 21:10 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
12. 01. 2021 08:33 | Uveřejnění účastníků | |||
12. 01. 2021 08:33 | Uveřejnění výsledku |