Objednávka tisku 16 druhů tiskopisů vč. rozvozu pro ÚP ČR - KrP pro hl. m. Prahu

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Objednávka tisku 16 druhů tiskopisů vč. rozvozu pro ÚP ČR - KrP pro hl. m. Prahu

Contracting authority

Úřad práce České republiky

NEN system number

N006/21/V00000873

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P21V00000873

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

14. 01. 2021 10:09

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

25. 01. 2021 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Olga

Surname

Borecká

EMAIL

olga.borecka@uradprace.cz

Phone 1

+420 950178895

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Výroba (tisk) a rozvoz 16 druhů tiskopisů (z toho 15 druhů tiskopisů s potiskem, 1 druh nepotištěný) pro jednotlivá pracoviště zaměstnanosti a NSD Úřadu práce ČR v Praze (celkem 13 dodacích míst) - dle specifikace v Příloze č. 2; detail tisku dle níže uvedených vzorů v příloze (viz soubory označené VZOR č. 1-12, 14-16): 1) Potvrzení zaměstnavatele o vyplacení odstupného pro účely poskytování podpory v nezaměstnanosti, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 900 ks – viz příloha označená VZOR č. 1 2) Potvrzení o výkonu činnosti podle § 25… (nekolidující zaměstnání), A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 5 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 2 3) Potvrzení zaměstnavatele pro účely posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti při ukončení pracovněprávního vztahu, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 6 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 3 4) Potvrzení zaměstnavatele pro účely posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti vydané při skončení služebního poměru, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 1 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 4 5) Záznamy ÚP o poskytování PvN a PpR, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 10 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 5 6) Kontaktní list - Záznam o jednání s uchazečem o zaměstnání - 1. strana, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 2 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 6 7) Kontaktní list - další strana (dostavil se - záznam z jednání - dostaví se), A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 4 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 7 8) Dotazník pro zpětné určení státu bydliště pro účely aplikace koordinačních nařízení EU, A4, 3 listy, papír 90g/m ofsetový, černobílý oboustranný tisk (1 ks dotazníku = 3 samostatné listy; tisk na 5 stran; 1. list: tisk 1/1, 2. list: tisk 1/1, 3. list: 1/0, tisk 150 ks každý motiv, tj. celkem 450 ks listů), celkem 150 ks – viz příloha označená VZOR č. 8 9) Podklad pro vstupní rozhovor, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 1 200 ks – viz příloha označená VZOR č. 9 10) Pomůcka pro vyhodnocení rozhovoru, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 250 ks – viz příloha označená VZOR č. 10 11) Potvrzení pro ÚP od lékaře A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 100 ks – viz příloha označená VZOR č. 11 12) Kartička „Průkaz uchazeče o zaměstnání“ rozměr průkazu 7x10cm, papír 250g/m2, bílý, čtvrtka, barevnost 1/1 černobílý oboustranný tisk, celkem 34 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 12 13) Bílý obal (karton) na spisy, rozměr 21 x 36 cm, papír 180 g/m2 (nejedná se o „formulář“ - pouze o čistý list, bez přehybu!), celkem 2 000 ks 14) Spisové obaly – Zam, formát A3 Bílý obal na spisy - formát A3 přeložený uprostřed: papír 180 g/m, jednostranný černobílý tisk na první stranu A4, tisk opticky posadit na střed strany (nejedná se o „formulář“ – list A3 bude po přeložení uvnitř čistý). Prosíme dodat nepřeložené! celkem 3 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 14 15) Kartička „Návštěvní lístek“ rozměr průkazu 7x10cm, papír 250g/m2, bílý, čtvrtka, barevnost 1/1 černobílý oboustranný tisk, celkem 2 100 ks – viz příloha označená VZOR č. 15 16) Spisové obaly – NSD, formát A3 Bílý obal na spisy - formát A3 přeložený uprostřed: papír 180 g/m, jednostranný černobílý tisk na první stranu A4, tisk opticky posadit na střed strany (nejedná se o „formulář“ – list A3 bude po přeložení uvnitř čistý). Prosíme dodat nepřeložené! celkem 27 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 16 U tiskopisů označených VZOR č. 1 – 12 a č. 14 – 16 je požadována korektura před tiskem. Tiskopisy pro jednotlivá pracoviště budou zabaleny do folie, balení a doprava na jednotlivá pracoviště po Praze jsou zahrnuty v celkové ceně. Dodavatel zajistí potvrzení o předání tiskopisů od kontaktní osoby uvedené v Příloze č. 2 výzvy (buď na DL přiloženém k dodávce, nebo na Příloze č. 2 dole, kolonka „Tiskopisy převzal(a):“). Detailní upřesnění k rozvozu tiskopisů na jednotlivá pracoviště (počty ks, adresy, kontaktní osoby) – viz Příloha č. 2 výzvy. Jedná se o kontaktní pracoviště ÚP ČR na 13 různých místech v hl. m. Praze. Rozvoz je možný pouze v úředních hodinách a vždy až po předchozí dohodě s kontaktní osobou na příslušném pracovišti. Aktuální Úřední hodiny ÚP ČR: Po+St 8:00-12:00 h, 13:00-17:00 h, Út+Čt pouze pro objednané klienty po dohodě s příslušným pracovníkem. Platba na fakturu po dodání tiskopisů. Podepsané dodací listy za jednotlivá pracoviště, popř. doloženou informaci o předání na Příloze č. 2 je nutno přiložit k faktuře. Tiskopisy je nutno dodat nejpozději do 10 dnů od obdržení objednávky. Objednávka dle ust. § 2079 a násl., popř. § 2586 a násl. zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění. Objednávku vytvoří sám zadavatel po vyhodnocení VZ. Dodavatel nacení jednotlivé tiskopisy do tabulky v Příloze č. 1 výzvy. Hodnocena bude celková cena za celou dodávku vč. DPH. Tato celková cena zahrnuje balné i dopravu na jednotlivá kontaktní pracoviště. Vyplněná Příloha č. 1 je nedílnou součástí nabídky. Bude vybrán dodavatel, který nabídne nejnižší celkovou cenu za celou dodávku vč. DPH. Při shodné výši nabídkové ceny bude vybrána nabídka s nižším pořadovým číslem. Max. cena zakázky vč. DPH a dopravy a balného je 99 825,- Kč vč. DPH (82 500,- Kč bez DPH). Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Kontaktní osoba pro případné dotazy k této zakázce je Ing. Olga Borecká, tel. č. 950 178 895.

Code from the NIPEZ code list

22820000-4

Name from the NIPEZ code list

Tiskopisy

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

22820000-4

Name from the CPV code list

Tiskopisy

Text field for describing the place of performance

13 pracovišť ÚP ČR v Praze - viz specifikace v Příloze č. 2

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailTiskopisy22820000-4Tiskopisy16 druhů tiskopisů (z toho 15 druhů tiskopisů s potiskem, 1 druh nepotištěný) vč. rozvozu na 13 dodacích míst - dle specifikace v Příloze č. 2; detail tisku dle níže uvedených vzorů v příloze (viz soubory označené VZOR č. 1-12, 14-16)

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail12. 02. 2021 09:17Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail01. 02. 2021 09:50Uveřejnění účastníků
Detail01. 02. 2021 09:50Uveřejnění výsledku
Detail25. 01. 2021 15:31Došlo k uveřejnění dokumentu Záznam o výběru dodavatele AMH.pdf.
Detail14. 01. 2021 10:09Uveřejnění zadávacích podmínek