Zajištění servisní a materiální podpory multifunkčních tiskových zařízení ČPZP

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění servisní a materiální podpory multifunkčních tiskových zařízení ČPZP

Systémové číslo NEN

N006/25/V00018168

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2025-029642

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00018168

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

02. 06. 2025 09:15

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

03. 07. 2025 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Patricie

Příjmení

Zemánková

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající v pronájmu 47 kusů multifunkčních tiskových zařízení a servisní a materiálové podpoře na zajištění provozuschopnosti a dobrého technického stavu jak těchto pronajatých multifunkčních tiskových zařízení, tak také 12 kusů multifunkčních tiskových zařízení ve vlastnictví zadavatele (dále společně také jen „zařízení“), pravidelné údržby všech zařízení a zajištění dodávek spotřebního materiálu pro tato zařízení, s výjimkou dodávek kancelářského papíru. Seznam multifunkčních tiskových zařízení (včetně jejich umístění, stáří, počtu dosud vytištěných stran a počtu kopií/výtisků za rok 2024 a k 1. 5. 2025), která v době zahájení této veřejné zakázky zadavatel vlastní, je uveden v příloze č. 5 zadávací dokumentace. Minimální konfigurace pronajatých multifunkčních tiskových zařízení požadovaná zadavatelem je uvedena v příloze č. 5 zadávací dokumentace, včetně jejich umístění a počtu vytištěných stran a počtu kopií/výtisků za rok 2024 a k 1. 5. 2025, které byly v místech plnění provedeny na zařízeních zadavateli dosud pronajatých. Pronajatá zařízení musí být plně kompatibilní se systémem YSoft SafeQ 6, který je provozován v infrastruktuře zadavatele. Součástí předmětu plnění je také integrace, konfigurace a zajištění funkčnosti všech zařízení v rámci tohoto systému. Součástí této veřejné zakázky je také možnost dodání náhradního multifunkčního tiskového zařízení formou pronájmu v případě neopravitelnosti stávajícího zařízení (vztahuje se jak k pronajatým multifunkčním tiskovým zařízením, tak také ke všem 12 kusům multifunkčních tiskových zařízení, která jsou ve vlastnictví zadavatele), a to pro celou zbývající dobu plnění veřejné zakázky. Požadovaný rozsah poskytovaných služeb je podrobněji uveden v příloze č. 5 zadávací dokumentace, přičemž všechny tam uvedené parametry a specifikace zařízení, které zadavatel požaduje pronajmout, jsou považovány za minimální a účastník zadávacího řízení může nabídnout zadavateli v rámci své nabídky parametry lepší. Současné roční vytížení multifunkčních tiskových zařízení je cca 700 000 stran černobílých A4 a přibližně 750 000 stran barevných A4. Všechna multifunkční tisková zařízení, která budou zadavateli vybraným dodavatelem pronajata, musí splňovat veškeré legislativní a technické požadavky na jejich provoz, zejména musí splňovat příslušné technické normy ČSN a EN a musí na ně být vystaveno prohlášení o shodě dle příslušných právních předpisů.

Kód z číselníku NIPEZ

50313200-4

Název z číselníku NIPEZ

Údržba kopírovacích strojů

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

50313200-4

Název z číselníku CPV

Údržba kopírovacích strojů

Název předmětu

Údržba kopírovacích strojů

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailOpravy kopírovacích strojů50313100-3Opravy kopírovacích strojů
DetailTiskárny a kresliče30232100-5Tiskárny a kresliče

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail02. 06. 2025 09:15Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


30. 05. 2025 07:1502. 06. 2025 02:07F2025-029642Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka