Nákup mobilního ozvučovacího systému s příslušenstvím
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup mobilního ozvučovacího systému s příslušenstvím
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00032150
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00032150
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
09. 10. 2024 10:27
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
21. 10. 2024 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Zdeněk
Příjmení
Kocour
kocourz@army.cz
Telefon 1
+420 973204977
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je nákup mobilního ozvučovacího systému s příslušenstvím (dále jen „zboží“) dle „Specifikace požadovaného zboží“ uvedené v příloze č. 1 návrhu Kupní smlouvy, která je přílohou této výzvy a jeho dodání kupujícímu do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy. Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené a odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům. V případě nesplnění kvalifikačních požadavků uvedených v souboru „Závazná cenová nabídka“, se jedná o nekompletní nabídku a dodavatel bude vyřazen před hodnocením nabídek! Zadavatel si vyhrazuje právo k objasnění nebo doplnění údajů přiměřeně ustanovení § 46 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“). Kupující požaduje záruku na jakost zboží v délce 24 měsíců. Kupní cena zboží včetně DPH, a včetně dodání zboží do místa plnění. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh Kupní smlouvy“ včetně přílohy „Závazná cenová nabídka“. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Kupující je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Prodávající je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení kupujícímu. Kupující neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti dodaného zboží bude provedena na místě plnění při převzetí zboží. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady prodávajícího včetně dopravy zboží do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD) Zadavatel bude hodnotit pouze nabídku dodavatelů, které splňují kvalifikační požadavky uvedené v souboru Závazná cenová nabídka. Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se). Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí dodavatel doplnit, podepsat oprávněnou osobou a vrátit zpět jako přílohu. Součástí smlouvy je i příloha „Závazná cenová nabídka“, kterou dodavatel rovněž vyplní. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu. V případě, že návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Součástí zadávací dokumentace je příloha „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. Všechny položky musí být oceněny nenulovou položkou. Tato příloha je povinná. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.
Kód z číselníku NIPEZ
32342410-9
Název z číselníku NIPEZ
Ozvučovací zařízení
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
32342410-9
Název z číselníku CPV
Zvukařské vybavení
Název předmětu
Zvukařské vybavení
Textové pole pro popis místa plnění
Místo plnění veřejné zakázky: Vojenský historický ústav Praha, U Památníku 1600/2, 130 05 Praha 3 – Žižkov (GPS: 50.0874358N, 14.4449658E)
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Nízkofrekvenční zesilovače | 32343100-0 | Nízkofrekvenční zesilovače | ||
Ozvučovací zařízení | 32342410-9 | Zvukařské vybavení | ||
Ozvučovací zařízení | 32342410-9 | Zvukařské vybavení |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
29. 11. 2024 08:18 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
29. 11. 2024 08:18 | Uveřejnění účastníků | |||
29. 11. 2024 08:18 | Uveřejnění výsledku | |||
28. 11. 2024 09:42 | Uveřejnění účastníků | |||
28. 11. 2024 09:42 | Uveřejnění výsledku | |||
23. 10. 2024 07:48 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
09. 10. 2024 10:27 | Uveřejnění zadávacích podmínek | 21. 10. 2024 08:33 | Zdeněk Kocour |