Technická podpora HW a SW technologie Oracle v CVS a ZVS

Základní informace


Název zadávacího postupu

Technická podpora HW a SW technologie Oracle v CVS a ZVS

Systémové číslo NEN

N006/24/V00038994

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2024-061758

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00038994

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

10. 12. 2024 14:40

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

13. 01. 2025 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Hana

Příjmení

Šulcová

E-mail

hana.sulcova@mvcr.cz

Telefon 1

+420 974816732

Telefon 2

+420 704844488

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky (dále jen „VZ“) je dodávka odborných služeb pro zabezpečení technické podpory HW a SW výpočetní technologie Oracle, viz příloha č. 1 a č. 2, umístěné v centrálním výpočetním středisku (dále jen „CVS“) a v záložním výpočetním středisku (dále jen „ZVS“), pro zajištění nepřetržitého provozu agendových informačních systémů správních evidencí a dalších odborných podpůrných služeb. Předmět dodávky služeb musí splňovat tyto parametry: a) technickou podporu HW a SW technologie Oracle CVS v objektu MV Olšanská 2, Praha 3 po dobu 48 (slovy: čtyřiceti osmi) měsíců, viz příloha smlouvy č. 1, seznam HW a SW CVS; b) technickou podporu HW a SW technologie Oracle ZVS v objektu MV nám. Hrdinů 1634/3, Praha 4 po dobu 48 (slovy: čtyřicet osmi) měsíců, viz příloha smlouvy č. 2, seznam HW a SW ZVS; c) telefonickou podporu pracovníků zadavatele při řešení provozních problémů HW a SW vybavení; d) servisní zásahy v místě plnění na základě požadavků zadavatele; e) odstranění závady HW ve stanovené době dle přílohy č. 3 smlouvy od prokazatelného nahlášení závady; f) dodávky nových náhradních dílů HW za vadné díly; g) servisní zásahy a výměny vadných komponent, které nespadají do CRU (CRU (Customer Replaceable Unit) je náhradní díl systému Oracle, který je určen pro rychlou, bezpečnou a snadnou výměnu bez specializovaných dovedností, znalostí zákazníka nebo nástrojů.), zajišťují servisní technici dodavatele služeb; h) dodavatel služeb nebude provádět výměnu žádných dílů, které jsou u dodavatele označeny jako „zákazníkem vyměnitelné díly“ – CRU; i) délku záruční doby na HW nebo SW po servisním zásahu dodavatele minimálně 24 měsíců; j) dodávky SW patchů; k) dodávky nových verzí OS SW; l) pevné disky, vyměněné v rámci oprav, zůstávají majetkem zadavatele; m) dostupnost náhradních dílů pro zajištění opravy podle popsaných priorit; n) přístup k službám web centra servisní podpory na On-line servisní centrum (OSC); o) specifikace požadované technické podpory HW a SW – úrovně podpory technologie Oracle a smluvních pokut je uvedena v příloze č. 3 smlouvy; p) poskytování dalších odborných podpůrných služeb podle specifikace uvedené v příloze č. 3 smlouvy, bod 6). Podrobně uvedeno v ZD.

Kód z číselníku NIPEZ

72611000-6

Název z číselníku NIPEZ

Technické služby počítačové podpory

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72611000-6

Název z číselníku CPV

Technická výpočetní podpora

Název předmětu

Technická výpočetní podpora

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail10. 12. 2024 14:40Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


09. 12. 2024 00:0010. 12. 2024 00:00F2024-061758Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka