Tvorba audiovizuální prezentace a zajištění expozice na výstavě EXPO 2020/1 v Dubaji

Základní informace


Název zadávacího postupu

Tvorba audiovizuální prezentace a zajištění expozice na výstavě EXPO 2020/1 v Dubaji

Systémové číslo NEN

N006/21/V00014521

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00014521

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 980 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

07. 06. 2021 09:06

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

01. 07. 2021 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Lenka

Příjmení

Sokoltová

E-mail

lenka.sokoltova@czechtrade.cz

Telefon 1

+420 224907564

Předmět


Popis předmětu

Vytvoření audiovizuální prezentace na míru a realizace společné rotační expozice CzechTrade a MPO s názvem „City For The Future“ na výstavě EXPO 2020/1 v Dubaji, Spojené arabské emiráty ve dnech 15. – 29. 1. 2022. Audiovizuální prezentace bude zpracována metodou 2D a 3D animace a pojata jako prohlídka vize města budoucnosti představující vybrané inovativní české technologie a řešení. Celkem půjde o cca 35 – 40 firem vybraných zadavatelem, s průměrným časovým fondem cca 10 sekund na každou firmu (týká se pouze dynamické části videa, v rámci níž bude aktivně probíhat děj). Fyzická expozice bude realizována v pavilonu ČR na EXPO Dubaj (více informací na www.czexpo.com) v samostatné místnosti na ploše 100 m2. Uspořádání a vybavení místnosti bude uzpůsobeno pro optimální technický provoz a dotvoření atmosféry audiovizuální prezentace tvořící středobod expozice. Specifikace předmětu zakázky: Cílem prezentace je vytvořit imerzivní zážitek, který vtáhne návštěvníka do prostředí města budoucnost pomocí audiovizuální prezentace zasazené do tematicky zařízené místnosti. Zadavatel od účastníka požaduje plnění sestávající z těcho dílčích částí: A) Audiovizuální prezentace  Téma: vize města budoucnosti (např. za 10, 20 let) využívajícího a vzájemně propojujícího technologie a řešení českých firem.  Styl: futuristický, vizuálně jednoduchý až schematický (např. světlé barevné linky na tmavém pozadí), město jako kulisa pro centrální děj, hlavní důraz na jednotlivá prezentovaná řešení a jejich výstižné vysvětlení.  Základ pro scénář: jednoduchá příběhová linka s dvěma větvemi. o První větev: ústřední postava se ráno probouzí ve své chytré domácnosti a absolvuje cestu do práce/na schůzku. V rámci toho se setkává s městskou infrastrukturou, MHD a chytrými budovami. Odbočkou směrem k druhé větvi je provedení online nákupu (potravin) přes telefon. o Druhá větev: objednané potraviny jsou sklizeny z chytré farmy, zabaleny / zpracovány, distribuovány k prodejci, zkompletovány do nákupu a nakonec doručeny ústřední postavě. Po opětovném propojení větví může příběh uzavřít odlehčené zakončení, např. náznak volnočasové aktivity. Koncept pracuje s myšlenkou cesty a procesu, do nichž postupně a přirozeně vstupují česká řešení. Cílem není vysvětlovat do hloubky jednotlivá řešení, ale představit pouze jejich princip, tj. bez konkrétních technických detailů, a ukázat vzájemnou provázanost. Při představování jednotlivých firem je hlavní prioritou přirozené splynutí s dějem a smysluplné zakomponování do celku. Zvýraznění konkrétních řešení je pak možné např. pomocí krátkých fokusů, kdy se video zpomalí či zastaví a vynoří se označení firmy s claimem, Kde to bude vhodné, je možné prezentovat i více příbuzných či komplementárních řešení v rámci jedné scény (např. vybavení chytré kanceláře od různých výrobců).  Pokrytá témata (jen orientační výčet): 1) chytré budovy (kancelář, domácnost), 2) mobilita (dopravní prostředky), 3) chytrá městská infrastruktura a IT systémy, 4) energetika (zelené energie, chytrá distribuční síť, bateriová úložiště), 5) ekologie (zelené budovy, vodohospodářství), 6) služby a logistika, 7) chytré zemědělství (moderní metody farmaření, potraviny budoucnosti).  Zpracování videa: 2D a 3D animace (prostředí plně na míru) s včleněním firemních log a jednoduchých textových popisů. Snímek nebude obsahovat reálné kamerové záběry.  Audio doprovod: autorská hudba pro podkres a hlasový komentář v anglickém jazyce (včetně možnosti přidání titulků). Obsah komentáře: provedení dějem a popis jednotlivých prezentovaných řešení na bázi krátkých, vysvětlujících claimů.  Rozsah videa: prezentace cca 35 – 40 firem s průměrným časovým fondem cca 10 (až 15) sekund na firmu v rámci dynamického obsahu (tj. děj s aktivním představováním českých řešení). Zadavatel nad rámec tohoto rozsahu připouští zařazení statických pasáží (jakýchsi zastávek), které zpomalí tempo a umožní více zviditelnit firmy a jejich značky. Dále zadavatel požaduje vytvoření nenáročné scény, která bude vytvářet a vyplňovat několikaminutový interval mezi jednotlivými přehráními videa. Tato výplňová scéna musí umožňovat aktivní práci s logy hlavních partnerů (cca do 10 organizací) a obsahovat odpočet.  Preferovaný formát: 16:9 Full HD, výstup minimálně v .mov H264 a .mp4. Účastník může navrhnout i jinou variantu formátu, ale musí v nabídce (zejména v části plán zajištění realizace) svůj návrh řádně zdůvodnit a uvést jeho výhody pro zadavatele. Součástí plnění dle bodu A) je:  kompletní tvorba videa a audia a jejich zpracování v jednotný celek v souladu s výše uvedenými parametry;  podrobné rozpracování scénáře se začleněním všech účastníků prezentace a jejich řešení, která vyberou zástupci MPO a zadavatele, a to včetně nezbytné komunikace s jednotlivými firmami během procesu tvorby;  koncepční návrh a vizuální ztvárnění města budoucnosti, v jehož kulisách se prezentace bude odehrávat;  vytvoření základní vizuální identity projektu v souladu se stylem videa a se zapracováním národních log City For The Future a Czech Republic: The Country For The Future, dodání vhodný grafických podkladů pro webovou prezentaci, tiskové výstupy, tvorbu pozvánek, apod.;  možnost prodloužení videa nad rámec základního rozsahu požadovaného zadavatelem. Na základě individuální domluvy s vybranými vystavovateli (spíše ojedinělé případy) se zadavatel dohodne s vítězným účastníkem na vytvoření rozšiřující video pasáže (např. 10 sekund navíc pro podrobnější prezentaci vybrané technologie nebo přidání druhého řešení). Rozšíření bude zpracováno na náklady vystavovatele a s přímou platbou za plnění mezi vystavovatelem a vítězným účastníkem. Realizaci bude předcházet společná konzultace a odsouhlasení všemi třemi stranami. Rozšiřující pasáž musí stylem i kvalitou odpovídat základnímu dílu a musí respektovat jeho dějovou linku. V rámci položkového rozpočtu nabídky zadavatel požaduje uvedení orientační ceny za tuto službu, z níž se účastník zavazuje vyjít v případě budoucích cenových nabídek pro firmy. Tvorba veškerého dodatečného obsahu podléhá předchozímu schválení zadavatelem a to zejména z pohledu napojení rozšíření na základní dějovou linku, výběru prezentovaných řešení (technologií) včetně formy a kontextu jejich zobrazení, použití brandingu a claimů a také časového rozsahu. Zadavatel požaduje, aby účastník uvedl ve své nabídce jako součást „plánu zajištění realizace“ orientační cenu v Kč bez DPH za rozšíření snímku nad rámec zadání o 10 sekund, která bude východiskem pro případné cenové nabídky pro vystavovatele.  poskytnutí neomezené autorské licence zadavateli pro budoucí nakládání s vytvořenými díly včetně možnosti jednostranného sdílení těchto práv se třetími stranami (partnerské státní instituce, vystavovatelé, apod.). Zadavatel zdůrazňuje, že v rámci plnění klade primární důraz na část A) a vysokou kvalitu jejího zpracování. Audiovizuální prezentace bude sloužit jako oficiální vizitka České republiky nejen na EXPO, ale i při dalších příležitostech po celém světě. Současně se jedná o jeden ze základních stavebních kamenů nového konceptu City For The Future prezentujícího inovativní české technologie a nápady. Nabídka účastníka by měla toto nastavení priorit reflektovat, a to mj. i adekvátní strukturací nabídkové ceny. Zadavatel dále preferuje, aby audiovizuální prezentace byla navržena s ohledem na možné budoucí požadavky na úpravy a umožňovala řešit je flexibilně. Jedná se zejména o možnost vkládání celých nových scén, odstraňování firemních prezentací (log a nápisů) z existujících scén nebo naopak jejich přidávání k již vyobrazeným objektům. Maximální částka alokovaná v nabídce do části A) činí 1 400 000 Kč bez DPH. B) Vybavení expozice  Technické vybavení pro zajištění projekce: projektor/y, plátno, výpočetní technika, audiotechnika, kabely, příslušenství, aj. – účastník navrhne vhodnou skladbu a aranžmá, přičemž vezme v úvahu technické nároky audiovizuální prezentace a dispozice prezentační místnosti (uvedeny v příloze č. 6). Zadavatel preferuje využití ALR plátna pro zredukování efektu okolního světla. Zadavatel rovněž preferuje projekci na plochu s uhlopříčkou alespoň 200 palců.  Sezení: sedací pytle či jiné ležérní sezení v počtu 15 – 25 ks. Účastník navrhne umístění sezení do prostoru tak, aby umožňovalo pohodlné sledování projekce a současně nebránilo v pohybu návštěvníků po místnosti.  Dekorativní prvky a doplňky včetně osvětlení podle návrhu účastníka pro sladění atmosféry místnosti s futuristickým stylem videa. Zadavatel doporučuje zakomponování neonových světelných pásků a dále 3D holografických větráků v počtu alespoň 3 ks.  Panely pro podrobnější prezentaci vystavovatelů: grafické plochy pro umístění profilů všech firem (cca 35 – 40) v jednotném formátu. Obsah profilu: název firmy, logo, stručný textový popis, ilustrační grafika nebo firemní obrázky. Detailní provedení včetně doplňujících dekoračních nebo interaktivních prvků navrhne účastník. Zadavatel požaduje, aby účastník zakomponoval do svého návrhu i jeden interaktivní panel SMART-I-WALL v provedení pro zavěšení na stěnu (https://www.interaktivnisteny.cz/dotykovy-obraz-smart-i-wall/) nebo na stojanu (https://www.interaktivnisteny.cz/interaktivni-panel-smart-i-wall/). Panel i jeho přepravu na místo prezentace zajistí zadavatel ve spolupráci s příslušným vystavovatelem.  Účastník ve svém návrhu vyjde z rámcové architektonické studie (příloha č. 6) obsahující technické parametry místnosti vymezené pro expozici, vyznačení tzv. stálých exponátů (obrazy malířky Adély Olivy, exponát Fenix Energy, dekorativní kapiláry na stropě a sekundární projekční plocha) i ilustrační prostorové řešení projekce a doprovodných prvků. Zadavatel upozorňuje, že architektonická studie slouží pouze jako orientační podklad. V případě nesouladu dílčích detailů mají přednost pokyny obsažené v této výzvě. Součástí plnění dle bodu B) je:  kompletní obstarání výše uvedeného vybavení expozice od lokálních dodavatelů v SAE a jeho nachystání pro přepravu. Lokální přepravu (uvnitř SAE) a manipulaci v rámci areálu EXPO zajistí na své náklady zadavatel ve spolupráci s výhradním logistickým operátorem výstavy, tj. není součástí nabídky účastníka v rámci této zakázky. Montáž a instalaci do expozice v průběhu 14. 1. a/nebo 15. 1. 2022 a demontáž v průběhu 29. 1. a/nebo 30. 1. 2022 zajistí na své náklady zadavatel ve spolupráci s technickým týmem českého pavilonu. Vítězný účastník poskytne svou odbornou asistenci a dohled.  naplánování a zajištění rozvodu elektřiny ke všem elektrickým prvkům ve spolupráci s technickým týmem českého pavilonu. Náklady na práci technického týmu českého pavilonu pokryje zadavatel, vítězný účastník poskytne svou odbornou asistenci a dohled.  vytvoření audiovizuálního obsahu pro 3D holografické větráky, pakliže budou součástí nabídky účastníka. Jedná se např. o loga, časový odpočet projekce, animované piktogramy, apod. a jejich časovou synchronizaci s hlavní audiovizuální projekcí. Pokud účastník navrhne jiné dekorativní prvky, dodá je rovněž i včetně tvorby prezentačního obsahu a případně dalších nezbytných doplňkových služeb;  vytvoření jednotných profilů firem pro prezentaci na panelech, tj. zejména grafické a pro interaktivní stěnu také technické zpracování. Podklady včetně nezbytných překladů textů zajistí vystavovatelé a/nebo zadavatel;  zajištění nezbytného technického servisu po celou dobu trvání výstavy, tj. od 15. do 29. 1. 2022. Zadavatel výslovně připouští možnost servisu na dálku ve spolupráci s technickým týmem českého pavilonu. Odpovědnost za zajištění bezproblémového provozu nadále nese vítězný účastník, proto zadavatel doporučuje zvolit technicky nenáročné řešení.  pojištění odpovědnosti realizátora a (dle potřeby) pojištění instalovaného vybavení. Zadavatel požaduje, aby veškeré projekční vybavení (bod „Technické vybavení pro zajištění projekce“) bylo po skončení prezentace ponecháno po dobu jeho životnosti k dispozici zadavateli k využití pro další aktivity City For The Future, Na ostatní vybavení se tento požadavek nevztahuje a nedohodne-li se zadavatel s vítězným účastníkem jinak, vítězný účastník zodpovídá za další nakládání s tímto vybavením od momentu demontáže z expozice. Za interaktivní panel SMART-I-WALL a další podobné vybavení zodpovídají přímo jednotliví vystavovatelé. Maximální částka alokovaná v nabídce do části B) činí 450 000 Kč bez DPH. C) Koordinační činnost  Vyčlenění projektového manažera se znalostí anglického jazyka alespoň na úrovni B2 a zkušenostmi s organizací audiovizuálních prezentací a/nebo výstav pro průběžnou koordinaci projektu. Zadavatel připouští, aby tuto činnost vykonávaly za vítězného účastníka i dvě různé osoby najednou, každá se zodpovědností za určitou oblast (např. tvorba audiovizuální prezentace vs. technická realizace expozice). Součástí plnění dle bodu C) je:  zajištění osobní přítomnosti projektového manažera na místě minimálně během montáže (14. 1. a/nebo 15. 1. 2022). V případě výskytu objektivní překážky (např. cestovní restrikce v důsledku pandemie Covid) nebo jednoznačného prokázání schopnosti zabezpečit celou realizaci na dálku je po konzultaci se zadavatelem možné delegovat tento úkol na lokálního subdodavatele;  průběžná komunikace se zadavatelem, Kanceláří generálního komisaře a vystavovateli v otázkách souvisejících s realizací prezentace;  koordinace subdodavatelů a vzájemné sladění dílčích částí plnění dle bodů A), B) a C). Maximální částka alokovaná v nabídce do části C) činí 130 000 Kč bez DPH. Maximální a nepřekročitelná hodnota zakázky je 1 980 000 Kč bez DPH. Pokud nabídková cena účastníka v rámci jím podané nabídky překročí zadavatelem stanovenou maximální hodnotu, bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení. Pokud nabídka účastníka bude obsahovat nabídkovou cenu pod částku 1 500 000 Kč bez DPH, bude zadavatel konstatovat, že nabídka obsahuje znaky mimořádně nízké nabídkové ceny. V tomto případě bude účastník písemně vyzván k podrobnému zdůvodnění své nabídkové ceny, rozpadu cenové nabídky a doplnění případných dalších údajů. Zadavatel bude v tomto případě postupovat analogicky se zákonem, tj. následně písemné vysvětlení posoudí a případně bude přijato či bude účastník zadávacího řízení vyloučen s odůvodněním.

Kód z číselníku NIPEZ

79950000-8

Název z číselníku NIPEZ

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Hlavní místo plnění

Zahraničí

Kód z číselníku CPV

79950000-8

Název z číselníku CPV

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Textové pole pro popis místa plnění

Dubai, SAE

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailOrganizace výstav, veletrhů a kongresů79950000-8Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Místo plnění


ZAHRANICIZahraničí

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail29. 04. 2022 15:14Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail29. 04. 2022 15:13Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail23. 07. 2021 14:54Uveřejnění účastníků
Detail23. 07. 2021 14:53Uveřejnění výsledku
Detail07. 06. 2021 09:06Uveřejnění zadávacích podmínek