Poskytování služeb uživatelské podpory vybraných agendových informačních systémů resortu Ministerstva životního prostředí

Základní informace


Název zadávacího postupu

Poskytování služeb uživatelské podpory vybraných agendových informačních systémů resortu Ministerstva životního prostředí

Systémové číslo NEN

N006/23/V00006301

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2023-009893

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00006301

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum zrušení ZP

30. 05. 2023 00:00

Datum uveřejnění ZP na profil

10. 03. 2023 07:37

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

26. 04. 2023 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Michael

Příjmení

Šulc

E-mail

michael.sulc@cenia.cz

Telefon 1

+420 777316387

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb telefonické podpory formou pasivního callcentra a služeb písemné podpory formou tiketovacího nástroje pro zodpovídání uživatelských dotazů. Jedná se o technické zajištění formou služby i personální zabezpečení pro poskytování 1. úrovně podpory. Předmětem plnění veřejné zakázky (v souladu s kompletními přílohami ZD) je: A. Úvodní implementace služeb telefonické a písemné podpory B. Technické zabezpečení řešení telefonické podpory formou služby C. Technické zabezpečení řešení písemné podpory formou služby D. Personální obsazení služeb telefonické a písemné podpory na první úrovni podpory v rozsahu max. 12 přihlášených operátorů E. Kontrolní přístup do prostředí poskytovaných služeb pro Zadavatele F. Manažerské reporty a vyhodnocení provozu poskytovaných služeb G. Úpravy služeb v maximálním rozsahu 20 MD. Podmínky plnění a rozsah poskytovaných služeb jsou definovány v jednotlivých přílohách ZD.

Kód z číselníku NIPEZ

79512000-6

Název z číselníku NIPEZ

Call centra

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

79512000-6

Název z číselníku CPV

Call centra

Název předmětu

Call centra

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail19. 06. 2023 10:18Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail12. 06. 2023 12:44Uveřejnění písemné zprávy
Detail04. 04. 2023 16:57Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail30. 03. 2023 12:59Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail24. 03. 2023 11:51Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail24. 03. 2023 11:47Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail22. 03. 2023 13:22Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail10. 03. 2023 07:37Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


13. 06. 2023 00:0015. 06. 2023 00:00F2023-025205Oznámení o výsledku zadávacího řízení
07. 03. 2023 00:0010. 03. 2023 00:00F2023-009893Oznámení o zahájení zadávacího řízení