Nákup veterinárních doplňků pro služební dravce pro odloučené pracoviště Praha u VVetÚ Hlučín.
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup veterinárních doplňků pro služební dravce pro odloučené pracoviště Praha u VVetÚ Hlučín.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/23/V00007106
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00007106
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Uzavřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
uzavřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
20. 03. 2023 12:56
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
24. 03. 2023 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Martina
Příjmení
Thielová
thielovam@army.cz
Telefon 1
+420 973487323
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup veterinárních doplňků pro služební dravce pro odloučené pracoviště Praha u VVetÚ Hlučín z důvodu zajištění optimálního metabolismu služebních dravců. Požadujeme délku exspirace minimálně 18 měsíců od dodání produktů. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.
Kód z číselníku NIPEZ
33616000-1
Název z číselníku NIPEZ
Vitaminy
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
33616000-1
Název z číselníku CPV
Vitaminy
Název předmětu
Vitaminy
Textové pole pro popis místa plnění
Nákladové středisko 6848/09 Praha, Kasárna 17. listopadu, Pilotů 217/12, 161 00 Praha.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Vitaminy | 33616000-1 | Vitaminy |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
01. 12. 2024 12:54 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
09. 05. 2023 13:08 | Uveřejnění výsledku | |||
04. 04. 2023 10:05 | Uveřejnění výsledku | |||
20. 03. 2023 12:56 | Uveřejnění zadávacích podmínek |