Technická podpora HW a SW technologie Oracle v CVS a ZVS
Základní informace
Název zadávacího postupu
Technická podpora HW a SW technologie Oracle v CVS a ZVS
Zadavatel
Ministerstvo vnitraSystémové číslo NEN
N006/24/V00038994
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2024-061758
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00038994
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
10. 12. 2024 14:40
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
13. 01. 2025 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Hana
Příjmení
Šulcová
hana.sulcova@mvcr.cz
Telefon 1
+420 974816732
Telefon 2
+420 704844488
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění veřejné zakázky (dále jen „VZ“) je dodávka odborných služeb pro zabezpečení technické podpory HW a SW výpočetní technologie Oracle, viz příloha č. 1 a č. 2, umístěné v centrálním výpočetním středisku (dále jen „CVS“) a v záložním výpočetním středisku (dále jen „ZVS“), pro zajištění nepřetržitého provozu agendových informačních systémů správních evidencí a dalších odborných podpůrných služeb. Předmět dodávky služeb musí splňovat tyto parametry: a) technickou podporu HW a SW technologie Oracle CVS v objektu MV Olšanská 2, Praha 3 po dobu 48 (slovy: čtyřiceti osmi) měsíců, viz příloha smlouvy č. 1, seznam HW a SW CVS; b) technickou podporu HW a SW technologie Oracle ZVS v objektu MV nám. Hrdinů 1634/3, Praha 4 po dobu 48 (slovy: čtyřicet osmi) měsíců, viz příloha smlouvy č. 2, seznam HW a SW ZVS; c) telefonickou podporu pracovníků zadavatele při řešení provozních problémů HW a SW vybavení; d) servisní zásahy v místě plnění na základě požadavků zadavatele; e) odstranění závady HW ve stanovené době dle přílohy č. 3 smlouvy od prokazatelného nahlášení závady; f) dodávky nových náhradních dílů HW za vadné díly; g) servisní zásahy a výměny vadných komponent, které nespadají do CRU (CRU (Customer Replaceable Unit) je náhradní díl systému Oracle, který je určen pro rychlou, bezpečnou a snadnou výměnu bez specializovaných dovedností, znalostí zákazníka nebo nástrojů.), zajišťují servisní technici dodavatele služeb; h) dodavatel služeb nebude provádět výměnu žádných dílů, které jsou u dodavatele označeny jako „zákazníkem vyměnitelné díly“ – CRU; i) délku záruční doby na HW nebo SW po servisním zásahu dodavatele minimálně 24 měsíců; j) dodávky SW patchů; k) dodávky nových verzí OS SW; l) pevné disky, vyměněné v rámci oprav, zůstávají majetkem zadavatele; m) dostupnost náhradních dílů pro zajištění opravy podle popsaných priorit; n) přístup k službám web centra servisní podpory na On-line servisní centrum (OSC); o) specifikace požadované technické podpory HW a SW – úrovně podpory technologie Oracle a smluvních pokut je uvedena v příloze č. 3 smlouvy; p) poskytování dalších odborných podpůrných služeb podle specifikace uvedené v příloze č. 3 smlouvy, bod 6). Podrobně uvedeno v ZD.
Kód z číselníku NIPEZ
72611000-6
Název z číselníku NIPEZ
Technické služby počítačové podpory
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72611000-6
Název z číselníku CPV
Technická výpočetní podpora
Název předmětu
Technická výpočetní podpora
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
10. 12. 2024 14:40 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
09. 12. 2024 00:00 | 10. 12. 2024 00:00 | F2024-061758 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |