Nákup veterinárních doplňků pro služební dravce pro odloučené pracoviště Praha u VVetÚ Hlučín.

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup veterinárních doplňků pro služební dravce pro odloučené pracoviště Praha u VVetÚ Hlučín.

Systémové číslo NEN

N006/23/V00007106

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00007106

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Uzavřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

uzavřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

20. 03. 2023 12:56

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

24. 03. 2023 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Martina

Příjmení

Thielová

E-mail

thielovam@army.cz

Telefon 1

+420 973487323

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup veterinárních doplňků pro služební dravce pro odloučené pracoviště Praha u VVetÚ Hlučín z důvodu zajištění optimálního metabolismu služebních dravců. Požadujeme délku exspirace minimálně 18 měsíců od dodání produktů. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.

Kód z číselníku NIPEZ

33616000-1

Název z číselníku NIPEZ

Vitaminy

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

33616000-1

Název z číselníku CPV

Vitaminy

Název předmětu

Vitaminy

Textové pole pro popis místa plnění

Nákladové středisko 6848/09 Praha, Kasárna 17. listopadu, Pilotů 217/12, 161 00 Praha.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailVitaminy33616000-1Vitaminy

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail01. 12. 2024 12:54Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail09. 05. 2023 13:08Uveřejnění výsledku
Detail04. 04. 2023 10:05Uveřejnění výsledku
Detail20. 03. 2023 12:56Uveřejnění zadávacích podmínek