Detail
Detail vysvětlení
Dotaz
Dobrý den. Naše společnost uvažuje o podání nabídky v předmětném zadávacím řízení. Před jejím případným podáním bychom chtěli zadavatele požádat o vysvětlení zadávacích podmínek. Žádost je koncipována ve formě dotazů: 1.) V příloze č. 1 Výzvy „Návrh rámcové dohody“ jsou v čl. II. a III. zadavatelem uvedeny požadované služby. Je zde mj. uveden požadavek: „Možnost přistavení vozidla do opravy NON-STOP“. Autoservisy mají obvykle standardní pracovní doby, např. pondělí až pátek 07:00 – 19:00, sobota (někdy neděle) 08:00 – 14:00. Mimo pracovní dobu obvykle zajišťují pouze asistenční a odtahové služby bez možnosti přijmout vozidlo „do servisu“ s tím, že vozidlo se přijme „do servisu“ po zahájení standardní pracovní doby. Dotaz zní: Chápeme tento požadavek správně, že zadavatel požaduje přistavení vozidla do opravy např. v sobotu v nosci s tím, že bude takovéto vozidlo přijato servisním poradcem do opravy v tuto dobu? 2.) V příloze č. 1 Výzvy „Návrh rámcové dohody“ jsou v čl. VII. uvedeny způsoby ukončení smluvního vztahu. V odst. č. 4 se uvádí i způsob výpovědi smlouvy. Dotaz zní: Chápeme správně, že takováto výpověď se týká okamžiku výpovědi bez udání důvodu a příslušná lhůta slouží pro zadavatele, aby byl schopen vysoutěžit nového dodavatele? 3.) V příloze č. 2 Výzvy „Výpočet nabídkové ceny“, která tvoří zároveň přílohu č. 1 rámcové dohody, je uveden požadavek zadavatele na vyčíslení „Ceny servisu za základní servisní prohlídku“. Dovolujeme si zadavatele upozornit, že pravidelná servisní péče o vozidlo zn. Škoda, předepsaná výrobcem ŠKODA AUTO a.s., je standardně rozdělena na: - pravidelný servis výměny oleje (motorový olej + příslušný olejový filtr), - pravidelná (servisní) prohlídka, obsahující kontrolu technického stavu vozidla, kontrolu provozních náplní, výměnu pylových, vzduchových a jiných filtrů, výměnu brzdové kapaliny, atp., s tím, že se obsah každé z prohlídek liší podle toho, jaké je stáří vozidla, popř. kolik času uběhlo od poslední prohlídky, nebo kolik kilometrů vozidlo ujelo po zahájení provozu vozidla, popř. od poslední prohlídky, tzn. každá prohlídka může obsahovat různý rozsah servisních úkonů, resp. mohou se dle rozpisu výrobce preventivně vyměňovat jiné díly či provozní náplně. Také se prohlídky mohou lišit podle druhu pohonu (vznětový vs. zážehový motor, mechanická (manuální) převodovka vs. automatická převodovka, pohon 4x2 vs. 4x4, atd. V návaznosti na tuto skutečnost každá z prohlídek se může nákladově lišit, proto stanovení jednotné nabídkové ceny za „základní servisní prohlídku“ je velmi obtížné. Dotaz zní: Mohl by zadavatel vysvětlit, jak stanovit jednotnou nabídkovou cenu u rozdílných činností? Předem děkujeme zadavateli za reakci na uvedené dotazy.
Text vysvětlení zadávací dokumentace
Viz. dokument Vysvětlení zadavácí dokumentace. Jelínková