Přehled smluv a objednávek uzavřených v nouzovém stavu dle § 29 písm. c) ZZVZ v hodnotě nad 200 000 Kč bez DPH jednotlivě, evidovaných a uveřejněných na profilu zadavatele dle vnitřní normy - směrnice SM/24

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Přehled smluv a objednávek uzavřených v nouzovém stavu dle § 29 písm. c) ZZVZ v hodnotě nad 200 000 Kč bez DPH jednotlivě, evidovaných a uveřejněných na profilu zadavatele dle vnitřní normy - směrnice SM/24

Contracting authority

Zlínský kraj

NEN system number

N006/21/V00014930

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P21V00014930

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Přímé zadání

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka zadaná na základě výjimky

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

24. 06. 2021 09:03

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr. Ing.

Name

Simona

Surname

Hořáková

EMAIL

simona.horakova@kr-zlinsky.cz

Phone 1

+420 577043890

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

V případě vyhlášení nouzového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb., krizový zákon, je nutné řešit některé situace, které si vyžadují operativnost a rychlost rozhodování. Dle krizového zákona plní úkoly v přenesené působnosti hejtman nebo krajský úřad. Vláda ČR vyhlásila pro území České republiky z důvodu ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru /označovaný jako SARS CoV-2/ nouzový stav. Zejména za účelem ochrany zdraví a bezpečnosti obyvatel Zlínského kraje a s tím související potřebě pořízení či poskytnutí nezbytných dodávek (zboží) či služeb v časové tísni, svěřuje Rada Zlínského kraje podle § 59 odst. 4 věta druhá zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, oprávnění rozhodovat o zadávání nebo plnění veřejných zakázek v rámci zvláštních bezpečnostních opatření realizovaných v souvislosti s tímto nouzovým stavem hejtmanovi Zlínského kraje. Při rozhodování o zadávání nebo plnění veřejných zakázek je zadavatel oprávněn využít i obecnou výjimku dle § 29 písm. c) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek: „Zadavatel není povinen zadat veřejnou zakázku v zadávacím řízení, jde-li o zadávání nebo plnění veřejné zakázky v rámci zvláštních bezpečnostních opatření stanovenými jinými právními předpisy a současně nelze učinit takové opatření, které by provedení zadávacího řízení umožňovalo.“ Výjimku je tak možné užít pro dodávky, služby, stavební práce, jejichž pořízení či poskytnutí je nezbytné v rámci plnění zvláštních bezpečnostních opatření v nouzovém stavu, přičemž není možné (naléhavost, časová tíseň apod.) učinit jiné opatření, které by umožnilo provést zadávací řízení v mezích a dle pravidel zákona. Přehled smluv a objednávek uzavřených v nouzovém stavu dle § 29 písm. c) ZZVZ v hodnotě nad 200 000 Kč bez DPH včetně odkazů na uveřejnění v registru smluv je uveden v přiložené tabulce.

Code from the NIPEZ code list

33140000-3

Name from the NIPEZ code list

Zdravotnický spotřební materiál

Main place of performance

Zlínský kraj

Code from the CPV code list

33140000-3

Name from the CPV code list

Zdravotnický spotřební materiál

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailZdravotnický spotřební materiál33140000-3Zdravotnický spotřební materiál

Place of Performance


CZ072Zlínský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail24. 06. 2021 09:07Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail24. 06. 2021 09:07Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail24. 06. 2021 09:07Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail24. 06. 2021 09:03Uveřejnění výsledku