Příprava, organizace a zajištění MÁJOVÉ KONFERENCE 2025

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Příprava, organizace a zajištění MÁJOVÉ KONFERENCE 2025

NEN system number

N006/24/V00029801

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00029801

Public contract regime

Below-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zjednodušené podlimitní řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

zjednodušené podlimitní řízení

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

1 300 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

24. 09. 2024 11:26

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

11. 10. 2024 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Kateřina

Surname

Stefanaki

EMAIL

katerina.stefanaki@uohs.cz

Phone 1

+420 542167834

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí kompletních služeb a servisu spojených s přípravou a organizací Májové konference (dále jen „konference“), která se uskuteční v květnu 2025 v konferenčních prostorech v Brně, a s ní souvisejícího společenského večera v prostorech Křížové chodby Nové radnice v Brně (dále jen „Galavečer“). Předmětem veřejné zakázky je zejména: a) zajištění elektronické registrace účastníků konference (předpokládaný počet – 190 osob), výběr účastnického konferenčního poplatku; b) zajištění konferenčních prostor, včetně cateringových služeb; c) ubytovací služby pro vybrané přednášející (předpokládaný počet – 15 přednášejících v 15 samostatných pokojích); d) zprostředkování ubytovacích služeb pro účastníky konference – samoplátce (předpokládaný počet – 50 dvoulůžkových pokojů); e) zajištění parkování pro vybrané přednášející a hosty (předpokládaný počet – min 15 bezplatných parkovacích míst); f) organizace konference, zajištění konferenčních materiálů; g) příprava a zajištění prostoru pro konání Galavečera; h) cateringové služby pro Galavečer; i) pořízení fotodokumentace. Zadavatel si vyhrazuje možnost na uplatnění vyhrazené změny závazku dle § 100 odst. 3 zákona č. 134/2016 Sb. na poskytnutí nových služeb spočívajících v opakování obdobných služeb jako v této veřejné zakázce. Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky, včetně vyhrazené změny závazku, jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou specifikovány ve Výzvě k podání nabídek ze dne 24. 9. 2024 a jejich přílohách.

Code from the NIPEZ code list

79952000-2

Name from the NIPEZ code list

Organizování akcí

Main place of performance

Jihomoravský kraj

Code from the CPV code list

79952000-2

Name from the CPV code list

Organizování akcí

SUBJECT-MATTER NAME

Zpracování textů

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ064Jihomoravský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail21. 11. 2024 11:35Uveřejnění písemné zprávy
Detail21. 11. 2024 09:17Uveřejnění účastníků
Detail21. 11. 2024 09:17Uveřejnění výsledku
Detail24. 09. 2024 11:26Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


22. 11. 2024 10:1022. 11. 2024 10:10F2024-058718Oznámení o výsledku zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka