RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu – diagnostické testy a činidla k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.7.2023 do 30.6.2024.
Základní informace
Název zadávacího postupu
RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu – diagnostické testy a činidla k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.7.2023 do 30.6.2024.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/23/V00012573
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00012573
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
09. 05. 2023 08:49
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
19. 05. 2023 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Martina
Příjmení
Thielová
thielovam@army.cz
Telefon 1
+420 973487323
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostického spotřebního materiálu – diagnostické testy a činidla k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.7.2023 do 30.6.2024. Diagnostické sety a činidla jsou nezbytnou součástí akreditovaných metod, které jsou používány pro bližší určení druhu bakterií a konfirmaci v klinické mikrobiologii i mikrobiologii potravin. Tyto testy jsou založeny na určení co nejpřesnějšího druhu bakterií pomocí biochemických vlastností a umožňují určit více parametrů najednou, což podstatně zkracuje dobu vyšetření. Požadované činidla jsou nezbytnou součástí pro provedení diagnostických testů. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele – vystavených dílčích objednávek na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od 1.7.2023 do 30.6.2024 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu - viz. příloha číslo 2. V návaznosti na osvědčení o akreditaci č. 282/2021 vyžadujeme konkrétní diagnostické testy a činidla (viz. Příloha č.2 – Cenová nabídka) od konkrétního dodavatele, a to společnosti O.K.SERVIS BioPro, s.r.o.. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 70 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz diagnostického spotřebního materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín byl prováděn režii vítězného účastníka, a to buď distribuční společnosti anebo poštou. 2. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET. 3. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s diagnostickými látkami podle platných norem – viz. návrh RD. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023 v jazyku českém. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.
Kód z číselníku NIPEZ
33124130-5
Název z číselníku NIPEZ
Diagnostické doplňky
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
33124130-5
Název z číselníku CPV
Diagnostické doplňky
Název předmětu
Diagnostické doplňky
Textové pole pro popis místa plnění
Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Diagnostické doplňky | 33124130-5 | Diagnostické doplňky |
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
01. 12. 2024 14:07 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
06. 06. 2023 11:18 | Uveřejnění účastníků | |||
06. 06. 2023 11:16 | Uveřejnění výsledku | |||
01. 06. 2023 13:41 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
09. 05. 2023 08:49 | Uveřejnění zadávacích podmínek |