Dodání nábytku pro kanceláře oddělení sociální péče

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodání nábytku pro kanceláře oddělení sociální péče

NEN system number

N006/20/V00029288

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P20V00029288

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Uzavřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

12. 01. 2021 08:33

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

09. 11. 2020 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Soňa

Surname

Černá

EMAIL

cerna@mestojablonec.cz

Phone 1

+420 483357122

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

• Předmětem zakázky je dodání nábytku do pěti kanceláří v budově Radnice statutárního města Jablonec nad Nisou dle přiloženého položkového rozpočtu. • Podkladem k podání cenové nabídka je v příloze zaslaný položkový rozpočet a půdorys jednotlivých kanceláří. • Předpokládaný termín dodání je od 10. 12. 2020 do 18. 12. 2020, přičemž zadavatel si vyhrazuje možnost bezplatného uskladnění a posunutí termínu montáže ze strany zadavatele do 10. 1. 2021. Uchazeč zadavateli předloží vyplněný rozpočet. Jakékoli zásahy uchazečů do zadavatelem předloženého rozpočtu jsou zcela nepřípustné! Celková nabídková cena bude uvedena v členění bez DPH a celková nabídková cena včetně DPH, přičemž nabídky budou posuzovány dle kritéria nejnižší nabídkové ceny vč. DPH. Nabídka se podává v elektronické podobě prostřednictvím Národního elektronického nástroje NEN nebo na email: cerna@mestojablonec.cz. Požadavky a podmínky pro podání elektronické nabídky prostřednictvím NEN jsou uvedeny na https://nen.nipez.cz v sekci Uživatelské příručky. Nabídky musí být doručeny do konce lhůty pro podání nabídek. Lhůta pro podání nabídek končí dne 9. 11. 2020 v 10:00. Zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče, případně výběrové řízení bez udání důvodu zrušit.

Code from the NIPEZ code list

39130000-2

Name from the NIPEZ code list

Kancelářský nábytek

Main place of performance

Liberecký kraj

Code from the CPV code list

39130000-2

Name from the CPV code list

Kancelářský nábytek

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
Detailnábytek39130000-2Kancelářský nábytek

Place of Performance


CZ051Liberecký kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail02. 02. 2022 21:10Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail12. 01. 2021 08:33Uveřejnění účastníků
Detail12. 01. 2021 08:33Uveřejnění výsledku