Zajištění ekologického úklidu v objektech MPSV – Na Poříčním právu 1, Podskalská 19 a Karlovo náměstí 1
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zajištění ekologického úklidu v objektech MPSV – Na Poříčním právu 1, Podskalská 19 a Karlovo náměstí 1
Zadavatel
Ministerstvo práce a sociálních věcíSystémové číslo NEN
N006/18/V00030542
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2018-044725
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P18V00030542
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
23 600 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
27. 12. 2018 10:21
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
23. 01. 2019 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Alena
Příjmení
Najmanová
alena.najmanova@mpsv.cz
Telefon 1
+420 950192540
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění ekologických úklidových služeb a souvisejících dodávek ekologicky šetrného a zdravotně nezávadného spotřebního zboží a materiálu v objektech MPSV (Na Poříčním právu 1, Podskalská 19 a Karlovo náměstí 1). Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje běžný denní ekologický úklid kanceláří a všech ostatních místností užívaných zaměstnanci zadavatele, dodávku a rozmístění ekologicky šetrných hygienických potřeb (spotřebního zboží a materiálu) na místa určení, zajištění speciálního, nepravidelného úklidu (mytí oken, praní záclon, čištění koberců, čištění čalouněného nábytku apod.) a zajištění mimořádného úklidu pro případ havárie či stavební rekonstrukce apod., a to dle skutečné potřeby zadavatele. Dle vlastní strategie odpovědného zadávání má zadavatel v úmyslu zadat zakázku v souladu s principy sociálně odpovědného veřejného zadávání, zejména se zohledněním: a) důstojných pracovních podmínek zúčastněných zaměstnanců, b) ekologicky šetrných řešení. Požadavky společensky odpovědného veřejného zadávání jsou uvedeny v odst. 8.4 této zadávací dokumentace a dále jsou zohledněny v textu Návrhu smlouvy na plnění veřejné zakázky, který tvoří přílohu č. 2 této zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení (dále jen „účastník“) je povinen při plnění předmětu veřejné zakázky postupovat v souladu s Definicí ekologického úklidu vypracovanou Českou asociací úklidu a čištění, jež tvoří Přílohu č. 7 této zadávací dokumentace - Definice ekologického úklidu. Účastník je dále povinen minimalizovat negativní dopady plnění předmětu veřejné zakázky na životní prostředí v souladu s odst. 6.3 Návrhu smlouvy a dbát o dodržování důstojných pracovních podmínek v souladu s odst. 6.2 Návrhu smlouvy. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Prohlídka místa plnění: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se uskuteční dne 8. 1. 2019 od 10:00 hodin. Sraz účastníků prohlídky místa plnění je před budovou zadavatele na adrese Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 – Nové Město.
Kód z číselníku NIPEZ
90900000-6
Název z číselníku NIPEZ
Čisticí a hygienické služby
Kód z číselníku CPV
90900000-6
Název z číselníku CPV
Čisticí a hygienické služby
Textové pole pro popis místa plnění
Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 – Nové Město; Podskalská 19, 128 01 Praha 2 – Nové Město; Karlovo náměstí 1, 128 01 Praha 2 – Nové Město
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Čisticí a hygienické služby | 90900000-6 | Čisticí a hygienické služby | ||
Úklidové služby | 90910000-9 | Úklidové služby |
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidenční číslo v TED
2018/S 247-569779
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
03. 10. 2023 15:06 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
03. 10. 2023 15:04 | Uveřejnění účastníků | |||
03. 10. 2023 15:04 | Uveřejnění výsledku | |||
03. 10. 2023 15:02 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
03. 10. 2023 15:00 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
03. 10. 2023 14:35 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
03. 10. 2023 13:57 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
31. 07. 2023 23:37 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
03. 07. 2023 12:41 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
24. 04. 2023 12:33 | Došlo k uveřejnění dokumentu Dodatek ke Smlouvě č. 1. | 03. 07. 2023 12:47 | Petra Ingerová |
Evidence uveřejnění ve VVZ
02. 04. 2019 00:00 | 05. 04. 2019 00:00 | F2019-010642 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
20. 12. 2018 00:00 | 27. 12. 2018 00:00 | F2018-044725 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |